1 Hafta Sonra...
"Bu gün 1 haftanın tamamlandığı gün." Özgürden bir haber ya da işaret bekliyordum. Bir ümit onun gelmesini de beklemedim değil.1 hafta önce Özgür tarafından olay anı:
Özgür, Açelyanın yanında kendisinin bulunmadığı bir gün olup olmadığını merak etmişti. Merakına yenik düşüp kontrol etmek için geleceğe gitmiş ve orda Açelyayı bulmuştu. Şaşkındı çünkü bunu beklemiyordu. Komodinin üstünde duran telefondan hangi yılda olduğuna baktı.
"30.04.2023 yani 6 sene sonra senin hayatında yok muyum? Eğer geleceğe gelebiliyorsam, geçmişe neden gidemiyeyim ki? Öleceğim günü engellerim olur biter." Geçmişe gitmek için gözlerini kapattı, gideceğiniz gün 23.04.2017. Gözleri aniden fal taşı gibi açılmıştı. "Yani geçmişte yaşadığım zamana göre 1 hafta sonra öleceğim. Tarih yakın olduğu için çabucak halledip dönebilirim o zaman. Açelyayı daha fazla endişelendirmeden yakın bir zamanda döneceğimi haber vermeliyim." Kalem gibi birşey aramaya başlamıştı."Sana bir not bırakmalıyım." Kalem yerine ruj bulmuştu. "Ruj da iş görür."
Notu yazdıktan sonra öleceği güne gitti. Not almak için telefonunu çıkardı ve yazmaya başladı. Tüm notları aldıktan sonra bu işi yapabilecek, bu işten çıkarı olan birini bulmalıydı.
"Bu işten en iyi çıkarıcı olacak kişi Açelya'yı terk eden babası olabilir. Kızıyla barışmak için yapamayacağı bir şey olamazdı. Babası barışmak istemesine rağmen kızı onu affetmiyordu çünkü." Açelya için birşey yapmak istiyorsan benim hayatımı kurtar belki kızın için bir şansın olabilir diye kurulan bu plan hiçte düşünüldüğü gibi yürümemişti.
Açelya'nın babasına anlatılan plan:
Özgüre çarpacak kamyonun, şoför koltuğuna geçip o gün o araca binecek kişinin yerine geçecekti. Böylelikle kaza gerçekleşeceği sırada kamyonla başka yola sapıb ona çarpmamasını sağlayacaktı. Açelya'nın babası kamyon şoförünün yerine geçse de öngörülen asıl gerçek olayın nedenini bilmediği için zamanında müdahale edemedi. Frenlerin tutmaması sebebiyle ona çarpacağını bilmiyordu ve yine kader değişmemiş hatta kaderde olduğu gibi onun ölmesiyle sonuçlanmıştı.
Açelya gün boyunca bekledi. Bir işaret bile olmadığını görünce aklına son olarak bir fikir gelmişti. Geçmişte onunla ilk sevgili olduğu güne gidecekti ve öleceği güne kadar onunla yaşayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanda Yolculuk
Fiksi UmumKendinizi sevmediğiniz, hatta nefret ettiğiniz, aynalara küstüğünüz zamanlar vardır. Herkes kaderinde bazı şeyleri değiştirmek ister, ama Açelya kendi kaderini yaratmak istedi. Bu hikâyeyi okurken onun bu serüvenine eşlik edeceğiniz bir hayat anlatt...