-7-

5.9K 130 7
                                    

Odaya girdiğimde hala uyuduğunu görmüştüm kenan ağanın nazıyla oynayacak kadar sabırlı değildim Kadirle konuşup defolup gidicektim. "Kadir kalk  kalk dedim sana"
"ne oldu esme"
"sen söyliyiceksin ne olduğunu"
"ne diyosun ya"  gözlerini ovuşturarak  dikkatını toplamaya çalışıyordu "ne zamandır beni aldattığını"
"Ne diyosun kızım sen"
"dediğim açık anlamayacağımımı sandın elifle yatıp kalktığını"
"saçma saçma konuşma esme"
"Kadir gördüm sizi saf diye almışsın ya beni saf çıkmadım tüh"
"Esme öyle birşey yok ben gece burda yatıyodum ne ara gittim elifin yanına" kendi hatasını kılıf bulma çabasıyla yaptığını anlamadı bile kaşım havalandı hemen 
"Ben gece gördüm demedimki" yaptığını  gafı fark etmişti hemen tedirginlikle sağa sola bakıp birşey aramaya başladı "bak benim  acil toplantım var tamamı gelince konuşucaz herşeyi akşam beni bekle tamammı aklındaki gibi birşey değil gerçekten ben seni seviyorum bana vermesen sevişmesen  bile seni seviyorum"
"Ne dediğinin farkındamısın sen hiç bir yere gitmiyorsun sen beni aldat ben seninle sevişmedim diye suçlu olıyım öylemi"
Üstünü giymeye çalışırken bir yandan Yattığı yerdeki çekmeceyi karıştırmaya başlamıştı "sana diyorum gitmiyiceksin bir yere bu işi burda bitiricez ve bende defolup gidicem
" Esme hayır bak beni dinle gitmem lazım tamamı abim öldürür beni gidip gelicem herşeyi çözücez tamamı "
Koşarak odadan çıkmıştı arkasından bende çıkıp onu takıp etmiştim merdivenlerin başına gelince  arabasına binip çalıştırdığını gördüm hayır beklemiyicektim hemen gidicektim burdan hem düğün takılan altınların ikisini bozdursam bana yeterdi. Annemi aramalıyıdım evet ona söylemeliydim telefonu elime alıp annemi aramaya başladım  gözlerimin buğulanamsından görmekte   elimin  titremesinden   bulmakta zorluk çekiyodum 3. Çalışta açmıştı "nasılsın kızım" narın sesini duymak içime ferahlık vermişti "iyim anne siz nasılsıniz"
"İyiz kızım hastaneden yeni döndük babanın ilacı değişti kahvaltı edicez" evet ya dün demişti tansiyonu için doktora gidiceklerdi " yükselttimi azaltttımı anne"
30 ml çıktı kızım "durmuyoki herşeye kızıyo sinirleniyo üzülüyo doktorda yükseltti tabi" onları üzmeye hakkım yoktu onlar tanı demelerine rağmen koşarak evlenen bendim "kadir nasıl kızım" evet Esme de şimdi hadi "iyi anne işe gitti" " ben kapatıyım ararım seni anne" akşamı bekleyip kadirle o kadını rezil edip öyle gitmeliydim şimdi diyip onları yıpratmaya gerek yoktu ben geldiysem ben gitmeliyim...

Saat akşama yaklaşırken valızlerimi toplama işim bitmişti istanbula gece 1 uçağına bilet rezerve etmiştim  onları tüm aileye rezil edip defolup gidicektim  son valizi kapatmadan kasadan ailemin taktığı altınları almalıydım  en azından onlar yanımda olmalıydı.
Kasayı açtığımda sadece ailemin taktığı altınları alıp birazda nakıt para almıştım en azından kendimi düzene sokana kadar  ihityacımı giderirdi.
İlk valizi  hazırlayip kapının önüne koymuştum diğerini kapatmadan etrafı yokladım banyoya girip unuttuğum birşey varmı diye bakarken odanın kapısı şiddetle duvara çarptı telaşla banyodan elimde ki jelle çıktım karşımda Kenan ağa arkasında 2 adamla.....

"Vay vay vay prensese bak sen valizini hazırlıyor altınlarıda çalmayı unutmamış.
Boşa demiyolar köy yanarken orospu saçını tararmış"
Bana hışımla yaklaşıp saçıma yapıştı birden "bırak napıyosun bırak gidicem zaten bırak"
"tabi gidersin esme hanım tabi hayatımı sik sonra bende seni sağ yollıyım öylemi"
Saçlarımdan sürükleyerek alt kata indirdi son merdivenlerde yere fırlatmıştı yuvarlanarak inmiştim ben merdivenin dibinde nefes almakta zorluk çekerken yine saçıma yapışıp avlunun ortasına attı herkes ordaydı kendimi zor toplayıp ayağa kalktığımda neden yapıyosun bunu ben naptım dediğimde ne ara aşağıya indirdiler bilmediğim valizimi alıp yüzüme fırlatmıştı kendimi korumaya fırsatım olmadan valızın demir kısmı  yüzüme geldi ve yere düştüm  burnumdan açılan kanla kırıldığını anlamıştı elimi yüzüme atınca anlımdan gözümün altına kadar parçalandığını anladım ben o şoku atlatmadan tekme atmaya başladı  bana her yere kan sıçrıyodu "biliyodu bu orospu herşeyi biliyodu o ibne kocasının ne bok yediğini biliyodu"  kenarda duran süpürgenin sapına yönelmişti onunla üstüme yürüyünce kurtulamayacağımı anladım.
"Gelseydin lan bana anama babama deseydin lan it gibi sustun boynuzlanırken kenardan izledin degdimi lan degdimi acı arsızı yapıcam seni öldür diye yalvarıcan bana"
Sınırı vurdukça artıyodu .
Turna abisini durdurmaya çalışıyodu ama Azamda turnayı durduruyodu.
Azamın kollarında çırpınıyordu annesi hatun hanım sadece izliyodu halaları teyzeleri nerdeye çoğu kişi vardı etrafta ama kımse bana yardım etmeden sadece bakıyodu.

