-19-

4.5K 231 68
                                    

"Tahmin ettigimden daha güzelsin" kadının dedikleriyle esmehan evi incelemekten gözlerini ayırabilmişti.
"teşekkür ederim"
"konuya girmeden önce bi kahve içsem çok güzel olur"
"kusura bakma unuttum sormayı seni görmek beni şaşırttı başka birşey istermisin"
"yok teşekkkür ederim" biraz daha zaman kazanmak için yapmıştı kadın kahve yapmaya gittiğinde evi inceleme devam etti.
Aslında sade ve sıradan evdi özel kılan belkide mutlu olmalarıydı.

Meva kahveyle gelince esmehan daha rahatsız hissetmeye başlamıştı kendini "beni tanıyorsun değilmi"
"aslında hayır tahmin ettim ama"
"uzun zamandır berabersiniz değilmi" bildikleri şeyleri soruyordu esmehan.
Meva başıyla onaylamıştı.
"kocamdan uzak dur konuşmasına ne zaman giriceksin"
" uzun zamandır olan ilişkinizde kenan hep evliymiş zaten yapman gerekeni iyi bildiğini düşünüyorum"
Meva kadının konuşmasıyla gülmüştü   elif gibi boş biri olmaması hoşuna gitmişti.
"korkma ben tehlikeli değilim yerini alma gibi bir niyetim yok halimden memnunum"
"kenanın sana olan ilgisinin farkındayım onun için bi korkum yok"
"aa bizimki çıkar ilişkisi yada alışkanlık ne dersen" omuz silkelemişti meva "senden vazgeçmez merak etme"
"meva senden bunu istiyorum kenanla konuş benden vazgeçsin boşasın beni"
"asla kabul etmez"
"seni dinler diye umuyorum hem benden boşanırsa sen gizli saklı ilişki yaşamaka zorunda kalmazsın"
"esmehan benim öyle bi derdim yok halimden memnunum yerinde olmak gibi birşey istemem ilişkimiz bu yüzden devam ediyor zaten kenan net adamdır sana senden  boşanmacağımmı dedi"
"evet"
"o zaman boşanmaz"
"lütfen seni dinleyeceğini biliyorum"
"senin için denerim"
"teşekkür ederim"
"gitsem iyi olur kahve için teşekkür ederim"
"bana saldıracağını düşünmüştüm"
"inan o kadar yorgunum ki tek derdim kurtulmak"
"sen gerçekten güzelsin kenanı anlıyorum"
"anlamadım"
"bizimki her an bitecek bir ilişki yıllar sürsede sen onun için farklı bi yerdesin sabırlı olursan sana daha açık olabilir"
"ben bunu istemiyorum meva sadece canımın yanmayacağı bir ilişkide olmak istiyorum ve bu kenanla olmuyo" meva konuyu kapatma çabasıyla eliyle kapıyı işaret etti
"yine gel beklerim bi arkadaş olarak"
"gelmem  sadece istediğimi yap olurmu"
"ve onu mümkün mertebe tatmim etki bana bulaşmasın"
Bahçe kapısından çıkarken "malesef canım uzun zamandır sevişmiyor benimle tatmin edemiyomuşum yani sana kaldı" dedikten sonra el sallayıp kapıyı kapatmıştı.

Arabada oturup yaşananları sindirmeye çalışıyordu kadın
"gelin hanımım ne oldu iyimisin"
"yapmaya çalıştığım herşey boka sarıyo olan bu" kadın ettiği küfüre  adam şaşırmıştı.

Esmehan eve gittiğinde evde telaşe vardı   kaynanasının edeceği lafları umursamadan odasına geçti en azından başka bir çözüm düşünecek fırsatı olmalıydı.
Akşam yemeğine kadar düşünsede içinden çıkamamıştı kadın sofraya indiğinde kenan daha gelmediği için tüm aile onu bekliyordu.

Kapıdan içeri önce kenan girmişti ardından giren anne ve babasını görünce
"nasıl ya"
Koşarak kapıya gitmişti "inanmıyorum nasıl geldiniz"
"Kenan sana süpriz yapmak istedi kızım" babasının dedikleriyle bakışı kenana döndü adam çok normal birşey varmış gibi tepkisizdi.

Kenan kadını ilk defa böyle canlı görüyordu ailesi geldiğinden beri hiç susmadan sorular sorup birşeyler anlatıyordu.

"aaa şey vardı bizim şu karşıdaki kiracı kız benim gidip geldiğim o ne yapıyor"
"o gitti kızım sevgilisi mi ne rahat bırakmıyomuş"
"evet ya ben ondaykende gelip gidiyordu takmıştı kıza üzüldüm ya"
Tüm aile orda otursada sanki tek kendi ailesi varmış gibi hep onlarla konuşuyordu kadın " üzülme öyle şeylere imtihan olur sana senin telefonun düzelmedimi daha"
"ha evet anne ya bi gidip bi geliyo"
"Kenan dedi zaten yenisini istemiyomuşsun bu tamamen bozulsun diyomuşsun da biz senle konuşamıyoz kızım"
"olsun geldiniz işte anne"
"Kenan zorladı biliyon baban pek sevmiyo bi yere gitmeyi sen özlemişsin diye babanın yakasına yapıştı"  bakışları yanında oturan kenanı buldu elini dizine atıp "canım kocam bana hiç kıyamıyor anne"

Saat  3 gibi anca odaya geçebilmişti esmehan ailesini çok özlemişti ne kadar yanlarında olsada azalmamıştı.
Kenanın bu yaptığı şeyi asla beklemiyordu  geceliğini giyip uyuyan adamın yanına girdi.

Alışkanlıkla hemen kenanın ona dönük olan sırtına kafasını yaslamıştı.
Ona yanaşan kadının varlığını hissedince daldığı uykudan kalkmıştı
"gece gelmezsin sanıyordum ana kuzusu"
"konuşmaya dalmışız"
"ailene bu kadar düşkün olduğunu bilmiyordum"
"herkes düşkündür."
"iyi bakalım"
"teşekkür ederim beklemiyordum böyle birşey"
"mevaya gidince ne olucak sanıyordun"  bu kadar kısa sürede öğrenmesini beklememişti kadın
"o derse beni boşarsın diye umuyorum"
"ne dedi biliyormusun peki"

"çok güzel bir kadınmışsın seni bırakmamalıymışım"
"metresin nasıl bir kadın ya beni boşaman için can atmalı"
Yüzünü kadına dönüp elini saçlarına atmıştı kadını korkutacak bir sakinlikte bir tutam saçıyla oynuyordu "Esmehan Esmehan seni bu yatağa gömüp sikmemek için kendimi zor tutuyorum. Seni boşamıyıcam ölene kadar benim yanımda yatağımda kalıcaksın."
Elini kadının saçından çekip yatmak için kendini iyice yatağa yerleştirmeye başladı "yatıp uyu sinirleneceğim şeyler yapma ailenle vakit geçir. Kafamda birşeyleri otutturmaya çalışıyorum içine etme.."


Günlerini ailesiyle geçiriyordu kadın ve bi yandan yapmak istediği şeyin alt yapısını kafasından kurmakla uğraşıyordu.
Aklında kurduğu gibi hisselerini satışa çıkarması Kenananın sınırleneceği birşey olurdu.
Ondan sonraki en büyük hissedardı belki satmamak karşılığında ondan boşanırdı.
En geç akşam haber Kenana giderdi Musa bey satış işlemlerini başlattığı anda öğrenicekti ve öfkesi kadına yönelicekti.

Telefonu çalmaya başlayınca izin isteyip müsait bir kenara geçmişti kadın
"efendim"
"derdin ne lan senin"
"ne derdi" kadın bilmiyormuş gibi yapıyordu
"hisselerini satışa çıkarmışsın"
"evet"
"Nerden çıktı bu aldığın paramı yetmedi. Her ay 600. 000tl hesabına geçiyor daha ne istiyorsun"
"yok artık" uzun zamandır hesabına bakmayınca giren çıkan mevladan bile haberi yoktu 
"ne istiyorsun açık ol esmehan delirtme beni"
"hisselerimi satmak istiyorum sadece"
"tamam ne kadar istiyorsun söyle ben alıyorum"
"yo yo yo senin alman yasak sen dışındakı tüm alıcılar alabilir sözleşme öyle"
"böyle yaparak boşanmaya iknamı ediceksin"
"evet"
"oyna bakalım oyununun ne kadar oynaya biliceksen"
Kenanın bu kadar sakin tepki vermesini beklemiyordu kadın.

Akşamı dört gözle beklemişti kadın acaba yapmak istediği şey çokmu belli oluyordu diye içi içini yiyordu.
Kenandan önce yatağa girmişti oda banyodan çıkınca aklı o kadar doluyduki kocasını izlediğini bile fark etmemişti
"ailen geldi diye zorlamıyorum ama kadınlığını ne zaman yapacaksın izlemekle olmuyor öyle altımda olman gerekmezmı"
"ha ha şey yeni yaptık zaten her zaman olmaz"
"3 gün oldu lan nasıl olmaz her gün sikişmek için izinmi çıkartıcaz"
"bizimkiler gidince yapalım lütfen"
"tamam lan bunada tamam
ikidir ağzıma sıçmaya çalışıyorsun ama bunada tamam"
"teşekkür ederim"

Sabah yataktan zor kalkabilmişti esmehan yapmayalım diye anlaşıp yatağa girmişti ama yine kadını istediği kıvama getirip istediğini yapmıştı karşı koyamayacak kadar etkisine alıyordu onun dediği gibi sert becermişti hiç acımadan.

Hisseleri satışa çıkarmıştı ama daha bir haber yoktu asıl istediği kişiden tepki daha fazla olması gerekirken kenan boşanmayacağını söyleyip konuyu kapatmıştı.
Çalan telefonuna bakışlarını çevirip musa beyi görünce beklediği cevap geldi diye sevinerek açmıştı telefonu
"esmehan hanım çok iyi bi alıcı çıktı imzanızla satışı başlatıcam"





Çok uzun zaman sonra döndüm yaz sezonu giriyor ne kadar sıklıkla yazabilirim bilmiyorum bu konuda ılımlı yaklaşımınızı bekliyorum.
Fıkır ve düşünceleriniz paylaşmanız beni mutlu eder.

Ve bolca vote ve yorum istiyorum....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin