Kenarda Kadir ve Elif diz çökmüş başlarına geleceği bekliyolardı.
'Gel bakalım kocanla bacımın kaçmasına nasıl yardım ettin.
Hadi ettin diyelim kendi canınıdami düşünmedin ne Kenan ağa ne ben seni yaşatmayacağımızı akledemedin mi ' dedi o zaman anladım Elifin abisi olduğunu 'Ben kimseye yardım etmedim bilmiyodum kaçacaklarını'
'Kenan ağa öyle demiyo ama biliyomuşsun ona demişsin' dediğinde sinirden sırıtmaya başladım 'öğrendiğim gibi ağana gittim zaten demeye çalıştım ama dinlemedi beni kendi hatasını bana kitlemesin' birden üstüme atladı kenan ağa vurmasını beklerken "diz çöktürün şuna dedi" adamları üstüme gelip dizime vurduklarında düşmüştüm yere.
Elifin abisine dönüp "buda ölümü hakeder memed" bakışların hepsi bana dönmüştü mağdur olan benken Kenan ağa ölüme benide atıcaktı "Hangi ölümü Kenan ağa uğraşıpta beceremediğinmi doğru ya şimdi sen 4 yıl boyunca aldatıldığını anlamadın ve sende kardeşinin gittiği evdeki kaynını ayarttığını anlamadığinin hatalısı sizken ağa olduğunuz için suçlu arıyosunuz demi? Tamam ben olurum nede olsa fark etsemde susmadım boynuzlarımla kalmadım diye hatalı benim siz hatasızsınız ağalar "kadınlar ve erker dediklerim şeylere nasıl cesaret ettiğime şaşırıyordu ne olursa olsun herşey benim için bitmiş zaten.Ordaki iki yaşlı adam" Gelin haklıdır sabinin bir suçu yoktur ne ettiyse sizin kansızla bizim kansız etmiştir getirin bu işi bitirin "dedi neyi kastettiklerini anlamadan Elifle kadiri yanına getirdiler aramızda 3 adımlık mesafe vardı.
Elifin korkudan gözleri yerinden çıkıcaktı nerdeyse" Kenan özür dilerim çok pişamanım affet nolurbabaaa baba birşey yap ne olur
ölmek istemiyorum abi nolur. "Elifin feryat sesleri her yeri inletiyodu etraftaki kadınların ağlaşma sesi yükselmişti.
Elif abisinin bacaklarına yapışıp" abi nolur sen affet eve geri dönerim ne dersen yaparım affedersen herşey değişir "
Mehmed olacak adam bacaklarına yapışan kardeşine hiç acımadan tekme atmıştı" o firsatlar geçti orospuluk yapmadan önce düşünecektin ha kocan affeder o ayrı "
Sanki konu Kenan değilmiş gibi umursamadı bile bakışlarını kardeşine çevirdi" ee Kadir yolun sonu demek istediğin birşey varmı "
Bu soruyu bir açıklama beklercesine sordu.
" daha toydum her akşam odama gelince aklım çelindi sevdim sana yamuk yapmamak için çok uğraştım abi ama sevdim pişman değilim ne hüküm verirsen kabulum ama Elife dokunma ona birşey yapma abi.
Elifin abisi bu sözlerini dinlerken öfkeden deliriyodu.
Kadirin bakışları bana döndü" özür dilerim esmehan odama gelmeleri dikkat çekiyodu artık rahat beraber olabilmek için sana ihtiyacım vardım." ben dediklerini hazmetmede zorluk yaşarken nerden geldiğini anlayamadığım bir silah patladi.Yüzüm gözlerim her yerde kan ve et parçası vardı. Olamaz değilmi bunu yapamazlar dı gözlerimi ellerimle silip olanları görmeye çalıştım kadir yerde yatıyodu k k kafası paramparça bi haldeydi kan herkesin üstüne bulaşmıştı baktığımda silah mehmedin elindeydi.
"OĞLUM""ABİİİ"
"GİTTİ EVLADIM"
"AĞAMMM"
"ABİİİİİİ"
feryat sesleri o kadar yükselmiştiki.
Benim de ağlamam lazımdı değilmi benim kocamdı o ben sadece kanlı ellerime bakıyodum.
"Konuşuyodu lan son sözlerini söylemeye fırsat bile vermedin" dedi kenan ağa
Onunda yüzü benim gibi kandı elleriyle yüzünü sildi o kadar titriyoduki elleri "sen o orospu bacının hesabını kesicektin lan""nasıl yapmamı bekliyosun ağam bacım o benim nasıl kıyayım ona "
"kıyamazsın ha bacına"
"o orospuya kıyamassın ha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
General Fiction"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...