-11-

7.2K 167 23
                                    

Pijamalarımı giyip banyodan çıkınca o girmişti yan odada oturma grubu vardı orda yatmak yerine yatağın sağ tarafına geçip yatmıştım rahatsız olursa gidebilirdi.
Tam uykuya dalıcakken bir el belime dolanmasıyla ayıldım.
Belimden kendine çekip üstünden çevirerek yan tarafına resmen atmıştı beni "orası benim yerim"
"söyleye bilirdin fırlatmana gerek yoktu"
"nazikçe seni yerimden kaldırdım"
"çok naziktin hem ilk defa yatıyoruz nasıl senin yerin oluyo"
Yanımda sırt üstü yatıyordu bende hayretle onun yanında dikilmiştim
"Daha yatmadık ama"  sırttığına emindim
Pislik yapma ben başka tarafta yatamam"
"senden önce benim yatağımdı sus ve yat"

Tam uykuya geçecekken "yarın seni almaya gelicekler bu işi halledelim"

"ne işi"
"........"

Aklımda sorularla bende uykuya dalmıştım.

Sabah yanımdaki hareketliliğe kalkmıştım tam altıda uyanıyordu.
Kıpırdamadan onun hareketlerini izledim yabancı bir odada yabancı bir adamın varlığıyla olmayı sorgularken o odadan çıkınca  bende kalkmıştım..

Kahvaltı masasındaki yerim değişmişti kadirin yanında olduğum yerde değilde kenanın yanındaydım varlığı beni gerdiği için bir iki lokma anca yiyebilmiştim.
"Ben çıkıyorum baba toplantım çok"
Kenanın akrasından rahat bir şekilde yememe odaklanmışken Hasan baba "eşinin yanına git kızım yolcula"
Mecburen kalkmıştım ayaklarım onun geçtiği yolu takıp ederek çıkışa yaklaşmışken kenanda kapıdan çıkmıştı gözleri bana değmesine rağmen umursamadan gitmişti bende geri sofraya dönüp yemeğime devam etmeyi düşünürken Hatun hanım bana seslenmişti "kızım çok iş var sen bulaşıklardan başla kızlar sofrayı getirir"
"anne o kadar çalışan var yengem neden girsin"
"İşçileri çıkardım 1 çalışan var gelini boşa almadım ben"
"sorun değil hallederim ben"
Problem olsun istemiyordum mutfağa geçtigimde kolay işlerin olduğunu sanıyordum..
Saatler nasıl geçti bilmiyorum o kadar bulaşık yıkamıştımki ellerim büzüşmüştü.
"neden geldin Azat"
"gelinhanımla işim var Turna"
"bende gelsem olmazmı"
"yok olmaz abin kızar yine nerde yenge"
"Mutfakta"
Turnanın neşesinden anlamıştım azatın olduğunu kapıdan içeri girmeden "yenge hazırlan çıkalım şirkete geçicez abim orda bekliyo seni"
"birşeymi oldu azat"
"banka ve noter işi varmış abi al gel dedi"
İşten kastı buydu  mehri halletmek istiyordu.
"turnada gelsin benle"
Turna bu teklifime çok sevinmişti bende yanıma birini arıyordum
"olmaz yenge turnayı getirdiğimi abi görürse kızar"
"canım çok sıkılıyo ama"
"ben seni sonra gezmeye götürücem şimdi olmaz" turna için bu teklif süper bir fırsattı ama  abinin kardeşini ikna etme çabasıyla yaklaşmıştı azat.

Şirketten içeri girince bir adam etrafımda dönmeye başladı.
8. Kata çıkınca bir odaya aldılar beni
" esmehan hanım noterden sevil hanım zembank bankanın müdür servet bey"
Belki iş uzar diye" ne için görüşme yapıcaz biz "
Sevil hanım konuya girdi" kenan bey talimat verdi istanbuldan 2 daire sizin mülkiyetinize geçicekmiş şunlar evlerin fotoğrafları beğendiğinizi söylemeniz yeterli "
O kadar güzel evlerdiki 2 tanesine zor karar verebilmiştim imzaları atınca tapu işleri halledilmişti.
Servet bey önüme çantayı koyunca anlamaz bakışlarla ona bakıyordum o esnada açılan kapıdan içeri Kenan girdi tam yanıma yayılarak oturdu" açın çantayı "
İçindeki külçe altınları görünce hayretle gözlerim büyümüştü" bu ne "
" 10 kilo altın muaccelle istedin unuttunmu "
" ha evet ben istedim ama acelesi yoktu "
" vardı var " imalı sözleri  beni çok rahatsız ederken servet bey araya girdi" esmehan hanım bankamızda kasa açtırmanız bizim içim bir şereftir şu kağıtları imzalarsanız altınlarınız kasanıza yerleşmiş olucak "
Ben kurtulmak için defalarça yalan söylerken hepsi ayağıma dolanıyor.
Tüm işler hallolduğunda saat akşama yaklaşmıştı  kenanla odada tek kalmıştık o konuşmaya girmeden gitmem gerekiyordu" ben acıktım eve gitmek istiyorum " kağıtlardan bakışı bana döndü" tamam git yemeğini ye ben geç gelirim yatma beni bekle anlaşmamız tamamlandı işimizi görelim "
" bak hakkın biliyorum ama biraz zaman ver olurmu " masadaki kağıtları bana doğru fırlatmıştı ben şoku atlatamadan öfkeye bürünmüştü yine "ne zamanı lan istediğim an karılığı yapıcaksın bunun için ne istediysen verdim"
Sesizce odadan çıktım ne yapsam ikna edemeyeceğimi biliyorumdum asla bakire olduğuma inanmıyordu başıma geleceği biliyorum vakti uzatmaya gerek yoktu..

.......
İstemesemde duştan kendimi zorla çıkarmıştım saat 12 olmasına rağmen hala gelmemişti gelmeyeceğini ümit ederek duğmeli pijamalarımı giyerek yatağa geçmiştim ışık için tekrar kalkmaya yeltendiğimde odaya girmişti.
Çok yorgun olduğu kıyafetlerinden belliydi yeniden üstüne giymiş gibi kırışmıştı.
"yatakta olman iyi oldu fazla uğraşmıyıcam"
sakince üstünü çıkartıyordu altın pantolon kalana kadar gözlerini bende ayırmadı kemerini açıp yatağa yaklaşınca kaçmak için başlığa iyice sindim
"beni bu gecelikle karşılamaman beni üzdü."  aşağılar bakışlara dönmüştü hali
"Ama doğru sen kadirede böyleysen  ondan kaçırdın elinden"
"ben onunla sevişmedim hiç"
"boyle yalanlar sanin ağzında çok ucuz duruyor"
Ayaklarımdan çekince altında uzanır bir hale geldim
"kenan doğru söylüyorum"
Başını boynuma sokmuştum canımı yakacak derecede acıtarak emiyordu
"ben sert sikerim zamanla alışırsın"
"kenan lütfen"
Beni duymamak için kulakları tıkalıydı resmen  sonlansın diye  bekliyordum sadece.
Ama o öyle değildi yavaştan yapıyordu herşeyi elleri pijamanın üstünden göğüslerimi sıkıyodu başta zevk almam için yumuşak alsada ses gelmeyince hırçınlaşıyordu.
"zevk almaya bak yoksa canın çok yanar"
Dediği gibide  yaptı hareketleri tahrik edecek kadar tecrübeliydi hoşuma gitsede acı daha ağırdı.
Elini vajinama atınca "siktir kat kat giymişsin" her şeyi yırtıp atmıştı üstümden "yavaş ol canım yanıyo lütfen"  tek sütyenle altındaydım
"çıplak bekleseydin bunlar olmazdı"
Üstümde dikelip uzun uzun bedenime baktı "siktir çok iyisin"
Ağzıyla göğsümü vakumlarken elleri boş durmuyordu biri diğer göğsümde diğeri vajınamdaydı oradaki hareketleri bu kadar hoyrat değildi. Bedenimin üstündeki saltanatı devam ederken ben ellerimla çarşafı sıkıyordum elleri ellerimi bulunca öfkesi iyice artmıştı bakışları bana döndü "çarşafı sıkıyosun ha  orospunun zevki için uğraşıyorum bende burda sik gitsin"  pantolonunu indirince gördüğüm şeyle çırpınmaya başladım "hayır kenan lütfen hayır"  ellerimi başımın üstünde birleştirmişti.
Çırpınmamı umursamadan bacaklarımı ayırmıştı
"kenan hayır lütfen" yüzüme yediğim tokatlar beni sersemletmişti o kadar bağırmıştımki  bu kalabalık  evde kimse sesimi duymadı.
Birden içime girince çığlık atmıştım acı o kadar şiddetliydiki dayanamayacağım boyuttaydı.
Hızını kesmeden gelgitlerine devam ediyordu saatlerce  beni istediği pozisyonlara sokmuştu beni yüz üstü çevirdiğinde yatakta olan kani fark etmişti ama onda hiçbir etkisi olmamıştı bağırıp kurtulma çabalarımda şiddetide artıyordu bi ara ellerimi bırakmıştı kurtulmak için kasıklarına attım elimi itmeye çalışıyordum içimden
"siktir çok darsın sarıyorsun beni"
"saat 3 elini oraya koymaya  devam edersen sabaha kadar sikicem seni"
Ne hızı azalıyordu ne öfkesi bedenimdeki varlığının yanı sıra uyguladığı şiddet şurumun kaymasına sebep oluyordu " temiz olacağına inanmıyordum ama iyi karar vermişim çocuklarımı sana doğurtturucam..."








Çok üzün bir ara olduğunu biliyorum özür diliyorum  yeni dönem benim için yoğun olucak ama ilk önceliği size vermeye çalışıcam +18 yerler için özür dilerim yazma konusunda iyi değilim yazmamak için uğraştım ama eklenmesi gereken yerler olabiliyo...

Bol vote ve yorum bekliyorum..



BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin