48. Cursurile de înot (IV)

7.5K 317 35
                                    

Partea a 4-a

Adevărul este că sunt lihnit de foame și sunt sigur că și ea simte la fel, dar, pentru ce am în plan, avem nevoie de hrană, care ne va da energie necesară să o consumăm în cel mai plăcut mod.

Ne așezăm în mijlocul camerei, cu televizorul pornit în surdină pe un canal cu filme și cutiile de pizza întinse pe măsuța mică, în timp ce stăm pe covorașul moale care acoperă centrul încăperii. Povestim despre activități zilnice, care duc spre amintiri amuzante din adolescență sau chiar mai devreme.

E o seară magnifică și niciodată nu am crezut că lucrurile vor evolua așa de bine. Mă simt confortabil în prezența ei, de parcă ne știm de ani întregi, iar acum ne-am regăsit. Poate că asta s-a și întâmplat. Ne-am căutat acel partener ideal și simt că azi e ziua în care ne-am intersectat, în sfârșit. Ne-am reîntregit și totul vine de la sine, așa cum nu am mai trăit cu altcineva.

Cu burta plină, lucrurile stau altfel. Acum îmi pot concentra atenția pe desertul din fața mea, mai ales că stomacul nu îmi mai scoate sunetele ciudate și deranjante de mai devreme. Suntem deja la al doilea pahar cu vin, când ne ridicăm pentru a strânge resturile de mâncare. Nu îi dau ocazia să facă totul singură, chiar dacă nu sunt decât două cutii de carton de pus la gunoi, și o las pe ea să bage la loc în frigider ketchup-ul dulce pe care îl avea deja acasă.

Dar în secunda în care închide ușa frigiderului, eu sunt în spatele ei, răsuflându-i în ceafă.

— Desert, șoptesc coborând spre lobul urechii pe care îl ating încet cu buzele.

— Cred că am niște biscuiți vechi printr-un sertar.

Chicotesc, adorând tot mai tare glumele ei.

— Poate mai târziu. Acum am alt desert, adaug, lăsându-mă într-un genunchi și ridicându-i rochița peste fund. Am aici două gogoși, spun strângându-i fiecare fesă cu câte o palmă și strâng puțin mai tare, făcând-o să își împingă fundul spre mine. Și merg perfect cu mierea de aici, adaug trecând cu limba peste slipul care acoperă noul meu desert favorit.

— Oh, Vlad... geme încet, strângând cu degetele marginea frigiderului, până când i se albesc.

— De data asta nu mai stau cu grijă că intră cineva peste noi, nu mă interesează cine ne aude și, mai ales, nu mai avem parte de un spațiu incomod, îi zic revenind în picioare și o întorc cu fața spre mine. Așa că arată-mi unde e dormitorul, Alina, că de data asta nu mă mai grăbesc.

— Și cred că cineva își așteaptă rândul de ceva timp, zice rânjind și îmi acoperă cu palma erecția care s-a trezit din clipa în care Alina s-a ridicat de la masă cu ketchup-ul.

S-a ridicat și el. Cred că, de fapt, nu s-a culcat deloc în timpul în care am mâncat, iar eu m-am trezit de mai multe ori privindu-i buzele frumos conturate ale brunetei, mai ales când le lingea de sosul roșiatic.

— Oricât de mult îmi place ceea ce faci, am nevoie de tine goală cât mai repede, spun sărutând-o în colțul gurii. Acum.

Se conformează imediat, făcând un pas în spate și întorcându-se spre sufragerie, dar pe drum își desface rochia și, până ajunge la ușa dormitorului, aceasta deja e pe jos. O urmez ca un hipnotizat, fascinat de sirena seducătoare care mă cheamă la ea doar prin mișcările șoldurilor. Sunt în urma sa la doar un pas, renunțând cât pot de repede la tricou și desfăcându-mă la blugi.

Când pășesc în dormitorul colorat în aceleași nuanțe calde, Alina se întinde pe pat, iar eu vin direct peste ea, acaparându-i gura cu a mea. O sărut flămând, ca și cum nu am mâncat nimic până acum, iar ea este fructul cel mai apetisant. Mâinile noastre se caută, gemetele se împletesc, iar palmele ei îmi trag șoldurile mai aproape, făcându-mă să mă frec cu întăritura de miezul ei cald, încă acoperit de slip. Hainele dispar mai repede ca gândul, iar gura mea savurează pielea fină a Alinei, insistând pe sânii tari pe care îi gust de parcă aș fi un virgin excitat. Îi strâng, îi ling și ronțăi mugurii întăriți, încurajat de icnetele ei mult prea suave.

