"Hayatımı kaybettiğim zaman geçmişe nasıl gitmem gerektiğini zaten biliyordum. O yüzden de geçmişteki Özgüre bunu bir şekilde haber verdim. Ve geçmiş her zaman kendini tekrar etmeye devam etti. Ben kaderimi değiştirmeyi ilk öldüğüm günden beridir deniyorum. Öncelikle o gün kaza olacağını bildiğim için babandan şoförün yerine geçmesini rica ettim. Baban da seninle barışmak istediği için kabul etti. Benim hayatımı kurtardıktan sonra bunu senin için birşey yaptığını söyleyecekti, belki de onu affedeceğini düşündü bilmiyorum. Daha sonra olay anına geldiğimizde ise sorunun ne olduğunu bilmediğim için onun bu sorunu bulup kontrol altına almasını istedim. Ama sorunun ne olduğunu bulamadan kaza gerçekleşti ve kader sürekli kendini bu şekilde tekrar ettirdi. Sen ise geçmişe geldiğinde öldürenin baban olduğunu gördüğün için çarpanın o olduğunu sandın. En sonunda bir plan yaptım ve başarılı olacağımı düşündüm. Bunu sana haber etmek istedim. Senin geçmişten geleceğe gitmen zamanı durduruyordu ve ben saati kontrol edemiyordum. Saniyeler hızlanıyor muydu yoksa yavaşlıyor muydu bilemiyordum. O yüzden haber verdim ve 1 hafta beklemeni istedim. Sen de 1 hafta bitince uzun bir süre geçmişte kaldın ve ben yine başarısız oldum. Saniyelik hesaplamalarıma müdahale ettin. Bir sonraki planım ise şuan yaptığımdı. Paralel evrende annenin bir benzerini bulmak ve seni ona inandırmak. Aksi halde bağ kurmadığın birinin içine giremezdim bu bir kuraldır. Bu kadının bir kızı olduğunu öleceğini biliyordum. Kadın öldükten sonra onunla anlaştım. Onu annen olarak bileceğin için ona böyle sıcak ve içten davranacağını biliyordu. Kendi hayalini gerçekleştirmek ve para da kazanmak için teklifimi reddetmedi. Ama kendi bedenini bizim için feda etmesini beklemiyordum doğrusu. Onunla nasıl iletişim kurduğumu da merak ede bilirsin. Ona not bırakıyordum o da cevaplıyordu. Not dışında konuşmadık hiç. Şimdi paralel evren konusuna gelecek olursak senin de böyle birşey bulduğunu biliyorum. Bunun için takım çalışması kurmamız gerekiyor."
"Peki orda sana benzeyen kişiyi nasıl bulacağız asıl soru bu. Ayrıca bulduk diyelim ya onun özel hayatı ne olacak."
"İşte bunun için takım çalışması kurmamız gerek diyorum Herşeyi en ince ayrıntısına kadar konuşmamız gerekiyor "
"Bu bedende uzun süre kalamazsın. Biliyorsun değil mi? Kadın hasta ve ölecek. Zamanımız kısıtlı hemen paralel evrene geçip senin tıpa tıp benzerini bulmamız için işe koyulmamız gerekiyor. Hem belki o kişinin kaderi farklı olur ve erken ölmezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanda Yolculuk
General FictionKendinizi sevmediğiniz, hatta nefret ettiğiniz, aynalara küstüğünüz zamanlar vardır. Herkes kaderinde bazı şeyleri değiştirmek ister, ama Açelya kendi kaderini yaratmak istedi. Bu hikâyeyi okurken onun bu serüvenine eşlik edeceğiniz bir hayat anlatt...