selam gençler, nasılsınız?
-
"Her müşterin sana güzelim mi diyor?"
"Bu seni ilgilendirmiyor. Yixing aradıysa ona döneceğim, anlaşılan gerçekten yokluğunda yalnız kalmayacağım Taehyung." dedim ona sinir bozucu bir sırıtış gönderirken. Sinirden kasıldığına şahit olsam da hiçbir şey demeden odama girdim ve kapıyı kilitledim.
Seni bu yaptığına pişman edeceğim Taehyung.
Kapıyı kilitleyip yatağıma doğru yürürken gözlerim telefonumu arıyordu, sonunda onu yatağın üstünde ters bir şekilde gördüğümde zaman kaybetmeden aldım ve çağrı geçmişini açtım. Yixing gerçekten aramıştı ve görüşme bir dakika sürmüştü. O bir dakikada ne konuştuklarını merak ediyordum. Sinirden, şoktan ve şu anda dillendiremediğim birçok duygu karmaşasından dolayı titreyen parmaklarım bana zorluk çıkartıyordu. Zar zor ekrana dokunuyor, telefonu elimde sabit tutuyordum. Taehyung beni büyük bir hayal kırıklığına uğratmıştı. Benim tanıdığım Taehyung, aslında bir yalandan mı ibaretmiş yani?
Yatağa oturup telefonu kulağıma götürdüm ve karşı tarafın açmasını beklerken alt kattan gelen kapı kapanma sesini duydum. Gitmişti. Çok sinirliydim, çok üzgündüm, berbat hissediyordum. Bana yapmaya çalıştığı o muameleyi asla unutmayacaktım.
"Umarım bu sefer Jungkook'la görüşüyorumdur." karşı hattaki tanıdık sesin enerjisi normal zamanda beni moral olarak yükseltirdi fakat şu anda hiçbir şey hissetmiyordum.
"Merhaba." dedim düz bir şekilde, sesimi onun aksine neşeli tutmaya çalışmayarak. Yixing benim beraber büyüdüğüm en yakın arkadaşımdı ve aslen Çinli'ydi. Liseye kadar beraber okumuş, sonra o üniversitede konservatuar okumak için ülkesine gitmiş ve bir daha Kore'ye geri dönmemişti. Tabii ki tatiller hariç.
"Hey, o telefondaki herif kimdi bilmiyorum ama fena trolledim." Yixing'in gülüşü sinirimi bozarken anlamıştım olanı biteni. Büyük ihtimalle Taehyung'un yanlış anlamasını sağlamak için saçma sapan gerçek dışı cümleler kurmuştu.
"Ne konuştunuz?" diye sordum.
"Jungkook sen iyi misin? Bu komikti, gülmeliydin."
"Komik değil Yixing, o adam kocam. Ve trolün yüzünden yemediğim hakaret kalmadı."
"Kocan olduğunu neden şimdi öğreniyorum ben!"
"Uzun hikâye. Bana tam olarak ona ne söylediğini anlatır mısın?"
"Telefonu güzelim diyerek açtım, biliyorsun klasik. Sonra bana siz kimsiniz deyince ben onu müşteri falan sandım tamam mı hemen yapıştırdım Jungkook'uma iletir misin en sevdiği yatak arkadaşı dövme yaptırmak için Çin'den geliyor diye. O da biraz sustu, pişt orada mısın dedim kapatmalıyım dedi kapattı. Bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanficKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!