26

3.1K 207 57
                                    

selam gencler,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

selam gencler,

nasil gidiyor?

jungkook ve 3D'den bahsetmek istemiyorum cunku her seferinde kalbim tekliyo adam citayi birkac kat yukselmekten hicccc cekinmiyor aaaa

neyse

kitabin gidishatini seviyor musunuz bilmiyorum ama ben seviyorum ya 💖🤏🏼

umarim begenerek okursunuz, iyi okumalar!

_

Muhteşem kelimesini nasıl tanımlardınız? Çoğu insan tek bir kelime ile görkemli derken, bazıları da kusuru olmayan gibi aynı anlamda birkaç güzel cümle sıralamayı tercih eder. Her insan için muhteşem kelimesi bana göre farklı anlam ifade eder. Bir nesne, bir yapı, bir insan, bir hayvan muhteşem görünebilir.

Her neyse, ben ne saçmalıyorum ki sanki? Yani tüm bunlardan yola çıkarak söylemek istediğim şey Taehyung ile geçirdiğimiz gece için henüz uygun bir sıfat bulamadığımdı. Evet güzeldi, mükemmeldi, şahaneydi, ateşliydi ve erotikti. Bir bakıma zaten neredeyse hepsi aynı yola çıkıyor.

Anladınız siz. Ben buna uygun bir tanım bulamayacak kadar etkisi altında kaldım. Bu ikimizinde unutamayacağı türden bir geceydi. Hem sevgi dolu, hem de sertti. Haşin hareketleri vardı ama gözleri bir o kadar da incinmemden korkar gibi bakıyordu. Kim Taehyung insanüstü birisiydi. Benim sözlüğümde Kim Taehyung için doğru bir sıfat henüz bulunmamıştı.

En en en iyisine ve farklısına layık olduğu için olsa gerek. Çünkü bana hissettirdiği şeylerin ucu bucağı yoktu ve bunun kendisi de farkındaydı. Bence.

Uyanalı neredeyse bir saat oluyordu. Başımı Taehyung'un sıcak ve rahat göğsünden kaldıramayacak kadar yorgundum. Sözde bugün koca şehri gezme planımız vardı. Uyanmamı sağlayan şey kalçamdaki sızı olmuştu, o kadar acıyordu ki bunu kelimelere dökemezdim. Seviştikten sonra duş almaya mecalimiz kalmamıştı ama Taehyung benimle güzelce ilgilenip, deliğime krem sürmüştü. Ona rağmen acıyordu işte.

Yanağımı sıcak göğüse usulca sürterken, göğsünün üstüne bıraktığım parmaklarımla tenini usulca okşuyordum. Başımı yavaşça kaldırıp tenine minik kelebek öpücükleri bırakmaya başlarken, hareketlerim aceleden uzaktı. Uyanmıyordu işte.

Başımı kaldırıp çoktan âşığı olduğum çehresine baktım. Dudakları hafif aralanmış, başı yan düşmüş, özensizce dağıttığım karmaşık saçları yastığa dağılmış ve nefes alış verişleri huzurla uyuduğunu yansıtmıştı. Evet, öyle olmuştu.

Unwanted Groom | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin