chaper 17

550 24 1
                                    

Ella pov
"რა?" იკითხა დანტემ.
"ალესანდრო და კამილა ერთმანეთს ხვდებიან" - გავიმეორე
"გთხოვ მითხარი, რომ არასწორად გავიგე" თქვა მან, ფეხზე წამოდგა და ჩვენკენ წამოვიდა.
"არა, ისინი ხვდებიან, რამე ხომ არ არის ამაში ცუდი?" ვკითხე.
"არა, უბრალოდ - che cazzol" იყვირა მან. (რა ჯანდაბა!?)
"დანტე!" ვთქვი მე.
"როდის დაიწყე ურთიერთობა?" ჰკითხა მან კამილას.
"გუშინ, მას შემდეგ რაც თქვენ წახვედით თქვენს ოთახში დასასვლელად, მე დავბრუნდი ჩემს ოთახში. მაგრამ ალესანდრო შემოვიდა, მაკოცა და ვაღიარეთ, რომ ერთმანეთის მიმართ გრძნობები გვქონდა" - განმარტა კამილამ.
"კარგი, თუ ბედნიერი ხარ, მაშინ მე საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს,
მაგრამ ალესანდრო ნება მომეცით
გაგაფრთხილო, თუ რამეს დაუშავებ და ატკენ, გატკენდა დაგტანჯავ მანამ, სანამ არ გთხოვ, რომ მოგკლა, - თქვა დანტემ.
,,დანტე, მართლა საჭირო იყო?" ვკითხე, ხელები გადავაჯვარედინე და შევხედე.
,,ჰო, ახლა კამილა და ალესანდრო მიდიან, რადგან მარტო ელას უნდა დაველაპარაკო"- თქვა დანტემ და ისევ თავის მაგიდასთან მივიდა.
,,რა თქმა უნდა, ნახვამდის ელა და მადლობა,"- თქვა კამილამ, როცა ორივე წავიდნენ.
"რა გინდა?" ვკითხე და მისკენ წავედი. მკლავში ხელი მომკიდა და თავისკენ მიმიზიდა და მის კალთაში დამსვა, ჩემი სახე მისკენ იყო.
,,ეს ჩვენს ქორწილზეა"- თქვა მან ღიმილით.
"მოხდა რამე?" ვკითხე, ხელები კისერზე მოვხვიე და თმებზე დავუწყე თამაში
"არა, არა. უბრალოდ, მინდა ხვალისთვის გადავიტანო", - თქვა მან.
,,მართლა?მაგარია"-ვუთხარი და ვაკოცე
,,კარგი"-მითხრა მან, როცა ახლოს მიმწია და მაკოცა.
"წავიდე და გაგიშვებ, რომ იმუშაო, არა?"
"ჰმ" მითხრა მან და კიდევ ერთი კოცნისთვის მიმიზიდა, როცა უცებ ვიღაც შემოვიდა.
"ჩე კაზო!? დაკაკუნება არ იცი?" დაიყვირა დანტემ. (რა ჯანდაბა!?)
,,უკაცრავად"- თქვა მან. ეს იყო ადრიანი, რუსული მაფიის ლიდერი.
,,ოჰ, ადრიან, მაპატიე, სხვა მეგონე", - თქვა დანტემ, როცა დანტედან გადმოვედი.
,,წავალ და დაგტოვებთ სალაპარაკოდ" ვუთხარი, ადრიანს გავუღიმე და წამოვედი.

მაფიასთან მიყიდული/Sold To The MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin