4. Domnul profesor (II)

37.3K 715 314
                                    

cap 2.


Ce mama dracu' vrea sa fac?! Ezit o secundă, dar mijește ochii la mine și imediat mă conformez. Se ridică lângă mine și îl simt în spatele meu, foarte aproape. Este cu un cap mai înalt ca mine, însă chipul lui este acum lângă urechea mea și îmi spune cu același ton poruncitor:

- Apleacă-te peste masă.

Nevenindu-mi să cred, intenționez să îmi întorc capul spre el, să fiu sigură că nu glumește, dar mâna lui este imediat pe maxilarul meu.

- Privirea în față și apleacă-te, am spus.

Tot sângele meu începe să fiarbă și inima să îmi bată ca nebuna. Nu am nici cea mai mică idee ce o să se întâmple, tot ce știu este că aplecându-mă peste masă, tot posteriorul meu va fi dezgolit, iar sexul meu îi va fi expus, din cauza chiloților lipsă.

Sunt din nou excitată, dar și speriată în același timp.

Îmi lipesc obrazul de suprafața rece și netedă a mesei și el îmi atinge încet talia, apoi coboară spre marginea rochiței, peste coapsa dezgolită.

- Pedeapsa ta va fi câteva palme la fund, spune încet. Ai făcut foarte multe greșeli și mi-ai arătat că nu ești nici fată cuminte.

Îmi ridică rochia până la talie, iar eu îmi mușc mâna pe care o am lângă față, în așteptarea loviturii.

Și când palma lui ia contact cu fundul meu, cu greu îmi opresc un țipăt când simt usturimea loviturii, dar imediat senzația se transormă în ceva plăcut ce îmi atinge miezul fierbinte. Este prima dată când trăiesc o astfel de experiență, dar la a doua palmă pe care o primesc, știu sigur că îmi place. Chiar dacă este dureros, este în aceeași măsură și extrem de excitant și plăcut.

- Spune-mi, Alice, te atingi des gândindu-te la mine?

Mi-e rușine să îi mărturisesc, dar îmi dau seama că rușinea nu prea își mai are locul în situația în care mă aflu acum.

- Da, șoptesc încet.

Mai îmi dă o palmă peste fund.

- Și ma exact ce îți imaginai când am intrat peste tine?

Din nou ezit, dar îmi dă o nouă palmă.

- Spune-mi, Alice, zice amenințător.

- Degetele tale! aproape strig mistuită de senzațiile copleșitoare. Degetele tale în mine.

Îl aud mărăind și trag adânc aer în piept când degetele lui îmi ating intrarea umezită.

- Oh, Alice, ce-mi faci tu mie...

Și spunând asta, îmi dezmiardă labiile și își bagă două degete în miezul meu, făcându-mă să icnesc tare și să îmi mușc mâna, pentru a-mi estompa tipetele ce vor să iasă.

Le scoate și apoi le bagă din nou și din nou, în timp ce mâna liberă mai îmi altoiește fundul din când în când și îmi strânge talia cu putere. Își înfige degetele tot mai repede în mine și simt orgasmul cum se construiește în acel loc.

- Așa, Alice! Vreau să te simt cum te strângi în jurul degetelor mele când îți dai drumul!

Și la îndemnul lui, corpul meu explodează de plăcere, făcându-mă să tremur toată în jurul degetelor lui de o mie de ori mai iscusite ca orice fantezie de-a mea.

Rămân întinsă cu abdomenul încă lipit de masă, dar mă ridică și când îl privesc, văd că își linge degetele de sucul meu.

- Și în fanteziile tale, când te atingi gândindu-te la mine, te fut doar cu degetele? mă întreabă încă lingându-și degetul mijlociu și pe cel arătăror fără grabă.

Fantazia (one shot) [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum