Kadın güzeldi, benden güzeldi alımlıydı bir kere, kenanın yüzünden gitmeyen tebessüme bakılırsa kendini sevdirmişti
"Ne zamandır geliyo buraya"
"geldim geleli getiriyorum onu buraya"
"nasıl 5 yıldırmı geliyo buraya"
"evet"
"elifle evliykendemi vardı yani"
"onunla evlenmeden önceden vardı evlenince bırakmadı yine devam etti seninle evlendi devam etti"
" çok seviyo o zaman onu"
" halinden belli olmuyomu gelinağam"
"neden onunla evlenmedi"
"hasan ağam onu kapıya koymaz"
"kötü bi kadınmı"
"hanımım onu ağama sor fazlası beni aşar"
"metin lütfen"
"yapma hanımım yakma beni Azama sor o anlatsın "
"metin o kadın güzel demi çekinme cevap ver lütfen"
"güzel kadın hanımım epey güzel"
Beni bi kafeye bırakmasını istedim düşünmem lazım kalabilirmiyim gidebilirmiyim onu sevmiyordum ama varlığı güzeldi benim için sert soğuk olsada bildiğim, yaslandığım dağ gibiydi yumuşar severiz birbirimizi diye beklemiştim kalbime girmesede ruhumda yer edinmişti.
Acele etmemeliyim hesabımdaki paralarla başka şehirde bi ev alırım bi yaşantı kurmaya başlardım.
Kenan akıllı bi adam hemen konuşursam metininde başı yanardı bir kaç gün sessizi oynadıktan sonra azamdan gerçekleri öğrenirim.Konağa girince içimdeki sıkıntı iyice artmıştı başımı mutfaktan içeri sokunca bir yığın bulaşık beni karşılamıştı. Üstümü çıkartıp bu işlere girişmem gerekiyordu.
Hatun hanım beni merdivenlerde yakaldı "gebemiymişsin"
"yok değilim"
"sen hap map mı içiyon yoksa" kalbim şiddetle attı o esnasan söyleyecek bir yalan bulmak için bakışlarımı ondan çektim "içmiyorum neden içiyimki"
"Yoksa izin vermiyomusun yapmasına" bu kadın beni delirtmek için zaman kolluyordu
"hatun hanım izin vermiyor olsam her akşam bağırmalarımı duymazdınız hem belkide olmuyodur."
"o nasıl laf gelin ne demeye çalışıyon sen beni dellendirme git bulaşıkları yuğğ"
Odaya çıkınca üstümü değiştirip aşağıya indim hemen bulaşıklar o kadar çoktuki akşama kadar anca yıkardım.Son akşam yemeginin bulaşılarını bitirdiğimde saat 2 ye geliyordu.
Odaya çıktığımda gözlerim yatağa bile kaymadan kendimi banyoya attım sıcak bir duş yorgunluğumu alması gerekirken daha çok çıkartmış gibiydi.
Bornozumla odaya girdiğimde yattığını gördüm yatmasa bile ondan çekinmiyordum her şeyi yapıp her halimi gören adamdan çekinmem çok saçmaydı.
Dolaba bakınca üstümü bile giyecek halimin olmadığını daha iyi anladım o halde kendimi yatağa attım kış ayıydı üşüyeceğimi ve uyuduktan sonra ona yapışıcağımı bilmeme rağmen umursamadım.Kenan ağanın göğsüne yapışık olarak kalktığım günün üstünden bir hafta geçti ilk defa saat 8 'e kadar yatmıştı onu yanımda görmek beni çok şaşırtmıştı oda beni bornozla görmenin şaşkınlığıyla olmasına rağmen hemen ona gitmişti.
Yeterince sabırlı olduğumu düşünerek azamı çağırmıştım hatun hanım yokken onunla rahat konuşa bilirdim.
Onu avluda bekliyordum içimdeki o rahat ve umursamaz hal benide geriyordu alacağım cevaplar çok önemliydi benim için ama pekte umursamıyordum.
Azam içeri girince oturması için onu yönlendirdim "birşeymi oldu yenge"
"azam ben sorucam sen cevaplıyıcaksın"
"anlamadım yenge"
"kenanın her gün gittiği kadın kim"
"ne kadını yenge"
"saf ayağına yatma Azam herşeyin farkındayın gittiği kadını biliyorum" Azam benim bu kadar net olduğumu görünce
"abiye sor beni karıştırma"
"azaam lütfen tek senden öğrene bilirim anlat lütfen"
"anlatma bakalım yedi düvele duyururum metresi varmış benimle zorla evlendi o kadında şurda oturuyo derim o zaman bak bakalım o Kıymet verdiği orospusu rahat edebiliyomu" mutfaktan tam çıkacakken "gel otur ne duymak istiyorsun"
"anlat kim neden niye onunla evli değil"
"herşeyi anlatamam seviyo onu evlenmeyi düşünüyodu hasan ağaya dedi kızı araştırdı rahat bi aileden yaşantıdan geldiğini öğrenince pek yakın durmadı oda nikaha gerek yok beraber yaşarız dedi abiye hasan ağada ne yapıyorsan yap gelinağa benim istediğim olucak soyum ondan devam edicek dedi abide kabul etti onun için elifle evlendi. "
" o kadın o nasıl kabul etti "
" onun için sorun değil boyle şeyler abi her gün yanında rakibi yok yani"
"ben benimle neden evlendi"
"Babası istedi agır rest çekti ondan seninle evlendi"
"benim için bi umut vardı belki bizden olur diye düşünüyordum hamile kalmamı felan çok istiyordu ya bana ısındığını düşünüyordum"
"hasan ağa soy gelinağadan ilerleyecek dedi hem abide ondan çocuk yapmaz"
"ben artık onunla evli kalamam bu halde bu ilişkiyi götüremem"
"boşanamazsın"
"niyeymiş"
"kocana sor onuda"
"Azam"
"bu kadar yeter yenge"
Azam beni bırakıp çıkınca bende arkasından çıkmıştım.
