3. Bölüm

111 10 1
                                    

Uyandığımda elinde bana kolonya koklatan en yakın arkadaşım Alya vardı. Endişeli gözleriyle beni süzerken uyandığımı görmesiyle kendine geldi. Aniden söylenmeye başladı. "Yine denedin demi, kendini bu kadar yormanın faydası ne anlamıyorum, acı da olsa kabullenmen gerekiyor artık."
" Kendine yeni gelmiş birine söylenecek laflar bunlar olmamalı." "Dalga geçmeyi bırak Açelya." "Ama bu seferki planımı duysan, başaracağımı sen de düşünürdün."
"Öncelikle yemek yemen gerekiyor, kendine gel konuşuruz. Salçalı makarna yaparım şimdi, kalk elini yüzünü yıka masada buluşuruz tamam mı?!" "Tamam tamam kızmayın hemen kraliçe hazretleri" sevgi işaretimiz olarak bana ters ters bakmış ve mutfağa geçmişti.
Mis gibi kokular yayılmaya başlamıştı ve o an gerçekten açıktığımı farketmiştim. Yemeklerimizi alıp masaya geçtik. Başarısızlıkla sonuçlanan planlarımdan Alya'ya bahsettim. "Beni sevdiğini söylediği güne gittim, sevgili olmamızı durdurmak için ama engel olsam da gerçek hayatta bir değişiklik olmadı. İşi kökünden çözmem gerek diye düşündüm. Daha sonra tanışacağımız güne gittim. Ona kötü gözüküp, argo konuştum. Tamam saçma olabilir ama işe yarayacağına inanmak istedim."

Alya pür dikkat beni dinlerken sessizliğini bozdu: "Okula erken geldiğin için şaşırmıştım ve sen o gün kendini iyi hissetmediğin için görünüşüne özen göstermediğini söylemiştin. Hatta sınıfımıza yeni gelen öğrenciyle argo konuşmuştun. İlk kez senin bu üslupta konuştuğuna şahit olmuştum." Bu sözleri bende tokat etkisi yaratmıştı.

"Ne?" diye bilmiştim sadece. Ben geçmişte yaşanan olayların gidişatını değiştiriyordum. Yollar farklı olsa da sonuç yine aynı sona bağlanıyordu. Kafam karışmıştı. Sevdiğim insana kötü izlenim yarattığım halde yine de sonda beni sevmiş miydi? Hem şaşkındım, hem üzgün. Ben kaderi değiştirmeye çalışırken görünen o ki, değiştirmeye çalıştığım şekilde yaşanmış gibi hafızalara kazınıyor ama sonuç değişmiyordu.

Son çare kalıyordu geriye, geçmişte ölen biri hafızalara da öyle kazınırdı ve gelecekte varolamazdı. Kendimi feda etmekten başka seçeneğim yoktu..

Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin