-16-

5.7K 228 73
                                    

Kafamı merdivenin başına sert vurmuştum gözlerim karıncalanmaya başlamıştı ama bu kenanın beni süreklemesine engel değildi odanın içine fırlatınca kafamı artık tutamaz bir haldeydim.
"delirdinmi lan sen derdin ne bizimkilerin yanında nasıl konuşuyorsun sen"
"yanlış birşey söylemedim ben olanları anlattım metresin değilmi o kadın"
"düzgün konuş elimde kalıcaksın" öfkeyle bana yaklaştığında burnum kanamaya başladı  üstümdeki kıyafeti kana bulayacak kadar şiddetli akıyordu  "boşanıcam senden" kelimeler ağzımdan zor çıksada beni duyduğundan emin değildim.
Banyodan getirdiği havluyu hemen burnuma tutmuştu "ne yaptında bu hale geldin kendini gebertmek içinmi uğraşıyorsun"
"ben yapmadım sen yaptın" kenan anlamaz bakışlar atınca "hızla çekince kafam merdivene çarptı"
Gözlerim kaymaya başlayınca gözlerindeki korku son gördüğüm şeydi.

Hastanenin acı kokusuyla gözlerimi açmıştım odada tek başımaydım yanımda olsaydı şaşırırdım aslında  kolumdaki serum canımı çok yakıyordu yardım isteyecegim kimse olmadığı için yardım butonuna basmıştım.
İçeriye giren hemşireye canımın yandığını dile getirmiştim o serumu çıkartırken "dışarda tanıdığım biri varmı?"
"iki koruma var sadece"
"beni kım getirdi buraya"
"kenan bey getirdi"
"ne zaman çıkabilirim"
"Kenan bey ben gelip çıkarıcam dedi doktor bey onu bekliyor"

Sabaha kadar onu beklemiştim korumalarda o gelmeden çıkamayacağımı söylemişti zarar verdiği kişi bendim en azından bu anda yanımda olmalıydı.
İçeriye giren  3 4 doktorı izledim
"nasılsınız"
"çıkmak istiyorum"
"kenan bey gelicekmiş şimdi ben son kontrolleri yapıcam"
Bakışlarımı kontrol ettikten sonra sırtımı dinlemek istemişti kıyafetimi toplayıp sırtımı çıplak bırakınca sütyen olmaması  işime gelmişti sırtım kapıya dönük oturduğum için diğer doktorlar arkamda kalıyordu gerilsemde yapacak birşeyim yoktu.
Derin nefes alıp verirken kapı açıldı
"ne bok yiyosun sen doktor"
"sırtını dinlemem lazımdı efendim"
"üstte dinleyemedinmı"
"nefesını iyi takip etmem lazım efendim" şiddetle gelip sırtımı kapattı
"sen nediye bu adamalara göz ziyafeti sunuyosun"
"doktor kenan onlar"
"siktirttme doktorunu"
"biri iş yapıyo diğerleri tenini izliyor"
"ayağına sıkıyorsun doktor itlerin olmadan bu odaya gelmeliydin"
"stajdalar efendim beni takip etmeleri lazım"
"senin yüzünden stajlarıda hayatlarıda yandı"
"anlat"
"eeeefendimm ben özür dilerim dddikkat etmeliydimmm"
"kes anlat"
"tomografide bir sıkıntı yok kafasını sert vurmamış burun kanaması o anki sarsıntıdan olmuş vitaminları çok düşük takviye almalı" ben yokmuşum gibi konuşmaları aralarında devam ediyordu
"hamilemi"
"hayır değil efendim"
"nasıl lan aylardır korunmuyorum ben"
" başka yöntemle felan korunuyor olabilirmisiniz"
"nasıl"
"doğum kontrol felan"  bakışları bana döndü gözleriyle içimi okur gibiydi
" o kadar cesur değiliz ama" anlamış olabilirmiydi eğer hap kullandığımı anlarsa o odadan cesedimi çıkartırdı.





"bayıldığım için hastaneye getirmedin demi hamileysem bebeğe bişe olur diye getirdin" gözünü yoldan ayırmadan "evet"
"yalan bile söylemiyorsun"
"evet"
"eğer çocuğuma birşey olsaydı gebertirdim seni" arabada uzun bir sessizlik olmuştu
"kadirden çok farklıydın ikimizde aldatıldık yaralarımız aynı yerden ya sarabiliriz sandım"
"kes sesini"
"baban çok benziyosunuz dedi onun acısı senden çok dayan dedi gerçekten öyle sandım her gece beni hayvan gibi becerirken sesim bile çıkmadı. O paral hisseler gözlerimi boyamak içinmiş, orospunu görmiyim diyeymiş"
"kes sesini Esmehan belanı sikicem şimdi" arabanın hızını iyice arttırmıştı " O evde itten farkım yok benim yine sustum bak ellerime parça parça annen acı çekiyim diye her bulaşığı elimde yıkattı yine dedim acısı çok sus dedim benim acım yokmuş gibi her akşam  bütün ezyetlerine susup Altına yattım kocamsın diye yine sırtımı dönmedim sana "
Ona iyice dönerek "aaaa sevgili orospunun istemediği tüm fantazilerinimi bende uyguluyordun buldun safı hiçbi boku bilmiyo herşeyi yaparım mı dedin" ani firen yapınca cama doğru savruldum eliyle beni çarpmadan kurtarmıştı " senin yıkıldığını gördüm ya günlerce  kendimden çok sanin için ağladım  hadi ben dayanırım o kardeşinden karısında gelen darbeye nasıl dayanır dedim  o bodruma kapattığında bile sana değil  kadire çok kızdım beni aldattığı için değil seni yıktı diye ne elif ne kadir  rekor sende en kral şerefsizliği sen yaptın " elini çeneme attı kopartır gibi sıkıyordu
" burda gerçek bi orospu gibi sikilmek istemiyorsa sus "
Arabayı tekrar çalıştırmıştı
" Boşanmak istiyorum "
" senden hiçbirşey istemiyorum hemen imzala bitsin bu iş "
" boşanamazsın "
" davayı açtım çoktan sende imzala uzamasın" serseri sırıtışı kahkahaya dönmüştü
"karıcım karıcım boşanma hakkını bana verdin ya"
"ne diyosun sen ya"
"şirkette görürsün"

Şirkette onun odasında Azamın getireceği evrağı bekliyordum "kahve içermisin karıcım"  o suratındaki sırıtış hiç geçmemişti "hayır kabul ediyorum"
Azamla beraber hasan babada içeri girmişti onun elindeki evrakları önüme bıraktı.
"Tüm boşanma haklarımı Kenan palazoğluna veriyorum.
Kendi iradem ve gücümle açtığım davaların hepsi akli iradem ve dengem olmadan verilen kararlardır.
Kenan palazoğlu bana dava açıp boşanmak isterse ondan hiçbir hak talep etmiyorum.
Bana dava açarsa ondan olan evlatlarımın velayetini istemiyorum ve almak için dava açma hakkımdan feragat ediyorum.
Israrla açacağım davalarda aklı dengesi yerinde raporu alınmasını istiyorum.
Tüm bu taleplerimi noter onayıyla imzalayıp kabul ediyorum. "

Altındada benim imzam vardı ben bunu ne zaman imzalamıştım
" bu ne saçmalık ben böyle birşeyi imzalamadım "
" imzaladığına dair kamera kaydıda var ama karıcım "
" hasan baba bu ne diyo ben böyle birşey yapmadım nasıl olur anlamıyorum "
Oda şaşkınlık içindeydi "Kenan ne demek bu"
"hisselerini verirken akıllı olması gerektiğini söylemeliydin"
O yapmıştı öfkeyle yakasına yapışmıştım "sen sen bilerek yaptın onun için her sayfayı okumamı istemedin planlamıştım hepsini" hem vurup hem ağlıyordum "benim karım akıllı olmalı" ellerimi sıkıca tuttu beni bedenine yapıştırdı babasını umursamadan dudaklarıma yapışmıştı öpüşleri sert degildi ama hoşlanmamıştım kendimden uzaklaştırınca yüzüne tokatı yapıştırdım "ne yapıyosun sen dokunma bana" hala sırıtıyordu "gülmeyi kes artık"
"bu endişeli halin çok cezbedici"
Bakışlarımı hasan babaya çevirince "Hasan baba birşey yap"
"benim toplantım var gidiyorum siz benim gıybetimi bolca yapın"

Hasan babayla 5.avukatla görüşüyorduk ama  hepsi onun haklı olduğunu noter onayının olduğunu dile getiriyordu.
Kendimi geriye yaslayınca "hasan baba özür dilerim ama oğulların parazit gibi tek kendilerini yok etmiyorlar hepimizi peşlerinden  götürüyorlar."
"hepsi benim hatam kızım özür dilerim belkide zorlamamalıydım sana dışardan zarar gelmesin diye içerdin yok ettim seni"
"sende biliyormuşsun oğlunun metresini"
"yıllar önce bitirdi sanıyordum"
"ona izin verseydin sevdiği kızla evlenseydi ben ben bunları yaşıyo olmazdım"
"evlenmezdi o kızla evladımı çok iyi tanıyorum. Kenanla evlenmeseydin mehmet durmıyıcaktı sana çok  kötü şeyler yapardı kızım"
"oğlundan daha kötü şeyler yapabilirmiydi siz bana kulaklarınızı tıkadınız. Ikı hisse  iki para verince geçermi sandın" göz yaşlarıma engel olamıyordum
"para sana harçlık olsun diye veriyordum hisseleride vermek istedim"
"neden çok hissem olursa susmam kolay mı olur diye dedin hasan baba.
Ben burda en yakın sani görüyordum gerçekten babam gibi görüyordum" ağlamalarım şiddetlenmişti
"benim benim içim o kadar ağrıyorki kalbim bile bedenime fazla geliyo artık bırakın beni gidiyim"
"kenan benim oğlum o kanınıda aklınıda  benden aldı canımdan vazgeçmem ama canandan da geçmem sen benim kız evladımsın. Bu şirketi ilmek ilmek işledi en değer verdiği bu şirket senden vazgeçmeyi göze alamaz"
"beni bıraksın artık hisseleride ona veririm"
"hayır olmaz onlar senin güvencen işletme hakkı onda değerine değer katıyor hisselerinin ama en büyük kozunda o bu ailenin tek umudu sensin kenan ağanın yanında sesi çıkan tek kişi sensin sana karşı bı zırhı yok olduğu gibi. Sen bu anda pes edemezsin ha olur ya dayanamayacak yere gelirsin dönecek yönün kalmaz o zaman  bu hisseleri satışa çıkar "
Hasan babanın gözündeki o umudu görmek canımı yakmıştı ne kadar kaçsamda kaçtıgım yere geri dönüyorum
"tamam merak etme sen ama er yada geç kurtulucam oğlundan "






Vote ve yorumlarınızı bekliyorum....

BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin