Bölüm sınırı: +35 oy ve 100 yorum.
Umarım kitabı beğenerek okuyorsunuzdur, eksiklerimi ve yanlışlarımı belirtirseniz çok sevinirim!
İyi okumalar!
-
Jeon Jungkook
Yaklaşık yarım saattir oturuyorduk ve ortamda ölüm sessizliği vardı. Taehyung'un babası, on dakika önce ayılan annesini sakinleştirmeye çalışıyordu. Taehyung ve ben onların oturduğu üçlü koltuğun karşısındaki ikili koltukta yan yanaydık ve Taehyung'un ismini henüz öğrenemediğim kız kardeşi ise kapı eşiğinde dikiliyordu. Gözlerindeki ifadeyi kestiremiyordum ama bana tebessüm eder gibi bir hali vardı.
Bu ailenin nesi vardı böyle! Lüks içinde yaşıyorlardı ve gram huzurları yoktu. Sonunda Taehyung'un annesi kendine tamamen gelmişti ve sert bakışlarını bana atmaktan da hiç çekinmiyordu. Sanki ona bir kötülüğüm dokunmuş gibi bakıyordu bana. Hoşlanmamıştım ama Taehyung'a verdiğim sözü tutmalı ve onu bu evlilik işinden caydırmalıydım. Tabii kadında hiç cayacak bir tip olduğu söylenemezdi ama deneyecektim şansımı. Yapmalıydım. Başarmış olsam da olmasam da Taehyung paramı vereceğini söylemişti.
"Evet Taehyung," dedi babası sakince. Akşamdan beri sadece eşiyle ilgilendiği için bize bir şey soramamıştı haliyle. "Bize bir açıklaman vardır diye düşünüyorum."
"Var." dedi yanımda oturan Taehyung. Başımı çevirip ona baktığımda gergin bir şekilde alt dudağını dişleriyle ezdiğini görmüştüm. Gerçekten yakışıklı bir yüzü vardı ve hiç de otuz göstermiyordu. Böyle bir adam ve kız kardeşi gibi güzel bir genç kız bu evde harcanıyor olabilir miydi? Taehyung'un eli, uzanıp gerginlikle bacaklarımın arasına sıkıştırdığım elimden birisini çekip kendi eline kenetlediğinde, annesinin gözleri kocaman açılmıştı. "Artık saklamak istemiyorum."
"Namjoon gibi, demiştim sana Daejung. Demiştim!" Annesi söylenmeye başlarken, babası hâlâ sakin bir şekilde karşımızda oturuyordu. "Taehyung, sen benimle dalga mı geçiyorsun! Sana gelin getirmeni söylemiştim, bir serseri değil!"
"Hanımefendi, biraz kırıcı oldu." araya girip düşüncemi belirtmemin bence bir sakıncası olmazdı, diye düşündüm.
"Oğlum bak hastalıklı bir şey bu." dedi annesi, Taehyung'un anlattığı kadar homofobikti. Nefret ederdim homofobik insanlardan. "Dilimde tüy bitti ama anlamamakta ısrarcısın."
"Anne korkumdan söyleyemedim biz yaklaşık bir senedir beraber Jungkook'la. Ama ciddi olduğunu görünce bu evlilik işinden ona da bahsetmek zorunda kaldım, onu öylece arkamda bırakamazdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!