Urfaya indiğimizde uçağın yanında 3 tane siyah araba bizi karşılamıştı özel jetle gelmiştik buraya abisi öyle istemişti normal bi uçak onlara yakışmazmış gelen arabalardan biri abisine aitti oda kardeşini karşılama gelmişti ilk defa görücektim..
2 arabanın arka kapısını açmıştı şöför ben bizim için sanarken abisi indi.
İri yapılı omuzları geniş dev gibi bi adamdı abisi beyaz tenli, kirli sakallı, kara kaş kara göz hayran kalınası bi yüzü ve fiziği vardı. Üstündeki takım elbisesi tam bedenine göreydi Kadirin yakışıklılığının sebebi genlerden geldiği kesindi çocuklarım için seviniyodum.Birde kız kardeşleri vardı iki erkek bu kadar yakışıklıysa kim bilir o nasıldı.
Kadir elimi birakarak hemen abisine yönelmişti iki kardeşin sarılmasını izledim abisi bana bakarak baş selamı vermişti sadece ve kendi muhabbetlerine geri dönmüştüler onlar arabaya yönelmişti bende arkalarından bakarak kadirin bu kadar hızlı değişmesini izliyodum.
3 kişi aynı arabada yolculuk yapıyoduk onların iş muhabbeti beni sarmayınca camdan urfayı izlemeye başlamıştım ilk defa gördüğüm bu sıcak topraklar ayak basanı içine çektiğini bilmeden hayanlıkla süzdüm her sokağını...
Villa tarzı olan olan eve yaklaştığımız da Kadir bana dönerek "bizim konakta burası" demişti eski tarzdan daha ziyade yeniye yer verilmiş son kalite bi villamsı bi konaktı benim için kaç kat olduğunu sayamamıştı.
Kapıda koruma ordusundan geçerek içeri girmiştik ben Kadirin elini tutmuştum hemen burda tek tanıdığım kişi oydu sığınağım tek liman oydu.
Bana cesaret vermek için elimi sıkmıştı..Ailesi salondaydı hepsi salon dediğim yer İstanbul da bir daire kadar geniş bir yerdi ben hayretle içeriyi izlerken Kadir ailesine selam vermişti bakışlar bize dönünce Kadir hemen elimi bırakmıştı.. Belkide ailesine saygı içindir..
Kadir görüşmeye başlarken bende arkasından onu takip ediyordum annesiyle babasını en son düğünde görmüştüm bana çok içtenlikle sarılmışlardı içimdeki yabancılık hıssını bir nevi atabilmiştim.
Sıra sıra aile fertlerinin hepsiyle görüşmüştüm Kadir geleceği için amcalar halalar hepsi toplanmıştı sıranın sonu geldiğinde Kadirin kardeşi Turna beni kurtarmıştı abisinin eşi elif benimle görüşüp kenara çekilmişti bir yakınlık göstermemişti pek umursamamıştı eşide onun gibi soğuk biriydi onlarada böyle alışabilirim.Yemek bitince kadirin abisi Kenan KENAN ağa işe gitmek için çıkmıştı yarım saatin ardından Elifde dişarıda işi olduğunu ordandan annesi gile geçeceğini söylemişti kadirin babası
Hasan bey eşinin izni olup olmadığını sormuştu
"kenanın haberi var baba akşamda orda kalıcam"
"kenanla çıksaydın ya kızım şöförle gitmezdin en azından" demişti annesi Hatun hanım
"ben şirkete gidicem anne ben birakırım Elifi" kadirin aniden atılması beni şaşırtmıştı daha hiç konuşmadan beni tek bırakarak şirkete gitmesinı beklemiyodum.Benimle hiç görüşmeden çıkıp gitmişti.
Akşama kadar kalabalıkla oturup sohbet etmiştim odama çıkmam ilk günden hoş olazmış kadire beni tek bırakıp gitmesine kırıldığımı belli eden mesaj atmıştım cevap olarak gecikeceğine dair mesaj yazmıştım..
Geçen bir saatin içinde içimdeki kırgınlık büyümeye başlamıştı abisinin geldiğini duyduğumda belki oda gelmiştir diye koşarak aşağıya inmiştim. .. yoktu..
___ Kenanın ağzından ___
"Elif nerde anne"
"Annesine gitti ya oğlum"
"ne zaman bana neden haber vermedi benden izinsiz yollama dedim ya anne "
"senden izin aldığını söyledi oğlum ne biliyim ben"
"kafasına göre hareket etmeye başaldı yine canın yanması için uğraşıyo"
Bu kadın akıllanmıyıcaktı yine habersiz hareket etmeye başlamıştı bu yalanları beni delirtiyodu
"kim götürdü"
"Kadir şirkete gelicekmiş giderken elifide bıraktı"
"kadir şirkete gelmedi bugun haberin varmı senin baba"
hasan beyden cevap bekelerken oda karışmamak istercesine başını olumsuz salladi.
Kadirin eşi kenara sinmiş korkan gözlerle beni takip ediyodu o kocası olacak it herif kızıda kandırmıştı
Elifi aradığımda cevap vermemiştiDönüp kadiri aradım ikinci çalışta hemen açıldı
"Efendim abi""nerdesin lan"
"çocuklarla oturyoduk abi"
"şirkete niye gelemdin lan it"
"çocuklarla karşılaştık vaktın nasıl geçtiğini anlamdım"
"yengeni nereye bıraktın"
"Elifi babası gile biraktım"
"Ne elifi lan yenge diyicen dedim kaç defa siktirtme belanı"
Kadirinin eşi benden o kadar korkmuştuki titriyordu karşımda ilk günden karısını bırakmış arkadaşlarına gitmişt puşt
"eve gel lan hemen" diyip telefonu kapattım
sözümü ezemeyeceğini bildiği için hemen burda olucaktı..1 saat içinde gelmişti ben 2. Katın balkonunda sıgara içerken kapıda eşi karşıladı benden saklamaya çalışırcasına hemen eve sokmaya çalışıyordu
"Kadir çabuk içeri gir abin görmesin seni" ne oldu birşeymi dedi abim "
" abin o kadar sinirli ki öldüre bilir seni o görmeden odaya çıkalım hemen "
Bu korkak karısan dua etsin çalışmayacaksa bu evde yeri yok..
Beniarayıp" abı ben yapamıyorum geçinemiyorum sizin yanınıza dönsem valla çok çalışırım ne dersen yaparım " demişti artık bir kişi değildi ailesine sahıp çıkmayı öğrenmek zorunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
General Fiction"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...