merhaba arkadaslar iste beklenen bolum geldi
bu bolum o bolum 🤝
fotoğrafta bolumun anlam ve onemi icin konuldu ajdmwkxm (fotografın efekti gozumu kanattı editi yapan kimse bida yapmaz ins)
yorumlarınızı okumak cok zevkli lutfen bolca yorum yapin 🤏🏼💖✨
bide agir daddy teyung icgudulerimi bu kitap icin siktim oldu ama merak etmeyin bol smutlu ve red flag daddy teyunglu bir kitap dusunuyorum. aslinda aklimda ne kurgular var bir bilseniz..
neyse canim ben cok konustum,
bu arada BU AKTİFLİGİM HALİS Mİ???
umarım begenirsiniz bebeklerim lutfen oy vermeyi ve yorum atmayi unutmayin sizi seviyore
iyi okumalar! ✨
_
"Senin evinin konumunu sikeyim ben." diye mırıldandım navigasyona bakarak yürümeye devam ederken. Kendime en acilinden bir araba almam gerekiyordu. Belirli bir noktaya kadar taksiyle gelmiş kalanında navigasyonu açmıştım. Bugün dövme günüydü, bana bilmem kaç kat para teklif eden bu adama dövmesini yapmak ve parayı almak istiyordum. Belki de o parayla bir araba alırdım kendime.
Sonunda pes ederken yolun kenarına geçtim ve Jackson'ın numarasını bulup, telefonu kulağıma yasladım. Hava deli gibi sıcaktı, güneşin alnında deli gibi üç katlı bir ev arıyordum. Ve bu ev işe bak ki ormana yakındı!
Düne gelirsek...
Akşam yemeği çok sorunsuz ve güzel geçti. Bayan Kim bana gerçekten nazik, ılımlı ve ilgili davranınca bir an serap falan görüyorum sandım. Ama neticede çok tatlı yönleri olduğunu da görmüştüm. Aynı zamanda benimle beraber diğer aile üyeleri de buna şahitlik etmişti.
Taehyung ise...
Dediği gibi gece benimle olmadı. Ereksiyonumu bile gece banyoda kendim hallettim derdimi nasıl anlatabilirim ki? Ama bunun intikamını en kısa sürede almayı aklıma not ettim. En azından şu yeni şirket işi hallolduktan sonra falan.
Yani dinamiğe baktığımda her şey yolunda. Anne Kim değişkenlik sergiliyor, zaten diğer aile üyeleri bana bayılıyor, Taehyung deseniz hastam. Güzeldi, keyfim yerindeydi bu sebeple.
Elimdeki dövme malzemelerimin olduğu çantayı sıkıca kavrarken, karşı hattan sonunda ses gelebilmişti. "Jungkook, geldin mi?"
"Gelip beni bu siktiğim tarlasından alır mısın Jackson?" dedim gözlerimi devirirken. Ama cidden tarla gibi bir yerdeydim. Sağım ve solum tarla, az ilerisi de ormana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!