selam bebekler
bu bolum biraz sok olabilirsiniz ehe
ama unutmayin ki bizim bir kim taehyung adamimiz var ;)
_
Kim Jungkook
"Özetle şirketi bütün hisseleriyle beraber satmak ve yepyeni bir şirket kurmak istiyorsun. Doğru mu anladım oğlum?" Bay Kim, yansıttığı projeksiyondan göstererek adım adım bilgilendirme yapan oğluna bakarak sordu.
Ah, durumu hemen özet geçiyorum.
Taehyung ile dertleştiğimiz ve bir adım daha yaklaştığımız o gecenin ardından tam bir hafta geçmişti. O günden sonra Taehyung çok sıkı bir çalışma içerisine girmiş ve tüm hazırlık bitince ailesini (annesi dahil) şirketin toplantı odasına toplayıp, durum hakkında bilgilendirme yapıp yardım istemişti.
"Doğru anladın baba. İnşaat şirketi yönetmek pek benlik değil, evet oldukça bilgiliyim, elimde de tutabilirim. Fakat istediğim bu değil. Elimde sakladığım birçok tasarımım var en azından basit bir kreasyon çıkarıp, onu sergilemek istiyorum. Markam için yatırım yapacak çok iş adamı çıkacağına eminim."
Taehyung'un kendinden emin, özgüven barından bu konuşması yüzüme geniş bir gülümseme koymuştu. Onun adına çok mutluydum. Annesi bile bu duruma çok zıt bir şekilde ılımlı yaklaşmıştı.
"Taehyung haklı," dedi Namjoon hyung eliyle çenesini kaşırken. Bugün bu konu hakkında Taehyung'tan sonra en çok konuşan kişi oydu. "Başarılı olma ihtimali çok yüksek. Ve risklerinde farkında. Bence bu iş olabilir."
"Yine de başarısız olma ihtimalin var hayatım." Annesinin beni böyle şok etmesi normal miydi? Tanıştığımız günden beri gördüğüm en ama en olumlu, iyi günündeydi bu kadın. Anlaşılan Taehyung onu biraz da olsa kendine getirmişti. "Ayrıca üniversitede moda tasarımı okuduğunu zaten biliyorduk, sadece bilmiyormuş gibi davrandık."
Babası hemen annesini onaylarken, arkama yaslandım ve sol bacağımı sağ bacağımın üzerine atarken önümdeki limonatama uzanıp, büyük bir yudum aldım. Ta ki beklemediğim bir soru annesi tarafından bana yöneltilip, o limonatayı boğazıma dizene kadar.
"Jungkook, sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında? Sonuçta artık evlisiniz Taehyung, kocanın da fikrini almalısın." Öksürük krizine tutulduğumda hemen solumda oturan Namjoon hyung eliyle sırtıma vurup, bana su uzatmıştı. Aman tanrım! Bu kadında kimdi?
"Şey.. ben fikrimi belirtecek bir konumda olduğumu düşünmüyorum." dedim nazikçe fikrimi belirtirken. "Sonuç olarak ben anlamıyorum bu işlerden, siz daha deneyimli ve bilgilisiniz. Ayrıca Taehyung bunu yapmak istiyorsa pekâlâ da yapabilir, ben yanında dururum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unwanted Groom | Taekook
FanfictionKim Taehyung, annesinin yoğun ısrarları sonucunda daha fazla dayanamayarak kendine evlenecek birini bulur. Fakat bulduğu kişi annesinin kendisine sunduğu şartları hiç karşılamıyordu. Semetae x Ukekook!