"წლების წინ, როცა მხოლოდ ექვსი წლის ვიყავი, ყოველთვის მიყენებდნენ იმის გამო, რომ მახინჯი და ჭკვიანი არ ვიყავი, როგორც ყველა სხვა. მაგრამ ერთ დღეს, როცა ძალიან შორს წამიყვანეს და დამჭრეს, ერთმა ბიჭმა გადამარჩინა. ფეხზე დამაყენა, შიშები დააშინა, გავიცანით ერთმანეთი და მითხრა, რომ დანტე რომანო იყო, მაშინვე საუკეთესო მეგობრები გავხდით, განუყოფელნი ვიყავით, ყველაფერს ერთად ვაკეთებდით და ის არასოდეს მიმიტოვებია. მან მომიყვა მამამისზე და იმაზე, თუ როგორ ეპყრობოდა მას საშინლად, მე და დანტე საუკეთესო მეგობრები ვიყავით, როცა ახალგაზრდები ვიყავით. წლების შემდეგ, როდესაც ცამეტი წლის ვიყავით, მამამ მას ნება დართო მიეღო თავისი ბიზნესი, როდესაც დანტე უკვე ასაკში იყო, ის უბრალოდ არ აპირებდა მაფიის მიცემას თავის შვილზე, რომელიც სძულდა და უგულებელყოფდა, არა. დანტე ძალზედ დაბრმავებული იყო ძალაუფლებით და გააკეთა ის, რაც მამამისმა უთხრა.“, - განმარტა მან.
"რა აიძულა მას მამამისმა? ვიკითხე.
"მან უბრძანა დანტეს ჩემი მშობლების მოკვლა. იმ დროს მე ამის შესახებ წარმოდგენა არ მქონდა. მაგრამ მან ეს გააკეთა, დანტემ მოკლა ისინი, ძალაუფლებისთვის. ჩემი მშობლები იყვნენ დანტეს პირველი მსხვერპლები, მაგრამ ისინი ნამდვილად არ იყვნენ მისი უკანასკნელები. მოგვიანებით გავარკვიე, დანტეს დავუპირისპირდი, მან ეს დიდხანს უარყო, მაგრამ ბოლოს მან აღიარა ჩემი მშობლების მკვლელობა. მე გავბრაზდი, ამიტომ მას პირობა მივეცი; მან მოკლა ორი ადამიანი, რომელიც ყველაზე მეტად მიყვარდა ჩემს ცხოვრებაში,მე კი დავპირდი, რომ მოვკლავდი იმ ადამიანს ვინც ყველაზე მეტად შეიყვარებდა" - დაასრულა ახსნა..
"რა? არა, დანტე ამას არ გააკეთებდა, ცივსისხლიანად არ მოკლავდა. მაგრამ თუ შენ დაპირდი, რომ მოკლავდი ყველაზე მეტ ადამიანს, ვისაც შეაყვარებდა, მე რატომ მომკლავ?" მიკითხე.
"ნამდვილად სულელი ხარ, არა? დანტეს უყვარხარ; მას უყვარხარ მას შემდეგ, რაც თვალი დახუჭა. მაგრამ ის ამას არ აღიარებს, რადგან ეშინია და არა იმიტომ, რომ სიყვარულის არ სჯერა, მას სურს. შეიყვარე რეალურად იმაზე მეტად, ვიდრე შენ გგონია. ის ამას არ აღიარებს, რადგან იცის, რომ მოგკლავ, ჩემს მიერ მიცემული დაპირების გამო და აი, დღეს ვაპირებ მის შესრულებას" - თქვა მან ღიმილით.
"არ უნდა გქონდეს! იცი, რომ მისი ბრალი არ არის! მამამისმა უბრძანა შენი მშობლების მოკვლა!" დავიყვირე.
"შენ კიდევ იცავ მას? ყველაფრის შემდეგ რაც გაგიკეთე, მისი შეცდომების გამო" იყვირა მან.
"მაშინ მომკალი!" დავიყვირე.
"ო.ჰ, მე გავაკეთებ, მას შემდეგ რაც დაგტანჯავ, ყველაფერი რაც დანტემ გამიკეთა. მაგრამ არ ინერვიულო, შეიძლება მომავალ თვეში მოკვდე." - თქვა მან და ოთახიდან გავიდა.
არ მჯეროდა რასაც ახლახან მოვისმინე, მაგრამ მარკოს ნამდვილად არ ვადანაშაულებ, დანტემ ცივსისხლიანად მოუკლა მშობლები. მაგრამ მაინც არ უნდა ვიტანჯებოდე მისი შეცდომების გამო. მე შემიძლია გაქცევა! მე აღარ ვარ მიჯაჭვული; უნდა ავდგე და გავიქცე ნელა ავდექი და პირველი ნაბიჯი გადავდგი წინ, როცა ბარძაყის მკვეთრშა ტკივილმა მაიძულა სახე წინ წავსულიყავი. არასდროს გავექცევი, უნდა ველოდო, რომ ადრე თუ გვიან აქ მოვკვდები.
YOU ARE READING
მაფიასთან მიყიდული/Sold To The Mafia
Actionდანტე რომანო ყველაზე ძლიერი იტალიური მაფიის ლიდერი,იგი იძულებულია ცოლი მოიყვანოს მისი სასტიკი მამის გამო. მამაკაცს დანტეს ვალი აქვს მაგრამ ვერ უბრუნებს ამიტომ დანტე მის მოკვლას აპირებს, მანამ, სანამ მამაკაცი აღნიშნავს, რომ დაახლოებით მისი ასაკის ქ...