-13-

6.9K 183 51
                                    

Yazardan :

Elindeki çay bardağını sıkarak masaya vurmuştu "esmehan bana çay getir" ilk defa kadına ismiyle seslenmişti.
"nerden çıktı bu baba"  bakışlarıyla babasına savaş açıyordu "sana dayanıyor yetmezmi"
Hatun hanım öfkesinden deliye dönmüştü "ne dayanması bey bir oğlumdan etti şimdi diğerine huzur vermez"
"san karışma hatun"
"nasıl karışmayayım evimi ocağımı yıktı  kadirin hakkı ona verilecek dedin sustum şimdi dahası nerden çıktı ha onu her gördükçe yaram dağlanır benim"
Kenan ağa sert sesiyle annesini susturmuştu hatun hanımda turnada sessizce baba oğulun konuşmasını dinlemeye başlamıştı.
Kenan ağa öfkeyle başını öne eğdi dudaklarındaki serseri sırıtışla
"ne dayanması ya sen zorla altıma sokmadınmı benim"
"düzgün konuş benimle"
"ne diyim baba yalanmı dediklerim  koru dedin korurum dedim illa evlenmen lazım dedin evlendim süs olarak yanımda tutmamı beklemiyordun değilmi"
"Ezyet etmen gerekmez kıza oda zorlanıyor alışmaya çalışıyor her akşam kızın sesiyle titriyo bu konak senin ezyetlerine bile susuyo her dafasında sormama rağmen bir kere bile şikayet etmedi seni"
"delirtiyo beni anlamıyorsun"
"ne yapıyo bu kız sana elif gibi rezilmi ediyo her an kavgamı çıkartıyor"
"uysallığı delirtiyo beni ne olursa olsun aynı yerinde sırtı bile dönmüyor ne nefret var ne öfke sessiz, o lanet kafasında ne kuruyorsa beni delirtiyor"
bunun için vericem hisselerimi"
"delirmişsin sen..
"Benden sonraki en büyük hissedar o olucak biliyorsun değilmi"
"ne olduğu belli olmayan biri benim emekle büyüttüğüm şirketin %35 lik hissesine sahip olucak"
"karın o senin  senden hiçbir farkı yok"
"ne karısı lan zorlamadınmı beni kardeşimin karısıydı o "
"mehmet ona neler yapardı biliyosun tek sen korurdur."
"babaaa babaaa neyi istediğimi biliyodun onu istediğimi biliyodun  evlenmedende korurdum onu temiz olduğunu biliyodun bilerek yaptın herşeyi değilmi ? Hayatımın her anını siktiğin gibi burayada el attın.."
Hasan beyin bakışları çay bardağıyla mutfaktan çıkan  gelinine döndü
" kadırle arasında birşey olmadığını bilmiyordum " masadaki kadınlarda çok şaşırmıştı bu duruma hatun hanım " Bakiremiymiş nasıl olur ama kadirle o kadar ay evli kaldı " kenan ağa annesinin bu lafına başını sallamakla yetindi
oğlunun" zamana ihtiyacımız " var sözlerini hatırlamıştı hemen
konuyu uzatmadan kapatmıştı 
" dosyaları hazırlatırım gelir,   şirkete geçiyorum ben "
Kenan ağanın arkasından esmehan yerine oturmadan devam etti biliyorduki hasan babası onu uyaracaktı.
Kapıya yaklaşmadan koluna yapışan elle duraksadı" ne yaptın babamada bu kadar hisse vermeye kalktı birden"
"gerçekten haberim yoktu seninle orda öğrendim bende" eli çenesini kavrayınca iyice titremeye başlamıştı
"istemediğini söyle babama şirkete gelmeden hallet"
"dedim ama beni dinlemiyo bana para yollamasınıda istemediğimide söyledim ama yolluyo" çenesindeki el iyice sıkmaya başlamıştı iki eliyle acısını geçirir umuduyla kuvvetle çenesini sıkan ele sardı
"ne parası lan"
"bilmiyorum baban her ay 30 milyar yolluyo istemiyorum gerçekten dedim"
" bu gece seni o yatağa gömücem emin ol" kadını kenara savurup arabasına yöneldi.

Sofra bulaşık derken işlerini halledip üstüne yeşil düz elbisesini giyip altına beyaz babetleri takmıştı.
Hasan babasının dediği gibi şirkete gitmek için hazırdı ama kenan ağayla karşılaşacağı korkusu içini kemiriyordu. Arabaya yönelmeden önce söylediği sözler ona her zamankinden daha acımasız olacağını   anlatmıştı.
Araba şirketin önüne yaklaştığında dışarda bekleyen azama takıldı gözleri.
"hoşgeldin yenge "
"  hoşbuldum sen ne yapıyorsun burda kenan ağa bir yeremi gitti "
"gelmediki yenge"
"sabah şirkete gidicem dedi"
"sabahmı" azamın  gerginliği Esmehanın dikkatınden kaçmamıştı
"ha evet yenge geldi geldi sonra işi çıkınca gitti" azamın birşeyleri kapatma çabası yetersiz kalmıştı
"eminmısın azam"
"niye yalan söyliyim sana geldi işi vardı çıktı bana dosyaları hazır et dedi hatta gelir şimdi"
Esmehan adımlarını içeri doğru atsada   uzun zamandır yapmadığı birşey hatırladı  eşini umursamadığını işe gidiyodu ama nasıl eve nasıl geri dönüyordü evet umursayacak  kadar sevgisi olmasada tekrar aynı şeylerle anılmak istemiyordu kendine bir söz vermişti deneyecekdi en azından çabalamış olucaktı.

Kapıyı açınca karısını karşısında beklemiyordu babasının yanında olur diye beklemişti.
Mekanına kurulmadan önce "babama haber ver gelsin" diye kükremişti asıstanına. Bakışları karısını bulunca
"azamı sorguya çekmişsin"
"şirkete gelmemişsin" karısından böyle bi cevap beklemeyenci şaşkınlığını gizleyememişti
"banadamı hesap sorucaksın küçük şeytan babam hissleri  vericek diye cesaretlenmişsin"
"cevap alamadın soruma"
"işim vardı uğrayıp çıktım"
Oturuşunu koltuğunda  bir aslan edasıyla oturan adama çevirdi " beni şüpe işinde bırakma olurmu yoksa o şüpe içinde ikimizi de boğarım"
Sonunda beklediği hamleyi karısından görünce verdiği kararda nasıl isabet ettiğini anladı.

İçeri giren hasan bey yanında hem yılların dostu olan hemde şirket avukatı olan musa beyide getirmişti.
"otur musa"
"bu gelinim esmehan"
"kızım buda musa bey hem avukat hemde dostumdur sağlam güveneceğin birdir."
"sözleşme nerde"
"Azam getiriyor"
"Kızım kenandan sonra en büyük hissadar sensin sana anlattığım gibi kenan hakkını yemez  sen daha toysun, bu sektorde aç köpekler çok saldırır sen uğraşma   para işletme hakkını ve  yetki hakkının yarısını ona verebilirsın.
Musa beyde sana yardımcı olucak şirketteki durumları anlatıcak ve seninle fıkır alışverişi yapıcak ne dersin uygun görürmüsün. "

" sözleşmeyi ona göre hazırlattım baba isterse uygun görmesin 2 güne batırır beş parasız kalır.
Aa ama tabi sen onu maaşa bağlamışsın ya ondan derdi olmaz "
Öfkeli bakışları babasındaydı hala anlayamadığı şey küçük şeytan babasını nasıl bu kadar etki altına alabilmişti.
" Azam istediğim gibimi hazırlandı sözleşme "
" evet abi "
Sözleşmeyi eline alınca sayfalarını okumaya başlamıştı ne de olsa  imza atacağın herşeyi dikkatli okumalıydın
"sayfaların  hepsini okumanla uğraşamam 5 yere imza atıcaksın azam göstersin at bitsin bu iş"
Bakışları hasan babasını buldu  ondanda onay alınca gösterilen her yere imzasını atmıştı.

Saat  dördü gösteriyordu onu şirkete eve getiren çoğunlukla kenan ağanın şöforlüğünü yapan adamdı.
" arabayı sağa çek "
" anlamadım hanımım "
" sağa çek dedim "
" kaç yıldır bu aileyle çalışıyorsun"
"5 yıldır efendim"
"metin  sana bir soru sorucam ve tek cevabı olucak"
"hanımım nerden çıktı bu"
"kenan işe kaçta gidiyo"
"anlamadım hanımım sabah gidiyo"
"kaçta"
" 11 12 gibi"
"sabah 9  da evden çıkıyo ama"
"hanımım geç oldu eve bırakıyım"
Bu sordukları kenana gidicekti ya başı yanıcaktı yada herşeyi detaylı öğrenicekti
"metin eve gittiğimde bani taciz etti desem seni yaşatırlarmı"
"hanımım yapma"
"sanamı inanırlar banamı"
Şöförden ses gelmeyince iyice cesaretlenmişti
"bana herşeyi anlat  ha  beni saf sanıp olurda kenana birşey belli edersen  konağın ortasında bana dokundu diye zırlarsam yine olan sana olur."
"bak hanımım yapma ağam beni öldürür"
"bana anlatmasanda ölüceksin en azından anlat herşeyi bende haberim yokmuş gibi yapmaya devam ediyim o zaman sana birşey yapmaz."

"ağam her sabah konaktan çıkınca bir eve gidiyo"

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum....



BİR AMAN  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin