15. Bölüm

44 7 1
                                    

6 gün sonra..
Evlenmemize son 1 gün vardı. Özgür ve ben düğün hazırlıkları yaparken çok heyecanlıydık herşey tam istediğimiz gibi ilerliyordu. Akşam saatlerindeydik ve balayı için hangi ülkeye gideceğimizi düşünüyorduk.

"Senin en çok gitmek istediğin bir ülke illaki vardır." "Bunu düşünmek için erken ölmüştüm sanırım." "Dalga geçme, tamam ben söylüyorum o zaman. Güney Kore'ye gitmeye var mısın?" "Yeni bir deneyim yaşamış oluruz, bana uyar."

Sohbet ederken saatin geç olduğunun farkına varmamıştık.

"En önemli günümüzde gözlerimizin şiş olduğunu görmek istemiyorum açıkçası, doğru yatağa hadi."

Sabah olmuştu. düğün hazırlıkları tam takırında ileriyordu. Alya hazırlanmış halimi gözden geçirmiş ve duygulanmıştı.
"Seni tebrik ediyorum güzelim, umarım kararından dolayı her zaman mutlu olursun. Ne olursa olsun hep yanında olacağım." " İyi ki varsın Alya."

Düğün salonuna doğru yürüyorduk herkes alkış kıyamet tezahürat yapıyordu. Düğün eğlencesi sonrası balayına gitmek için eşyalarımızı evden almaya geldik. Ardından Güney Koreye gitmek için uçağa bindik. Ve işte..
Güney Koreye varmıştık. O kadar güzeldi ki, yazın buraya gelmek çok iyi hissettirmişti. Çiçeklerin güzel kokusu tüm şehri sarmış gibiydi. Günün verdiği yorgunlukla sarılıp uyuyakalmıştık. Uyandığımda şok geçirmiştim. Burası benim odamdı. Ben rüya mı görüyorum diye düşünürken gözlerim kararmaya başlamıştı. Kendime gelmeye çalışıyordum. Hafızamda kayıplar yaşamaya başlıyordum. Sanki birisi kafamdan birşeyler çekiştiriyormuş gibi hissettirmişti.

Özgür tarafından: "Böyle olacağını biliyordum. Keşke sana daha önce söyleseydim beni tekrar bulamazsan, ne kadar uğraşsamda başa döneceğiz her seferinde. Umarım beni bulursun. Seni seviyorum."
Geçmişe geri dönmeden önce hafızasını siler ve geçmişe nasıl gidildiği fikrini onun düşünceleri arasına yerleştirir.

*Son*

  Karakterler

     Açelya Dinçer
Alya Demir
  Özgür Altan
   Sevim demir
Canan Çelik

Zamanda YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin