54. Cel dorit de toate (III)

4.4K 180 36
                                    

Îmi zâmbește viclean, ca și când îmi citește gândurile, dar se ridică în picioare în fața mea și fixându-mă cu aceeași privire pătrunzătoare, își scoate hainele una câte una, oferindu-mi cel mai frumos spectacol de striptease pe care l-aș fi văzut vreodată. Iar acum am ocazia să văd cel mai frumos bărbat, cu un trup demn de coperțile revistelor de sănătate pentru bărbați sau erotice pentru femei. Cât despre tatuajele care îi acoperă pieptul, brațele sau desenul sub formă de pistol care se pierde în spatele elasticului de la lenjeria lui intimă, nu fac decât să îmi agite sângele până în punctul în care cred că o să explodez de plăcere doar uitându-mă la el.

— Nu te mai uita așa la mine, frumoasa mea Mary, altfel îmi pierd și ultima fărâmă de control pe acre o mai am să nu te răvășesc ca un nebun.

Înghit în sec.

— Dacă continui să vorbești așa, nici nu am cum să te privesc altfel.

— Atunci să continuăm, șoptește seducător și trage de elasticul lenjeriei intime, eliberându-și membrul gros și lung.

Ochii mi se măresc. Mă așteptam la un penis perfect, dar realitatea mă copleșește și mă face să icnesc. Este mare, străbătut de vene groase și pulsează de parcă m-ar căuta.

Ca și când sunt vrăjită, îmi întinde mâna spre ea și Gianni face un pas în față pentru a-mi oferi ceea ce vreau. Îi cuprind membrul cu degetele și fără ezitare o conduc spre buzele pe care mi le înfășor în jurul lui, în timp ce cealaltă mână îi conturează abdomenul tatuat. Degetele lui se pierd în părul meu și gemetele împletite cu numele meu îi ies printre buze, încurajându-mă să îl ling și să îl sug cu mai multă poftă. Încerc să îl duc cât mai adânc în gura mea, dar e prea mare, așa că încerc să compensez cu mâna pe care o am înfășurată la bază, ca să i-o frec cu poftă.

Sunt surprinsă când se desprinde de mine, dar îmi dau seama ce vrea să facă când mă întinde din nou pe spate, se așază în genunchi la marginea canapelei și îmi ridică genunchi desfăcuți, pentru a veni între coapsele mele. Și e rândul lui să își lase gura să îmi ofer plăcere, savurându-mi clitorisul, lingându-mi labiile și să mă pătrundă cu limba de câteva ori înainte ca cele două degete să ia locul și să continue jocul început în timpul dansului.

În jurul nostru muzica senzuală se împletește cu gemetele de plăcere, și spatele mi se arcuiește sub asaltul gurii lui sau a palmei care îmi cuprinde sânii. Suntem complet goi și foarte excitați, dar plăcerea se construiește cu fiecare secundă în care el mă savurează, sorbindu-mi clitorisul și lărgindu-mă cu degetele care mă duc tot mai aproape de orgasmul dorit. Iar când acesta vine, Gianni este între picioarele mele, cu gura lipită de miezul meu, pregătit să mi-l guste cu totul. Și o face până când corpul mi se liniștește din tremuratul necontrolat, ca apoi să se ridice în genunchi, lăsându-mă să îi văd buzele umezite, dar și scula pregătită să mă pătrundă.

— Așa cum am prevăzut, zice cu glas răgușit. Ești atât de dulce, că o să devin dependent de tine mai repede decât mă așteptam.

Sunt cuvinte frumoase, dar nu știu cât de adevărate. El este din altă ligă, un bărbat dorit de mult prea multe femei, în timp ce eu sunt o vânzătoare cu un trup departe de a fi perfect. Mi-e greu să cred că Gianni se va mai uita la mine a doua oară, după noaptea asta. Dar zâmbesc și mă prefac că îi cred cuvintele prea frumoase, în timp ce el scoate din buzunarul blugilor un prezervativ pe care și-l rulează repede și revine cu trupul lui frumos peste al meu.

— Nu mă crezi, dar o să vezi, șoptește cu un zâmbet calm, dar nu prea mă pot concentra pe ceea ce spune, pentru că îl simt jos, cum își greacă capul gros al penisului de labiile mele umezite.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 18, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fantazia (one shot) [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum