Selam askolar alisik degilsiniz bu aktiflige ama alistiricam sizi ben ✨🤏🏼
Kizlar bu bolum artık jungkook'un travmalarina da yavas yavas giris yapiyoruz, yani ogrenme zamaniniz geldi
Peceteleri hazirlayin kisa ama dokunakli bir bolum oldu bence
Bir de... konudan ve bolumden alakasiz soruyorum... smut ister misiniz? Acikcasi basta yazmayi dusundum ama sonra dedim ki dur kiz belki istemeyen, rahatsiz olan cikar once bir fikir al
Smut hakkindaki dusuncelerinizi bu kisma birakirsaniz cok sevinirim! 💖
✨ Tatlis okumalaarr ✨
-
"Anlayacağın küçükken çok yaramazmışım ben." dedi Taehyung anlattıklarını yüzündeki tatlı gülümseme eşliğinde dinleyen Jungkook'a bakıp, tepkisini ölçerken. "Anneme rağmen.""Annen neden bu kadar otoriter, dediğim dedik?" diye sordu Jungkook. Merak ediyordu gerçek anlamda. Çünkü Taehyung'un annesi cidden normal davranışlar sergilemiyordu. Ne oğullarına, ne kızına ne de kocasına.
Hediye faslının ve birbirlerine yaptıkları birkaç tatlı itirafın ardından ikili birbirlerini daha çok tanımak istemiş ve tüm geceyi salondaki üçlü koltuğa kurulup, sohbet ederek geçirmek istemişlerdi. Bu ikisi içinde çok yeni ve güzeldi işte, Jungkook kendini daha iyi hissediyordu.
Düğün günü dövüldüğü için aldığı yaralar neredeyse geçmişti, sadece dudağındaki yaranın kabuğu henüz düşmemişti. Fakat onun dışında sorun yoktu.
Bir de Taehyung'un şirket yönetme problemleri vardı. Gerçekten bu işi iyi kavramıştı, zaten babası ve abisi sayesinde bilgi birikimi yerindeydi ama yapmak istediği bu değildi. O seneler boyunca yaptığı tasarımları hayata geçirmek, bir şekilde kendi adıyla anılmak istiyordu. Babasının gölgesinin altında durmaktan sıkılmıştı. Yaşı da otuzu geçiyor, otuz bire doğru yol alıyordu. Taehyung'un bazı planları vardı ve bunları masaya yatırıp ailesi ile konuşması gerekiyordu. Annesi de dahil. Ne olursa olsun annesini atamıyordu işte kenara, yapamıyordu.
Jungkook'a düzenlediği o korkunç olayın ardından annesiyle bir kere bile konuşmamıştı ta ki annesi onu arayıp ağlayana kadar. Yufka yürekli bir adamdı Taehyung, sevdiği insanlara, özellikle de annesine dayanamıyordu. Anneydi işte. Ama annesinin de artık kendine çekidüzen vermesi şarttı.
"Annem katı kuralları olan bir ailede yetiştiği için öğrendiği, gördüğü şeyleri bizim üzerimizde kullanmaktan çekinmiyor. Bu durum gerçekten kötü bile olsa bazen işe yarıyor. Saçma bir şekilde rahatlık veriyor, uğraşmak zorunda kalmak istemediğin olay veya durumun hallolduğunu görüyor ve keyifleniyorsun. Ama annem gerçekten abartıyor, insanı boğuyor, sinirlendiriyor. Saygısı yok, ne kendine ne de çevresine. Tahammülüm gerçekten yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!