Selaamün aleyküm gençlik
Ben geldim, hoş geldim, beş gittim belki beşten fazla gitmiş olabilirim
Normalde lise bitene kadar yazmayacaktım (maalesef o iğrenç yıl geldi ve 12. Sınıf oldum) ama watty yükleyince yazasım geldi.
Nasılsınız, nasıl gidiyor hayat, karneler nasıl?
Beni sorarsanız hayat felsefe kadar saçma ilerliyor
Keyifli okumalar
🦋
Yavaş yavaş herkesin kalkmasıyla bizde kalktık. Alt kata geçince babama odasını göstermiş, biraz da onunla vakit geçirip Ömer Asaf'ın yanına geçtim.
Yatakta uzanmış telefona bakıyordu, beni fark etmesiyle telefonu bırakıp hızla ayağa kalktı ve yanıma gelerek beni kucağına aldı.
"Ya sen niye beni cağırmıyorsun ben seni getiririm" sesi biraz sitem ve biraz da sinirliydi.
"Bana bak Ömer Asaf-"
"Sen iste ben sana hep bebek gibi bakarım" of ben ne diyorum bu ne diyor ya neyse biraz düşmüş olabilirim ama biraz yani ucundan belki birazdan fazla olabilir neyse ne ne diyecektim ben?
"Ya Ömer Asaf ben yürüyebiliyorum felç olmadım sadece morluklara yenisi eklendi" kaşlarını daha çok çattı.
"Böyle basit bir şeymiş gibi konuşuyorsun ya bana geliyorlar" yatağa uzanıp beni de göğsüne yatırdı.
"Sağdan mı soldan mı?" bunu istemsiz sormuştum. Babam annemi ne zaman kızdırsa ve annem ne zaman Ömer Asaf'ın dediğini dese hep bunu derdi.
Bana ters ters bakıp "Soldan soldan geliyorlar" dedi. Gülümsedim annemde hep bu cevabı verirdi.
Göğsünde öylece yatarken gözlerim giderek kapanıyordu. O kadar huzur vericiydi ki, kafamdaki birçok ses susuyordu.
Derin bir nefes aldım eğer aklımdaki şeyi sormazsam bu gece rahat uyku uyuyamazdım.
"Ömer Asaf" dedim çekingen bir sesle.
"Efendim canımın içi" sen böyle güzel seversen benim kalp nasıl dayansın?
" O kıza ne oldu" altımdaki beden anında kaskatı kesildi. Aldığı nefesten sinirlendiğini anlayabiliyordum.
Buz gibi bir sesle "Sen merak etme yardım ve yataklıktan en son içeriye almışlardı" demisti.
Merak ediyorum acaba gözü nasıl bu kadar döndü?
"Ömer Asaf"
"Efendim gülüm"
"Tehdit etmiş olabilirler mi çünkü yanımıza geldiğinde çok korkmuş bir şekilde titriyordu" belki onu düşünmem kulağa salakça geliyor olabilir ama o şerefsizin ne kadar ileri gidebileceğini tahmin edebiliyordum, hem hiçbir kadın kendi hemcinsine böyle bir kötülük yapmak istemez yani ben istemem açıkçası.
"Sen düşünme şimdi bunları annem çok güçlü avukatlar ayarladı onlar her şeyi ayarlıyor, kim haklı kim haksız ortaya çıkar ha bir de tehdit bile edilse gelip bunu bize demesi lazımdı." sesi itiraz istemiyor gibiydi bir şey demeyip sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEMSİZ İSTEM
Ficção AdolescenteYağmurdan kaçıp doluya tutulmak bu olsa gerek Evlilikten evliliğe kaçmak ancak Hümeyra'nın başına gelebilirdi zaten. Birbirini tanımayan fakat delice birbirine çekilen iki gencin aldığı kararların sonuçları neler olurdu haydi hep beraber okuyalım. ...