3. Bölüm -Niye bu kadar korkuyorsun?-

147 22 10
                                    

Selamuunnn aleyküm canlaarr nasılsınız nasıl gidiyor hayat

Eğer anlatmak istedikleriniz olursa buradan veya özelden her türlü anlatabilirsiniz ben dinleyip çözüm bulmaya çalışabilirim

İnsan bazen bazı şeyleri anlatamadıkca hele ki o anlatacaklarını o kişiye anlatamadıkca doluyor ve en sonunda hem ruhsal hem de fiziksel hastalıklar baş gösteriyordu

Arkadaşlar direkt söyleyin bazen geç olabiliyor bazen de tam anı.

Neyse evet iyi edebiyat kastığıma göre bölüme geçebiliriz.

Ha bu arada karneler nasıl

Keyifli okumalar

🦋

Hümeyra Menesa Çolak:

Sohbet dolu bir yemeğin sonunda gelen kişiler ile tanışmıştım. Kucağında çocuk olan kişi Ateş'miş eşiyle ayrılmışlar kendisi Kimyagermiş kızının adı Asel'miş çok güzel bir çocuktu 4 yaşındaymış yemek boyunca bıcır bıcır bir şeyler anlatmıştı, içlerinde en uzun ve kalıplısı Elif'e değişik değişik bakan kişi Başkomisermiş adı Erdem, içlerindeki en kısası ama en enerjik olanının adı ise Emir'di o ise Kardiyoloji uzman asitanıymış sınava girip uzman olmayı planlıyormuş. Hepsi 15-17 yıllık arkadaslarmış bunca yıl boyunca farklı liselere de düşseler farklı şehirler de üniversiteye gitseler bile hiç ayrılmamışlar. Dostlukları gerçekten çok güzeldi ve benim hakkımda az çok bilgileri olduğu belliydi.

Masayı kaldırdıktan sonra içeriye geçip oturduk. Güzel bir sohbetten sonra Erdem bana dönüp "Ee bacım ne yapacağız şimdi sürekli kaçacak halin yok önünde sonunda bulurlar seni" demesiyle oturduğum yerde daha çok toparlandım.

"Bilmiyorum" dememle bu sefer Elif atladı "Bir süre sonra bırakırlar mı ne de olsa evden kaçtın onların deyimi ile millet şu an seni konuşuyor tekrar isterler mi?" diye sormasıyla başımı salladım "Dedem bıraksa bile Kerim Ağa bırakmaz" dememle yanımda oturan Ömer Asaf'ın "Şerefsiz" diye fısıldadığını duydum ama cesaret edip ona bakamadım.

Bu sefer Elif ortaya fikir attı "Evlensen?" diye sormasıyla bilmiyorum derecesinde dudak büktüm "Dedem amacına ulaşmış olsa bile Kerim Ağa evlendiğimi umursamaz hem bu evlilik için şirketleri bile birleştirmeyi göze almışlardı ama" dememle hepsinin kaşları çatıldı.

Ömer Asaf'ın "Ama?"  sorusuyla bakışlarımı ona çevirdim sonra göz teması ile tekrar bakışlarımı kaçırdım "İki aşiret önceden kan davalıydı bu evlilik bir nevi kan davasını da bitirme amacını taşıyor ve iki amcam haricinde diğerlerinin pek gönlü yoktu belki araya girip kan davasını daha çok alevlendirebilirler ama işte evden kaçmıştım ve dediğiniz gibi adım çıkmıştı bu çok zor bir ihtimaldi." Elif hiddetle "Hangi çağda yaşıyoruz anasını-" deyip küfredeceği an oyun oynayan Asel'le sustu.

Erdem "Düşük bir ihtimal ama yine de bir ihtimal var değil mi?" diye sormasıyla başımı hızla iki yana salladım "Bu sefer evlendiğim kişiye sararlar onunda başına bela açmayayım" bu sefer Ateş dahil oldu "Sürekli kaçarak da bir yere varamazsın bacım tamam evlenmemek için kaçtın farkındayım ama babanın verdiği para ile nereye kadar, çalışma çalışmıyorsun -sakın yanlış anlama yargılamak için demiyorum hatta çalışsan bu sefer orada rahatsız verecekler- sadece elimizde doğru düzgün başka ihtimal yok evlendiğin kişi ile anlaşma yaparız 2 yıl falan evli kalırsınız sende kpssye çalışırsın atanırsın sonra atandığın yere alışana kadar bir süre daha beraber kalırsınız sonra ayrıldığın esnada adını ve soy adını da değiştiririz ortalardan olabildiğince saklarız seni" demesiyle sessizce yere baktım.

İSTEMSİZ İSTEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin