Defalarca dinlemişti metinden esmehan saat epey geç olunca şöför akledebilmişti eve sürmeyi
"gelin hanım yapma bak bu halde seni görürse ağam anlar beni öldürtürsün"
"numaranı ver bana sana haber verdiğim zaman beni o eve götürüceksin"
"hanımım yapma ya orda olursa ağam ikimizide yakar."
"oda sana kalmış metin girdiği, çıktığı saati sen hesapla"
İçinde ne umut ne korku vardı kızın aldatıyorsa alışmıştı buna, aldatmamasınıda umut edecek kadar sevmiyordu onu ama bi güven vardı ona karşı.....Son dosyalarıda kapattıktan sonra kendini eve atmak için can atıyordu kenan ağa bugün yeterince dolu geçmişti onun için.
Avluda karısını bulamayınca aklına sabah söyledikleri gelmişti belkide bunun için hazırlanıyordur istemese bile alışmıştı bu kadına varlığı onu tatmin ediyordu. Kapıyı açtığında yatağın içinde sarı pijamasıyla oturup telefonla uğraşan kadın karşıladı onu bu haliyle bile onun penisi kaldıra biliyordu.
Kapıyı kapattığı gibi üstünü çıkarmaya başlamıştı "ben duş alana kadar üstündekileri çıkar oylama beni" kadından tastık almadan banyoya geçmişti.
Belindeki havluyla çıkınca yatakta sadece iç çamaşırlarıyla onu bekliyordu kadın beyaz teni, lekesiz bedeni adamı tahrik etmeye yetiyordu.
Karısının üstündeki yerini alınca her zaman yaptığı gibi boynunu morartmaya başlamıştı. "bedenindeki şu koku varya beni çok azdırıyo"
Altında tepkisiz kalan karısı öfkelenmesine neden oluyodu "sabah dediğim gibi seni bu yatağa gömmemem için bana karşılık vermelisin"
Karısını üstünde ters çevirmişti sırtı yatağa yaslanmıştı üste olan artık oydu "sen devam et"
"yapamam"
Karısının ellerini tutup penisini kavramasını sağlamıştı "kendin ayarla"
"nasıl yapacağımı bilmiyorum"
Elinin sıcaklığı iyice azdırmıştı adamı
"siktir içine sok işte"
Karısı küçük hareketlerler kendisini hızlanmaya çalışıyordu.
Bakmak için başını aşağıya eydiği için saçları karnına dökülmüştü karısı bu haliyle ne kadar seksi olduğunun farkında değildi.
Penisinin ucu vajınasına değdiği gibi karısı saçlarını geri atmıştı bu hareketi adamda son noktaya sebep oldu belinden baskı yaptığı gibi penisine otutturmuşsu küçük bedeni
"ahhhhh çok acıdı" kalkmak için çabalıyan karısının belinden tutarak iyice sabitlemişti
"yavaşça otur kalk üstünde"
Her seferinde ilk defa beceriyo gibi sarıyordu vajinası.
"bak acıtıyo lütfen bitirelim"
2 3 defa üstünde oturup kalkan karısı yavaş hareketlerle sabit kalmıştı canının acıdığını kasılmalarından anlıyordu adam. Bu yavaşlıkla boşalmasının zor olacağını anladığı için kadını ters çevirmişti.Vajinasına 3 defa boşalmıştı adam arkadan zorlamaya başlayınca "ordan yapma lütfen" kadını saçından çekerek eski haline geri getirmişti.
"ben üstte olmak istiyorum lütfen tekrar onu yapalım" karısı sevişmeye dair isteğini ilk defa söylemişti.
Sırtını yatak başlığına yaslayarak karısını izlemeye başladı adam. Eliyle penisini kavrayarak hizalamaya çalıştı uzun bir zaman sürücekti karısının buna alışması.
Son hareketlerini yaparak penisi içindeyken adamın üstüne oturdu.
"bana söyleyeceğin birşey varmı?"
"yoo" karısının bu pozisyondayken aklından geçenleri anlamamıştı
Karısı kalkmaya yeltenince "yerini beğensiysen devam edelim"
Kadın teklifi umursamadan yataktaki yerine geçip büzüşmüştü
"yıkan ağrın geçer. İstekli olursan ağrın olmaz ama sen ölü gibi yatıyosun"
Adam banyoya geçince kadın halini hiç bozmamıştı.
O halde bile ona sormuştu söyler belki diye ama adam onu becermekle meşküldü.
Tam dalıcakkan banyo kapısının sesiyle irkilmişti.
"aylardır içine boşalıyorum hamile kalman gerekiyordu."
"istemiyorum"
" koynuma girerek çocuklarımı doğurmayı kabul ettin sen"
Kadın yattığı yerden kendini dikeltmişti bugün duyduğu şeylerle iyice öfke dolmuştu
"Ben mi istedim ha benmi?Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim."
Kenan ağa kulundan tutarak onu yataktan yere atmıştı.
Çenesindeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dedikleriyle daha çok artmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
Ficción General"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...