1

7.4K 443 406
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar, ilk defa kitap yazıyorum bunun heyecanı çok fazla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese merhaba arkadaşlar, ilk defa kitap yazıyorum bunun heyecanı çok fazla. Umarım ki beğenir, okumaya devam eder ve sonuna kadar destek olursunuz. Şahsen kurgu benim hoşuma gitti ve birçoğunuzun da hoşuna gideceğini düşündüm. Başlamadan önceee..

Başladığınız tarihi buraya alabilir miyim?

İyi okumalar dilerim!

-

Kim Taehyung

"Eee Taehyung," annemin tok sesi koca salonda yankılandığında, hemen yanıbaşımda oturan kız kardeşim Jisoo sessizce kıkırdadı. O bile anlamıştı, masada oturan tüm aile bireylerimizin anladığı gibi. Açacaktı yine malûm konuyu. "Gelinimle ne zaman tanışıyorum?"

"Anneciğim, biliyorsun ki işlerimle çok meşgulüm. Haliyle de tanışacağım bir gelinin olmadı."

Annem durmadan evlilik konusunda baskılamaktan çekinmiyordu beni. Zamanında aynısını en büyük abim Namjoon'a da yapmıştı ve kendi dediği de olmuştu. Ama aynısını ben de yaşamayacaktı.

"Sana ben ayarlayayım o zaman." dedi annem elindeki çatalı bırakıp ellerini çenesinde birleştirmeden önce. "Yaşın oldu otuz, hâlâ kariyer peşindesin. Arkadaşlarıma mahcup oluyorum artık, ne vakit toplansak bana seni soruyorlar."

"Taehyung'un ne zaman evleneceği, ne vakittir arkadaşlarını ilgilendirir oldu Sunhee?"

Babamın sessizliği bozuşu içten içe gülmemi sağlarken, keyiflenmiştim birden. Babam daima arkamda durur ve beni anneme karşı korurdu. Çünkü bilirdi annemin beni ne denli darladığını.

"Daejung, biraz oğlunun tarafını tutacağına beni destekler misin? Ne vakit itibarlı, ünlü, iyi bir holdingle iş birliği yapmak istesen ayağına takılan engel oğlunun evli olmaması olmadı mı?"

"Haklısın," dedi babam. "Ama ne yapalım? Zorla mı evlendireceğiz Taehyung'u? Namjoon gibi mutsuz bir evliliğe mi mahkûm edeceğiz onu da?"

Öyleydi. Abim Namjoon, istemediği bir kadınla zorla -annem istediği için mecbur kaldı- evlendiği için şu anda çok mutsuz bir evlilik hayatı yaşıyordu. Hâli vakti yerindeydi, kendisine ait holdingi vardı, dört dörtlük yaşıyordu. Ama mutsuzdu işte. Boşanamıyordu da, çünkü tepesinde annem gibi bir gardiyan vardı. Çok katı büyütülmüştük. Aynı şeyi kız kardeşimiz Jisoo'ya da yapacağı düşüncesinden çok korkuyordum.

"Namjoon nankör bir evlat. Onun önüne dünyaları serdik, güzel bir hayat yaşaması için kendimizi paraladık. Taehyung'un da ondan kalır bir yanı yok Dae. Artık bu işe bir el atmalıyım."

Atmalıyım. Annem bazen babamı da ezip geçiyordu. Haddini bilmiyordu. Ama babam sabırlı bir adamdı.

"Anneciğim, abimin üstüne gitmesen mi? O elbet bir gün bulacak sevdiğini. Bu şekilde hareket etmen sadece ona zarar verecek. Başka kimseye değil."

Unwanted Groom | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin