JUNGKOOK'UN KLİBİNİ GÖRDÜNÜZ MÜ? NASIL DA GEÇTİ İÇİMİZDEN. O YÜZDEN BU BÖLÜMÜN TÜM EKŞINLARINI O KLİBE ARMAĞAN EDELİM DKLJKSLŞKSDLŞSKLŞDSLDSŞ KAYNANA ÇOK SAKİNDİ BİR ORTAMLARA GİRSİN DEDİM, OLMUYORDU ÖYLE.
Girişte Jungkook yine klipteki gibi bir restoranda olacak, tarz görünüş aynı ama karşısına gelecek olan kişi Sohee değil kaynana Kim. :d
İYİ OKUMALAR CANLARIIIM. ♥
-
Yaklaşık yarım saattir bekliyordum. Kiminle buluşacağımı bile bilmeden evden çıkmış ve bana atılan restoranın konumunu zar zor bulduktan sonra gelmiştim. Ve hâlâ bekliyordum. Başa sarmak gerekirse bundan iki saat önce evimde, rahat kanepemin üstünde boylu boyunca uzanmış Netflix keyfi sürerken, bilinmeyen bir numaradan mesaj almıştım.
Mesaj kısa ve netti: Attığım konuma bir saat içinde git ve beni bekle.
Min Yoongi olabilirdi ama kendisi bir kere beni şahsi numarasından aradığı için o şıkkı elemiştim. Kim olduğunu düşünmeden oturmuş gelecek olan kişiyi sabırla bekliyordum. Samimi ve güzel bir restorandı ve tüm masalar sadece iki kişilikti. Ya partnerinizle ya da arkadaşınızla gelmek için tercih edeceğiniz türden bir yerdi. Güzeldi. Ayrıca garsonları da çok ilgiliydi, öyle ki konuğum gelmeden önce dört kez bana bir şey isteyip istemediğimi sormuşlardı.
Ve sonunda o tanıdık yüzü gördüğümde, görmemeyi diledim. Yüzüme anında konan o sahte gülüşten bahsetmiyorum bile. Taehyung'un annesi bayan Kim buradaydı, bütün ihtişamıyla birlikte bana doğru yürüyordu. Yüzünde her zaman gördüğüm o herkesten tiksiniyorum, en mükemmel benim bakışı vardı. Kırmızı, parlak elbisesinin Chanel olduğunu anlamam uzun sürmemişti. Ve o yanıma geldiğinde hızla ayağa kalkıp, onu deli etmek için aklıma düşenleri yapmaya koyulmuştum. İyi bir damat olduğumu göstermem gerekliydi.
"Merhabalar efendim," dedim sandalyesini çekerken. Gözleri elimde takılı kaldığında neye bakıyor diye düşündüm ve sonunda aklıma elimin bandaja sarılı olduğu gelince derin bir nefes aldım. "Hoş geldiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanficKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!