Selammüünnn Alleyykküümm çiiççeekkllleeriimmm
Biliyorum beni çok özlediniz bende sizi çok özledim o yüüzdeenn yeni bir bölüm ile karşı karşıyayız.
Ay geçen bölüm çok ruhsuz bir giriş yapmışım bu sefer biraz enerjik gireyim dedim.
Nabeersiniz, nasılsınız nasıl gidiyor hayat?
Beni sorarsınız aynı değişen bir şey yok sürünmeye devam ediyoruz be
Şu an Zakkum-Dile kolay kalbe değil dinliyorum müko şarkı sizde dinleyin (Bölümle alakalı değil)
Neyse evet çok uzatmayalım bir an önce yazmak istiyorum bir an önce bitirip sizinle paylaşmak yorumlarınızı okumak istiyorum.
Keyifli okumalar.
🦋
-Hümeyra Menesa (Çolak) Akdemir-
Mutfağı toparladıktan sonra salonda oturmaya devam ettik. Ortamda hoş bir sohbet dönerken Ömer Asaf Neva ve Mert'le oynuyordu. Çocuklarla arasının iyi olduğu önümdeki manzara sayesinde çok güzel anlamıştım. Mert gülmekten kızarmış bir şekilde annesinin yanına gidip su isterken bütün ilgisi Neva'ya döndü.
Ömer Asaf Neva ile tek kalmasıyla sırıtıp Neva'yı öpücük yağmuruna tuttu. Her öpücük de Neva gülüp çığlık atarken Görkem abi kızını Ömer Asaf'tan alıp ondan uzaklaştırdı "Yedin bitirdin kızımı" aramıza mesafe koyup yanıma oturdu.
Ömer Asaf, Görkem abiye ters bakışlar atıp beni hafif yana çekip aramıza oturdu. Kollarını uzatıp Neva'ya 'gel gel' yaptığında Neva çığlık atıp babasının çenesine ağzını geçirdi.
Görkem abi Ömer Asaf'a zaferle bakıp nispet yapar gibi kızına sarıldı. Ömer Asaf'ın yüzüne baktığımda Neva'ya oscarlık bir ifadeyle baktığını görünce gülmemek için kendimi sıktım ama o başını iki yana sallayıp bana döndü ve gülümseyerek kolunu omzuma attı ağırlığının bir kısmını üstüme bırakıp "Amaan gelmezse gelmesin benim karım bana yetiyor" dediğinde Gökçe "Erkek milleti değil mi yüz bulamayınca hemen dönüyor" diye hemen laf atarken sırıtıp kafa salladım.
Ömer Asaf Gökçe'nin düğününe katılmadığı için Gökçe de sürekli laf sokuyordu -ki öncesinde de böyle anlaşıyorlarmış zaten. Neden katılmadığını sorduğumda yurt dışında olduğunu aslında iki-üç gün önce dönecekken işler yüzünden düğünün bitmesine 5 dakika kala yetiştiğini ama Gökçe ve Kaan çoktan balayı için yola koyulduğundan görüşemediklerini söylemişti tabi bunun üstüne gizlice evlenmemiz tuzu biberi olmuştu.
Gökçe'yi onaylamam ile Ömer Asaf tek kaşını kaldırıp "Hadi Gökçe'ye alıştım gülüm, sen yapma bari" demesiyle gülüp başımı koluna yasladım "Tamam tamam bir şey demedim" burnunu saçlarıma değdirmesi ile yine içimden bir şeyler akıp gitti. Başkası yapsa kavga çıkaracağım hareketleri o yapınca içimden bir şeyler kopup akıyordu. Düşündüğüm şeyler ile başımı iki yana salladım kendine gel Hümeyra ne absürt şeyler düşünüyorsun? Tanışalı ay bile olmadı 'He tanışalı ay bile olmayan adamla evli olan kim acaba' diyen iç sesim ile sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEMSİZ İSTEM
Novela JuvenilYağmurdan kaçıp doluya tutulmak bu olsa gerek Evlilikten evliliğe kaçmak ancak Hümeyra'nın başına gelebilirdi zaten. Birbirini tanımayan fakat delice birbirine çekilen iki gencin aldığı kararların sonuçları neler olurdu haydi hep beraber okuyalım. ...