-3-

7K 124 18
                                    

  2 Ay sonra

Babamın olumlu bakmasıyla görüşmeye başlamıştık  sakin kendi halinde biriydi onunla vakit geçirmek bana o kadar zevk veriyoduki nerdeyse her günümüz beraberde..

"ben geldimmm"
"hoş geldin"
"çokmu işin var ya birden geldim ama süpriz olsun diye gidebilirim istersen"

"hayır hayır ben sana her an müsaitim"
"kiminle konuşuyodun canımlı cicimli.. "
"bi arkadaş boş ver hem sen ne zaman düğün konusunu açıcaksın ailene evde hazır evlenelim artık"

"Biraz zaman ver herşey çok ani oldu daha tanışalım istiyolar istanbulda yaşayacağız ama kararsızlar daha,,,"

"Esmehan ne kadar daha  tanışabiliriz 2 ay oldu urfaya senede bir gidip gelicez ailenede dedim annemler de anlattı şüpheleri ne anlamıyorum"

"tamam yükselme konuşucam"

Tam 2 ay olmuştu Kadirle tanışalı babam tanışmamızı isteyince görüşmüştük sedefin beni tanıştırmak istediği adam olduğunu anlamıştım önce sedeften yaklaştı sonra babamı araya sokmuştu sorunca babasının beni görmesi tesadüfmüş ben görüşmeyi kabul etmeyince vaz geçmiş babasını kabul etmiş..
Çok sempatik bi adam  kadir yanında mutlu olmamak imkansız.
Kadir çok farklı sessiz ama heyecanlı yerim hep yanıymış gibi hissetirmesi bana ona çeken en önemli şeydi..
Sürekli hediyeleri süprizleri her kadının istediği adamdı..
Duğunu erken istemesinde  onu anlıyodum nişan olmuştu ama duğun için ailem bekletiyordu.
Neden urfalılar belki beni urfaya götürürmüş ikinci eş alırmış aileside kadirde bana bu garantiyi vermişti Kadir öyle bi adam değildi beni ona bağlayan o işte bana bu kadar bağlı oluşu...

"Anne bak Kadir erken istiyo yapalım ya bak evde hazır o ihtimalde kalktı ha babamı ikna et"

" kızım aceleniz ne bekleyin biraz daha"
" anne geçiyim  bende evime noolur hadii"
"tamam tamam"
Yalvarmalarım annemde etki etmişti
Bu iş tamamdı annem babamı ikna ederdi  sıra gelinlik bakmada "

kadire haber vermeliyim.. " diyip annemin yanından kalkmıştım

Düğün günü

Düğünde o kadar yorulmuştumki üstüme takılan altınları artık taşımaya gücüm kalmamıştı diğerlerinide sandığa koymuşlardı yanımda kadirin kız kardeşi vardı zaten bide abisi vardı o gelmişmiydi bilmiyorum daha hiç görmediğim için ama yengesi burdaydı.
O kadar zarif ve güzel bi kadınki ben bile ondan gözümü alalamıştı.
Akşama doğru evmize geçmiştik babam  kadirin ailesine ne kadar ısra ettiysede otelde kalmak istediler  ..
Eve girdiğim gibi kendimi koltuğa atıp   takıları çıkarmaya başladım
"Kadiir gel yardım et nolur vıcığım çıktı" "
" geldim prensen çok güzel olmuştun bırazdaha kal böyle gözümü senden alamıyorum..
Kahve istermisin?? "

" evet lütfen çok ihtiyacım var.."
O kahve yaparken ben mutfağa seslenerek

" Yengenin bu kadar güzel olduğunu neden daha önce demedin gözümü ondan alamadım. "

Sırıtarak bana döndü
" bilmiyorum dikkat etmedim güzeldir Elif ama senin yanında sönük kalıyo"
"yenge demiyomusun."
"abim dememi istiyo ama ben demiyorum.
" fazla yaş yok aramızda 29 yaşında "

Konu burda kapanmıştı bende kaçma için 
" ben duş almaya gidiyorum "  demiştim aslında bu bi bahaneydi olması gereken şeyden kaçmak için

  Düştan üstümü giyerek  çıkmıştım  yatakta beni bekliyodu korkumu ona soylemeliydim hemen olmamalıydı
" Kadir
" efendim
" şeyyy şeyy   bak ben seni kırmak  istemiyorum yani ben daha hazır değilim "
Ani bir hızla ayağa kalkmıştı bana bana saldıracak gibiydi
"derken...."
" bana biraz zaman versen bak seninle olmak istiyorum ama şimdi değil alışmalıyım sana lütfen ben  ben korkuyorum"
Hızlıcak bana yaklaşıp
"bilmem gereken birşey varmı" demişti
Neyi kastettiğini biliyodum ama bunu bana nasıl yakıştırıdığını anlamıyorum
"sen sen ne kastediyosun ben orospumuyum"
Bu yükselmemi beklemiyodu
" hayır hayır canım bak ben onu kastetmedim taciz felan gerçekten onu dedim aşkım tabiki ben seni beklerim hep beklerim sen ne zaman hazır olursan o zaman yaparız alkollüyüm ondan bu ani hallerim sana kıyamam ben"
Biliyodum bana kıyamaz biliyodum  ben bu adamı seviyomuyum bilmiyorum ama hayatımda olması bana hüzür veriyodu ...

BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin