Dante pov
სწრაფად შევბრუნდი და იარაღი ამოვიღე ვინც არ უნდა ყოფილიყო ეს ადამიანი.
"დაწყნარდით ბატონო რომანო, უბრალოდ ლაპარაკი მინდა"თქვა მან და დაცვის ნიშნად ხელები ასწია.
"შენ!? რა ჯანდაბა გინდა!" დავიყვირე.
"სალაპარაკო მეტი არაფერი" მითხრა მან და ერთი ნაბიჯით მომიახლოვდა.
"რაზე გინდა ჩემთან საუბარი!" ვიყვირე.
"იმ სამუშაოს შესახებ, რომელიც შენს ქალიშვილთან ერთად შემომთავაზე" თქვა მატეომ და ხელები შარვლის ჯიბეებში ჩაიწყო.
"არა, უკვე გითხარი, რომ არ მიგიღებ" იარაღი ნელა, ფრთხილად დავწიე.
"რატომ?" იკითხა მან,
"მამაშენის გამო" ვთქვი.
"მე მეგონა, რომ შენ იყავი ის, ვინც თქვა: " ჩვენ ჩვენი მშობლები არ ვართ და მათი ქმედებები არ განსაზღვრავს ჩვენს ქმედებებს..." - თქვა მან და წარბი ასწია
"მაგრამ მამაშენი ჩემზე უარესია"დავიყვირე.
" შეიძლება იყო და გეთანხმები, მამაჩემი იყო ცივსისხლიანი მკვლელი, ფსიქოპატი, ურჩხული. მაგრამ შემიძლია დაგარწმუნოთ, ბატონო, რომ მე მას არაფერი ვგავარ, შვიდი წლის ასაკში დავკარგე დედა. არც კი შევხვედრილვარ მამაჩემს, სულ რაღაც შვიდი წლის ასაკში მოვხვდი ქუჩაში, მომიწია ქურდობა, რომ მეჭამა, მეცხოვრა, გადავჩენილიყავი და ხალხს, ვინც არასწორად იქცეოდა ვკლავდი, არასოდეს მომიკლავს უდანაშაულო და გეფიცებით, რომ არასდროს ვიქნები, რადგან არაფრით არ ვგავარ მამაჩემს", - თქვა მან.
"შენი სიტყვა არაფერს ნიშნავს, ბიჭო"
"ვიცი, ვგულისხმობ, რომ ყველამ ვიცით, რასაც ამბობენ, მოქმედებები სიტყვებზე უფრო ხმამაღლა საუბრობენ. ნება მომეცით, ვიმუშაო თქვენთან, რომ დაგიმტკიცოთ, რომ სანდო ვარ და არაფრით ვგავარ მამაჩემს", - თქვა მან.
"თუ შენ არასოდეს შეხვედრიხარ მამას, საიდან იცით, რა გააკეთა?" ვიკითხე.
"იმიტომ, რომ შენმა ქალიშვილმა თავიდანვე ყველაფერი მითხრა. რომ მან შენი ცხოვრება გაანადგურა, რომ მან შენი ცხოვრება ჯოჯოხეთად აქცია, რადგან ცოლი წაგართვა, იმიტომ რომ ესროლა, შენმა ქალიშვილმა კი დედის სიკვდილს უყურს მის მკლავებში" თქვა მან.
"ლიამ გითხრა!? როდის გითხრა?" ვიკითხე.
„დედის საფლავზე მივედი მამაჩემის შესახებ პასუხების მოსაძებნად იმაზე, თუ რა გააკეთა", უპასუხა მან.
"და საიდან იცოდი რომ ლია იქ უნდა ყოფილიყო?"
"შე არა" მიპასუხა მან.
"რა?" ვიკითხე.
"ამას გარდა მთავარია, რაც მინდოდა მეკითხა, ეს სამუშაოა, მხოლოდ ამას გთხოვ, ბატონო რომანო", - თქვა მან,
"ერთ თვეს მოგცემ იმისთვის, რომ დამიმტკიცო, რომ არაფრით არ ჰგავხარ მამაშენს, როგორც შენ თქვი. ამ თვეში შენ იმუშავებ ჩემს ქალიშვილთან ერთად, დაეხმარები და დაიცავ
მას ვინმესგან, და ყველას, ვისაც მისი ზიანის მიყენება სურს. და თუ რამეს გააკეთებ მის დასაზიანებლად, იქნება ეს ფიზიკურად, გონებრივად თუ ემოციურად, თვეობით გაწამებ და მერე მოგკლავ ისევე, როგორც მამაშენს გავუკეთე"
"რა თქმა უნდა, ბატონო, როდის დავიწყო?" იკითხა მან.
"ხვალ დილით ჩემთან ათზე იყავი" ვუპასუხე მე.
"დიდი მადლობა ბატონო." თქვა მან და სიბნელეში გავიდა.
ვიმედოვნებ...იმედია შენი დაპირება მხოლოდ შენს სიტყვებზე მეტია...
ESTÁS LEYENDO
მაფიასთან მიყიდული/Sold To The Mafia
Acciónდანტე რომანო ყველაზე ძლიერი იტალიური მაფიის ლიდერი,იგი იძულებულია ცოლი მოიყვანოს მისი სასტიკი მამის გამო. მამაკაცს დანტეს ვალი აქვს მაგრამ ვერ უბრუნებს ამიტომ დანტე მის მოკვლას აპირებს, მანამ, სანამ მამაკაცი აღნიშნავს, რომ დაახლოებით მისი ასაკის ქ...