14. Bölüm -Olsun-

125 21 80
                                    

Selammüünnn aleykümmm cancağızlarıımmm

Nabersiniz nasıl gidiyor

Beni sorarsanız heyecanlıyım doğum günüm yaklaşıyor (16 Ağustos)

Büyüdüm kızz inanılır gibi değil ah ah küçük Sadiye olarak mutluydum aslında

Sınav da yaklaşıyor tabi...

Neyse iyi yanından bakarsak doktor olmama az kaldı. Allah'ım inşallah genel cerrah olurum Ya Rabbiimmm (Amin zinziri alırsam mutlu olurum)

Neyse evet duamızı da aldıysak bölüme geçelim efenim

Şuraya bizimkilerin hâlini bırakıyorum

Şuraya bizimkilerin hâlini bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar

🦋

Zaten herkesi en güzel kaderindeki sever

Hümeyra Menesa Akdemir

"O iki sihirli kelimeye ihtiyacımız olmadığını düşünüyorum, sana olan davranışlarımdan seni sevdiğimi anlamışsındır, bu evlilik gerçek bir evlilik olabilir mi?" duyduklarımla kalbim sanki daha hızlı atabilirmiş gibi hızlandı veya ben öyle hissediyordum.

Şimdi Ömer Asaf beni mi seviyordu doğru mu anlamıştım? Ben seviyor muyum onu?

Aklıma hızlıca Elif'in ve Emir'in anlattıklarını getirmeye çalıştım ne demişti onlar heyecanlanmak, evet onun yanındayken kalbim çok hızlı atıyordu bazen heyecandan iki kelimeyi bir araya getirmekte zorlanıyordum elim ayağım bir anda titremeye başlıyor birbirine karışıyordu sonraaaa sürekli onu düşünüp ondan bahsetmek, evet sürekli aklımdaydı gün bitse de eve gelse diye bakıyordum genelde sadece onunla konuşmak sürekli onu dinlemek istiyordum sonra sonra ne demişlerdi kıskanmak yani şu ana kadar kıskanacağım bir şey yaşanmamıştı sadece Esra rahatsız ediyordu o kadar ama sırf kız seviyor diye kin güdecek değildim ne de olsa kimi seveceğimizi biz seçmiyorduk ama evli bir adamdan hâlâ ümidini kesmemesi bir nebze canımı sıkıyordu.

"Bu soruma şimdi cevap vermek zorunda değilsin sadece sana nasıl yaklaştığımı bil eğer rahatsız olursan söyle mesafemi koruyayım seni rahatsız etmek en son isteyeceğim şey bile değil." ben cevap vermedim değil mi?

Seviyor muydum?

Kalbimin sesi bence yeterince açıktı.

Gözlerimi gözlerine çıkardığımda tüm merakıyla yüzüme bakıyordu.

"Olsun" yüzüme anlamsızca baktı.

İSTEMSİZ İSTEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin