Bölüm sınırı: +30 oy ve +70 yorum.İyi okumalar!
-
Jeon Jungkook
"Dairemi hemen boşaltıyorsun, bıktım senden!" Bayan Nam tükürüklerini yüzüme boşalta boşalta bağırırken, yaptığım tek şey başımı ondan uzak tutmaya çalışmaktı. Yine ve yeniden evden atılmıştım. "Kira da istemiyorum sadece git."
"Bayan Nam, söz veriyorum bir daha şikayet almayacaksınız. Hem ben ne yapmışım ki? Alt tarafı evimi ofise çevirdim, ekmek parası yâhu. Bu devirde yaşlılar bile gençleri anlayamaz olmuş."
"Bak seni ayağımın altına alırım, kız kılıklı!" Elinin altındaki uzun sopayı aldığında, vileda paspasının neden kapımın hemen yanında olduğunu sorgulamıştım. Yani eski kapımın. "Burayı tutarken bana evini dükkanın olarak kullanacağını söylememiştin."
"Ama söylesem beni kiracı olarak almazdınız ki!" dedim isyan ederek.
"Bak burası aile apartmanı çocuğum duydun mu? Ne olduğun belli değil, ailen desen yok ortada, her gün tip tip insanlar girip çıkıyormuş evine, başına bir iş gelse ben ne hesap vereceğim polislere? Hadi oğlum hadi, al eşyalarını git evimden."
Çaresiz, boynumu büküp başımı eğerken salladım başımı. Duygu sömürgesi falan işlemiyordu anlaşılan.
"Tamam," dedim usulca. "Ama birkaç saat müsade edin, toparlanayım. Arkadaşlarımı çağırayım yardıma gelsinler."
"Üç saatin var, sonra çık git nereye gidiyorsan. Sadece baş ağrıtıyorsun!"
Bayan Nam açık kapıdan geri çıkıp kapıyı arkasından gürültüyle kapattığında öylece dikilip, ne yapacağımı düşünüyordum. Göçebe yaşıyordum bu hayatı, hiçbir yere sığamıyordum. Ne borcum bitiyordu, ne de param vardı.
Dımdızlaktım.
İçimi çekerek cebimden telefonumu çıkardım ve bu durumdan beni kurtarabilecek iki insandan birinin numarasını tuşladım. İki çalışta açtı telefonu. "Efendim JK?"
Bana JK'den başka bir şey demeyen Hoseok hyung, yüzümü güldürmüştü. Bugün ilk defa gülüyordum sanırım. "Hyung, ben yine evden atıldım. Bana bir daire bulur musun? He bir de depozito parası. Dün akşam dövmeye gelen adamlara borcum olduğu için para vermediler bana. Kedinin fareyle oynadığı gibi oynadılar benimle."
"Of JK of!" O da bıkmıştı tabii, haklıydı da. Sitem eder, biraz söylenir, kızar falan ama yine de yardımını esirgemez benim hyungum. "Sen toparlamaya başla eşyalarını ben de sana yeni bir daire tutayım. Valla oğlum benim de param yok, Min Yoongi'den isteyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!