Selamün aleyküm aşkolar kuskolar
Nasılsınız, nasıl gidiyor hayat?
Valla benimki yerinde bir şeyler bekliyorum onlar olursa daha mutlu olurum inşallah olur.
Dayanamadım ve bir bölüm daha atmaya karar verdim.
Neyse ben direkt bölüme geçiyorum keyifli okumalar.
🦋
Hümeyra Menesa Çolak:
Saat on bire yaklaşmış neredeyse herkes odasına çekilmişti. Çok susamıştım ve odaya baktığımda sürahi ve bardağı görünce yataktan kalktım ama onlarında boş olduğunu görünce somurtup sürahiyi aldım ve mutfağa doğru adımladım.
Elif telefonda arkadaşları ile konuşuyordu benim ayaklanmam ile bana baktığında sürahiyi görünce anlamış gibi kafa sallayıp telefona geri döndü.
Mutfağa geçerken kapının sessizce açılmasıyla korkuyla yerimden sıçrarken elimdeki boş sürahi yere düşmüştü neyse ki sürahi plastikten yapılmıştı gelen Ömer Asaf'dı. Hızla eğilip sürahiyi geri alırken direkt mutfağa geçtim. Su dolunca arıtmayı kapattım.
Sürahinin kapağını kapatıp arkama döndüğümde Ömer Asaf'ı görünce yerimden tekrar irkilirken ikimizin de üstü ıslandı ve kapak yere düşmüştü.
Sürahiyi tezgaha bırakıp hızla yere eğildim bir yandan da çok hızlı konuşuyordum "Ay be-ben çok özür dilerim yani senin olduğunu bilmiyordum yani bilseydim dikkat ederdi-" kapağı bulmak için elimi yerde gezdiriyordum ama bir türlü bulamıyordum onunda eğilmesiyle sözüm yarı da kesilirken kapağı bulup elinde salladı "Tamam kız sorun yo-" dediği an ışığın yanması ile ikimizde o tarafa döndük.
Gelen kişi Elif'ti. Bizi bu hâlde görünce sırıttı "Ulan müneccim gibi karıyım eee gencolar düğün ne zaman?" diye sormasıyla yanaklarım kızarırken Ömer Asaf "Elif gece gece almim şimdi seni ayaklarımın altına" diye yükselirken Elif takmayıp masanın üstündeki peçeteyi alıp bir yandan söylerken bir yandan da halay çekmeye başladı "Abim damat oluyor sıra da bana geliyor" ikimizde ayağa kalktık.
İçeriye Firuze Hanım da gelirken Elif yanıma gelmiş "Gel bana güzel kız kalbimi çalan hırsız haydi eller havaya" deyip önümde alkış yapıp bana göz kırpmıştı onun bu hâline gülerken Firuze Hanım kızının bu hallerine alışmış gibi başını iki yana sallayıp doldurduğum sürahiden kendine su doldurdu. Sonra bir anda durup bize baktı "Kız sizin üstünüz niye ıslak" diye sormasıyla anında açıkladım "Ben sürahiye su koyuyordum bir anda Ömer Asaf'ı görünce yanlışlıkla suyu döktüm." yine başını iki yana sallayarak söylene söylene içeriye geçti "Ah ah bizim eve zaten akıllı girmiyor ki giren de deliriyor." demesiyle hepimiz bu dediğine gülmüştük.
Elif kendi kendine horon + halay karışık oynarken elimden tutup beni yanına çekmeye çalıştı "Sen şimdi çok güzel halay oynuyorsundur gel beraber oynayalım" demesiyle anında başımı salladım "Yok yok oynayamam gerçekten ben pek ilgilenmem böyle şeylerle." deyip yalvaran gözlerle Ömer Asaf'a baktım.
Ömer Asaf olaya dahil olup aramıza girdi "Elif'cim güzelim rahat bırak kızı çok yorgun olmalı o kadar Hatay'dan geldi hem bak yaprak gibi titriyor." demesiyle titrediğimi onun demesi ile fark etmiştim.
Elif aramıza giren Ömer Asaf'tan ayrılıp hızla benim yanıma geldi ve koluma girdi.
Odadan içeriğe gireceğimiz an Ömer Asaf "Bir şey unutmuyor musunuz?" diye bize seslenmesiyle ikimiz de arkamıza döndük. Sürahiyi havaya kaldırdığında Elif beni sürahiye itip kendisi odaya girdi "Hümeyra getirir ben yatiyom" Ömer Asaf arkasından başını iki yana sallayıp yanıma geldi ve sürahiyi bana uzattı elinden alıp teşekkür ettim. Sadece kafa sallayıp hemen karşımızdaki odaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTEMSİZ İSTEM
Fiksi RemajaYağmurdan kaçıp doluya tutulmak bu olsa gerek Evlilikten evliliğe kaçmak ancak Hümeyra'nın başına gelebilirdi zaten. Birbirini tanımayan fakat delice birbirine çekilen iki gencin aldığı kararların sonuçları neler olurdu haydi hep beraber okuyalım. ...