Kenan ağanın öfkesi durulmuş gibiydi vuruşları hafiflemişti elindeki sopanın sivri yanı kollarımı baçaklarımı kesmişti yüzümdeki kan durmadan akıyodu her yer kandı ilk defa bayılmak istedim uyanmamak eline bulaşan kanla sopayı kenara attı  bende biraz uzakta olan süs havuzunun başına oturdu " Adımızı kirlettiler lan sende bende boynuzlu diye dolanıyoruz lan dilden dile niye senin salaklığın yüzünden.
Karı koca siktiniz ailemi hayatımı "
Kendini sakınleştirmeye çalışıyodu başı önünde eğik üstündeki ceketten gözüken gömleğin belli başlı yerlerinde  ellerinde kan vardı.
Ne kadar sürdü  dakikalar mı saatler bilmiyorum herkes  ağlıyodu bu adamın korkusundan ses bile çıkartamıyolardı. Ben kendimi sürkleyerek kenardaki sandalyeye yaslandım kenan ağanın sağında kalıyordum gözünden düşen yaşları sayacak kadar uzun bi süre orda kaldım  o zaman anladım kocam olacak adamın aradığı şey cüzlanı pasaportuydu kaçacakmış ve benide gelicem diye kandırmıştı yine. Peki ya arabada elifin olduğunu nasıl anlamamıştı...

Hasan baba içeri girmişti sahi saat kaç oldu "naptın kıza ne suçu vardı garibin"
Bana yaklaşmaya çalışınca korumalar onu tuttular hemen "bırakın lan beni kimden emir oluyosunuz benim uşaklarımsınız bırakın"
"kusura bakma hasan ağam ağamın emri bu yengeye yaklaşılmıyıcak"
Kenan aga hala kendine birşeyler sayıklıyodu
" kocan o senin kardeşim o yapmaz anlaşılırdı.
Bu kalleşliği yapmaz benim kardeşim o olmaz hayır olmaz elif gitmez karım o benim" delirmiş gibiydi..

"Kenan bırak kızı gitsin oğul suçu yoktur garibanın sen neysen oda odur onunda kocası gitti yapma oğul"
Kenan başını birden kaldırdı "suçu yokmu baba bu orospu varya biliyodu herşeyi  susuyodu sadece belki onlara o yardım etti senin gariban dediğin yukarda valiz hazırlıyodu içinede altınları doldurmuştu ne gariban ama demi...

" babamın taktıklarını aldım sadece "
" bak bak kendinide sovunurmuş orospu"
"Kenan yapma oğlum bırakın lan sizde beni"

Ne olursa olsun artık o kadar hakaret yemiştimki ne olcağı umrumda değildi
"suçum yok benim demeye çalıştım sana defalarca  hadi ben burda 3 aydır varım sen 4 senedir anlamadın boynuzlandığını  senden önce anlayıncamı ben suçlu oldum kor sağır olan sendin.." gözlerimdeki kanı elimle sildim  ellerime bakarken "sende biliyodun karını. Uzaklaştırıyodun kadiri evden ama bak ne kadar güçlü bi ağa olsanda boynuzlanmamıza engel olamadın gücün yetmedi ağa" ağzımdaki kanı ona doğru tükürdüm herkesin ağlaması kesildi konuşmamla elleri ağızlarına gitmişti şaşırmakmı korkmakmı anlamadım.
Kenanın başı bana döndü ölümü haber verir gibi öyle bi baktıki Hasan baba başıma gelecekleri anlamıştı
"oğul sakın bişe yapma acısı var ondan dedi kenan sakın bak sakın bişe etme kenan hakkımı helal etmem sana kenan "
Hasan babanın çırpınışlarını umursamadam bana yaklaştı saçımdan kaldırdı beni dediği gibi acı arsızı olmuştum 
Beni avlunun bitişiğindeki topraktan kümese süreklüyodu Hasan baba hala bağırıyodu bir babanın belki en ağır sözüdür helal etmem ama onuda duymuyorsa  bu adam  ateşti
beni  atmazdı ama kendi  yakardı..
Azamin ne ara geldiğini bilmiyorum kenanın önüne geçip " kardeşim yapma ölür elinde kalır  ben hallediyim gerisini bırak sen ha bak oda acıdan dedi  demi" benden tasdik beklercesine gözüme bakıyodu "gerçekleri dedim ben  neyse o"  Azamın son çırpınışları fayda etmemişti. Öfkesini bana yükleyemezdi  beni görseydi duysaydı bunlar olmazdı  ölsem bile susmazdım
"dua et ölürsün yok sağ kalırsan örnek olursun"









Evet çok ara verdiğimin farkındayım ama dersler ramazan felan derken çokça zaman geçmiş bu hafta bi bölüm daha yayınlamayı düşünüyorum inşallah.

Dediğim gibi bırakma niyetim yok hayalde bırakmıyıcam.

Fıkır, vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
(güzel uslüpte söylenen her fikre açığım 🤣❤️❤️)

BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin