''Senpaiရဲ့နှလုံးသားတံခါး?ဘယ်သူကြောင့်လဲ''ဆိုတဲ့ခပ်ပေပေမေးခွန်းမျိုးကိုလည်း အုန်းသာကူကမေးမလာပါဘူး။မျက်ခုံးတစ်ချက်သာတွန့်ပြီး''ဪ''လို့ပဲ အသံပြုလာတယ်''ကျွန်တော်တို့ စာသင်ကြတော့မလား''
''နေဦး…အဲ့လိုစကားလမ်းကြောင်းလွှဲလွှဲမသွားနဲ့''
''ကျွန်တော်က ဘာကိုလွှဲနေလို့လဲ''
''ကိုယ်…''
''senpaiရဲ့နှလုံးသားတံခါးပွင့်တဲ့ကိစ္စကို ကျွန်တော်လုပ်ပေးနိုင်တာများရှိလို့လား''
မဟုတ်သေးဘူးနော်။ဒီကောင်လေး သိရက်နဲ့တမင်လုပ်နေတာလား။ဒီလူကအခုလိုဖြစ်နေတယ်ဆိုတာဘယ်သူ့လက်ချက်လဲသူအသိဆုံးဟာကို မသိခြင်ထောင်ထောင်နေတာလား။
''ရိပ် ကိုယ်… ''
''senpai …blဆိုတာသိလား''
''ဟမ်''
''blလေ အလွယ်ပြောရရင်ကောင်လေးတွေအချင်းချင်းတွဲကြတာလေ''
''သိတယ်လေ''
''အဲ့ဒီအပေါ်ဘယ်လိုမြင်လဲ''
''တွဲကြတာပဲ ကိုယ်ကဘာပြောနိုင်မှာလဲ…သူတို့ကြိုက်လို့တွဲတာကိုယ့်ကိစ္စမှမဟုတ်တာ…အုန်းသာကူကဘာလို့ကိုယ့်လာမေးနေတာလဲ''
''senpaiက ကောင်လေးတွေကြိုက်တာလား''
''မကြိုက်ပါဘူး''
''အဲ့ဒါဆို ဘာလို့ရုပ်တည်ကြီးနဲ့ကျွန်တော့်ကို နှလုံးသားတံခါးပွင့်တာတွေ ပြောနေတာလဲ''
''ဘာလို့ဆို ငါမင်းကိုကြိုက်နေလို့ပေါ့ဟ!"
''ပြောတော့ ကောင်လေးတွေမကြိုက်ဘူးဆို''
''ကောင်လေးတွေမကြိုက်ပေမဲ့ ထက်ရိပ်လင်းကိုကြိုက်တာ…မင်းကိုကြိုက်တာလို့ အဲ့ဒါကြောင့် ငါမင်းကိုကြိုက်တဲ့အကြောင်းအစဖော်ရင်စကားလမ်းကြောင်းပြောင်းပြောင်းမသွားစမ်းပါနဲ့… ငါ့ကိုယ်ငါတောင်ဘာဖြစ်ချင်မှန်းမသိတဲ့ကြားက မင်းကိုပဲသဘောကျနေမိတာကို ''
''…''
''အတူတူရှိနေတဲ့အချိန်တိုင်းကို သဘောကျနေမိတာ …မင်းပြန်သွားရင် ငါဘယ်လိုဖြစ်ကျန်ခဲ့နေမလဲဆိုတာ တွေးတောင်မတွေးရဲဘူး…အခုတောင် နှစ်လပိုင်းထဲဝင်နေပြီ…သုံးလပိုင်းဆို မင်းကစာမေးပွဲဖြေပြီးပြန်တော့မှာ…ငါ့မှာအချိန်မရှိတော့ဘူး…အဲ့ဒါကြောင့် အနားမှာရှိတုန်းလေး ဒီအတိုင်းလေးငါ့နားမှာနေပေးစမ်းပါ''
YOU ARE READING
Love Is Hard For Otaku
Fantasíaအုန်းသာကူဖန်ဘွိုင်းလေးနဲ့ဆန်ပိုင်းကိုကြီးတို့ရဲ့ ပေါ့ပေါ့ပါးပါးဇာတ်လမ်းလေးရယ်ပါ