Gördüğüm ilk avukatlık brosuna girdim biraz beklettikten sonra içeri almışlardı
"merhaba ben boşanma davası açmak için gelmiştim ama"
"tabi buyrun"
Beni otutturup nedeninin ve bilgilerimi alınca "adresinizi alabilirmiyim "
"tam adresini bilmiyorum ama şu ilerideki süt kahvesi konakta oturuyorum"
"anlamadım"
"ilerdi bi konak var biliyormusunuz"
"evet"
"tam adresini bilmiyorum ama orda oturuyorum"
"Kenan ağanın neyi oluyorsunuz"
"eşiyim"
"s s s s siz onamı dava açmak istiyorsunuz"
"evet"
"bakın bizim buna gücümüz yetmez kenan ağa bizi bu piyasadan siler"
"çok para veririm hemde boşanmamı sağlarsanız sizin için çok iyi bi referans olur"
"düşünmemiz için fırsat verin"
Elim boş bir şekilde konağa geri dönmüştüm aklıma musa bey geldi telefonu olıp hemen numarasını tuşladım "merhaba musa bey ben Esmehan hatırladınızmı"
"evet esme hanım buyrun"
"hasan babam size güvene bileceğimi söylemişti sizden birşey istiyicem ve sadece sizinle benim aramda kalıcak"
"buyrun esme hanım"
"başar avukatlığı boşanma davasını açmaya ikna edin"
"Kimin boşanma davası "
"benim"
"esme hanım bakın"
"lütfen"
"tamam"Günün geri kalanında aklım dağılması için kendimi işe vermiştim akşam saatlerine doğru terasta kahve içiyordum gözlerimi bu şehirden alamıyordum boşandıktan sonra gidicektim buradan "gelin hanım gelin hanım daha yemekler bile hazır değil sen burda keyif yapıyorsun"
"dışardan sipariş ettim"
"ne"
"dışardan çorba, kebap, tatlı istedim"
"eski köye yeni adetmi çıkardın"
"ya yenge süper bi fıkır"
"geldiğinde hazırlamaya ineriz"
Hatun hanımı umursamadan gözlerimi şehirle tekrar buluşturdum
Yaklaşık bir saat sonra gelen yemekleri tabaklara koyup sofraya dizmiştik. Hasan baba ve Kenanın gelmesiyle sofraya geçilmişti "sen dışardan yemek istemezdin hatun nerden çıktı"
" ben istedim baba " hatun hanım ona fırsat vermeden cevap vermeme kızmıştı "iyi yapmışsın kızım bi değişiklik oldu bizede"
"yemeğini yede kızım seninle bi yukarıda konuşalım kulağıma birşeyler çalındı" musa beyin saklayacağını düşünmüştüm oysaki
"doğru baba yukarda konuşmamıza gerek yok burdada konuşa biliriz"
"siz neden bahsediyosunuz" dedi Kenan
"esmehan sana boşanma davası açmış" öldürücü bakışları beni buldu
"evet bugun başvurdum yarın evraklar eline ulaşır hemen imzalarsan konu uzamaz"
"gelin sen iyice delirdin"
Kızım çok aceleci olma sorun neyse oturup konuşuruz çözeriz "
" beni dövmesinede bir çözüm bulamadınız, gelen çığlıklarımada bir çözüm bulamadınız beni aldatıyo olmasınada bir çözüm bulamazsınız hasan baba "
" benim oğlum yapmaz başka bi iftira bulamadınmı " yanımda kenan olmasına rağmen oturduğum yerden kendimi iyice öne doğru itip daha yayık oturdum" aldatıyomuş işte hatun hanım hemde sadece beni değil elifide aldatıyomuş " kenan ateş çıkartan gözlerle koluma yapışmıştı
" Kes sesini "
" sizde biliyordunuz değilmi hasan baba sırf oğlunuzu memnun ediyim diye gözlerim birşeyi görmesin diye o hisseleri o paraları veriyordunuz. "
Hatun hanımın bakışları eşine dönmüştü" tek değilmişim hatun hanım sizide kandırmışlar. Sen kadıre üzülüyordun ya başını ben yaktım diye benim başımıda senin oğulların yaktı.. "
Kenan beni kolumdan sürüklemeye başladı.
" az kaldı ama kurtulucam oğlunuzdan defolup gidicem"
Kenanın elleri canımı çok yakmasına rağmen konuşmalarıma ara vermiyordum "kim olduğunu merak etmiyormusun duyduğunda şaşırmazsın ama"
"kes lan sesini"
"sana ufak bi kopya veriyim tam bi süü............."
Kenan beni öne doğru fırlatmasıyla başım merdivenlere çarpmıştı herşey bir anda karıncalanmaya başlamıştıı.......Vote ve yorumlarınızı bekliyorummm.....
Bölümler bin kelimeden az olmuyor.
Sizi bekletiyorum ama kaliteli bölümler atmak benim için çok önemli attığınız yorumların hepsine dönemesemde okuyorum ve heyecanla beklemeniz beni mutlu ediyor.... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
General Fiction"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...