Sunt între coapsele ei, dar îmi freacă scula cu o mână, atingerea ei provocându-mi senzații mult prea plăcute pentru a o opri, chiar dacă simt cum, în doar câteva minute, mă poate face să îmi dau drumul.

Chiar dacă intenția mea era să îi mai ofer cel puțin un orgasm înainte de a intra din nou în ea, cuvintele șatenei cu vârfuri blonde îmi distrug orice plan.

— Vlad, te vreau în mine... Acum!

Punctează la fel cum am făcut-o eu mai devreme și, până să îmi audă răspunsul, mă conduce deja spre miezul cald și umed. Îmi freacă capul penisului de labiile ei îmbibate și, poziționându-mă exact la intrarea în ea, îți ridică puțin șoldurile cât să intru câțiva centimetrii.

— Futu-i... șoptesc printre dinți, copleșit de plăcere. Alina, ce-mi faci?

— Nu pot să mai aștept, gâfâie, dorindu-și mai mult.

— Nici eu, răspund, acoperindu-i gura cu a mea, în clipa în care o pătrund adânc și încep să mă mișc așa cum își dorește, împins de palmele ei care își adâncesc unghiile în fesele mele.

— Mai tare, Vlad! Ce bine e!

Și mă conformez, mărind ritmul tot mai mult, venind spre ea tot mai tare și mai dur. Gemetele noastre se aud în toată camera, acompaniate de cele pe care trupurile noastre asudate le fac când se lovesc. O muzică minunată, care culmină după mai multe minute pline de extaz, iar Alina este prima care este lovită de intensitatea orgasmului.

Însă nu o las așa ușor, iar după ce tremurul ei se liniștește, iar valul orgasmului trece, o întorc pe o parte și o pătrund din nou.

— Oh, Doamne! suspină tare, simțind plăcerea noului unghi în care intru în ea păstrând ritmul de mai devreme.

După câteva minte mă lungesc lângă ea și, cu spatele ei lipit de pieptul meu, dar rezemându-mă într-un cot, îmi duc misiunea la bun sfârșit, oferindu-i încă un orgasm care vine odată cu al meu.

Bezna îmi acoperă privirea și cred că am unul dintre cele mai puternice orgasme din viața mea, în timp ce miezul cald al brunetei se strânge în jurul meu. E cum a zis și ea: atât de bine!

Rămân cu ea în brațele mele minute lungi, timp în care îi presar sărutări pe păr și, din când în când, pe gât.

— Mi-ai depășit orice fantezie, chicotește într-un târziu, întorcându-se cu fața spre mine.

— Și cu cine aveai acele fantezii? o întreb zâmbind la fel de cald ca ea.

— Cu tine, desigur.

Vestea mă face să îmi salt sprâncenele surprins.

— Ai avut fantezii cu mine?

— Aproape în fiecare zi de când te-am văzut, îmi mărturisește, rușinându-se încet.

— În cazul ăsta, spun venind cu buzele peste ale ei, trebuie să îmi spui și mie care au fost acelea, că eu mi-am îndeplinit deja fantezia pe care o aveam cu tine.

— Și tu ai avut fantezii cu mine? mă întreabă depărtându-se puțin pentru a mă privi în ochi.

— Chiar destule, dar toate aveau loc în piscină.

Chicotește din nou și sunetele acestea sunt prea delicioase ca să nu le gust de pe buzele ei.

— Dar până ajungem să mai punem în practică o nouă fantezie la bazin, când îți voi da o nouă lecție de înot, tu să îmi spui ce fantezii ai avut și le îmbinăm.

— De acord, spune și mă lasă să o sărut așa cum vreau.

Cu ardoare și cu sufletul liniștit că am în brațe o femeie atât de frumoasă și pasională, care m-a atras din prima clipă în care am văzut-o îmbrăcată într-o pereche de blugi tociți și converși în picioare, iar în sus avea un tricou larg, ce îi dezvăluia un umăr. Și nu era conștientă că, fără să se străduiască, era cea mai sexy femeie pe care o văzusem în fața ochilor mei.


*******

Seara lor a decurs așa cum v-ați dorit?

Vă pup tare mult și... vă mulțumesc pentru tot!!!


Fantazia (one shot) [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum