bal, kırmızı yanaklı jungkook'umuz için yorum rica edebilir miyim? 👉🏻👈🏻-
Kim Taehyung
Tüm gece ağlamaktan yorgun düşen Jungkook'u sabaha karşı zar zor uyutmuş ve biraz başında bekledikten sonra minik bir duşun ardından kendimi mutfağa atmıştım. Biraz iyi hissetmesi adına bugün onunla güzel vakit geçirmek istiyordum. Son zamanlarda uyku düzenim iyice bozulduğu için gece hiç uyumamak koymamıştı bedenime. Uyumamış gibi hissetmiyordum. Sadece biraz boynum ve omzum ağrıyordu o kadar.
Jungkook hassas bir insandı ve onun bu hâlini gördükçe onu koruma ve kollama isteğim artıyordu. Dün gördüğü kabus sebebiyle hatırladığı geçmişini bugün hatırlamasın diye elimden geleni yapacak ve o güzel dudaklarına içten bir gülüş koyacaktım. Bunu hak ediyordu ve ben gözlerinin içine bakarak bunun için yemin etmiştim. Jungkook, kendimden bile sakınmam gereken biriydi. Bunun farkındaydım.
Soğuk bir duş tüm vücuduma iyi gelmiş, şok etkisi sebebiyle var olan uykumu açmıştı. Duştan sonra ise üstüne siyah bir tişört ve kısa bir şort giyinip, saçlarımın fazla suyunu havlu ile alıp, kendi ıslaklığıyla kuruması için serbest bırakarak mutfağa inmiştim. Aslında yemek konusunda pek bilgim yoktu fakat internetten bakarak bizim için güzel bir kahvaltı hazırlayabilirdim.
Jungkook ne severdi bilmiyordum ki. Kahvaltısında ne yerdi, ne içerdi... birlikte dışarıda kahvaltı yaptığımızda buna hiç dikkat etmemiştim. Telefonumu alıp ortamdaki sessizliği bozması adına ulusal radyolardan birini açtım ve kalçamı tezgaha yaslarken, arama motoruna pankek tarifi yazdım. Ekranı okurken buzdolabına yaklaştım ve elimi tutma yerine koyup, dolabı açtım. Tarifi olduğu gibi yapsam ne olurdu ki? Tarife geçmeden verilen püf noktalarını da okumuştum. Hadi bakalım Taehyung, sıva kolları. İhtiyacım olan şey yumurta, şeker, süt, un, kabartma tozu ve vanilindi. Un ve kabartma tozunu birbirinden nasıl ayıracağımı düşünürken çoktan dolapta bulunan malzemeleri çıkarıp tezgaha yerleştirmiştim.
Kendimi una bulamadan önce çekmeceleri karıştırıp, Jungkook'un kullanmak için bıraktığı önlüklerden birini aldım ve üstüme geçirdim. Daha sonra tarifin yapılışını okurken telefonu tezgaha bıraktım ve elime yumurtayı aldım.
"Yumurtanın sarısı ile beyazını ayırmak mı?" hiçbir şey bilmeden mutfağa giren bir adam için fazlaydı bunlar. Ama nihayetinde YouTube'dan onun yapılışını da bulmuş ve hatta pankek yapımını da videolu anlatımla yapmaya başlamıştım. En basiti buydu benim için. Pankek hamurunu hazırlayıp, pişirmeye koyulmadan önce buzluktan hazır patates dilimlerini çıkarmış ve önceden kızdırdığım yağın içine atmıştım. Ortalık yağ içinde kalırken, üstüme sıçramasından kaçınıp bulunduğum duruma harbi küfür etmiştim.
Pankekleri pişirmeye koyulup, tam da videodaki gibi yapmaya çalışırken bir yandan da masaya kahvaltılıkları dizdim. Çeşit çeşit reçel, fındık ezmesi ve Nutella koymayı da unutmadım. Pankekle güzel olurdu. Çayı demlemiş ve Jungkook içer diye biraz portakal ve limon sıkıp karıştırmıştım. İkisi birleşince tadı nahoş ve güzel oluyordu. Seveceğine emindim. Pişirilecek pankekler bittiğinde, patatesler de kızarmış ve geriye sadece domates ve salatalık doğramak kalmıştı. Onları da hallederken duyduğum terlik sesiyle başımı kaldırmış ve gelen bedene bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!