İki ay sonra
Kendi evimde rahat olmam gerekirken hergün bi dertle uğraşıyoduk kapımızın önünde arabamız patladı, abimin kaza geçermisi, evimize hırsızın girmesi hepsi peş peşe olmaya başlamıştı ben 2 gün önceye kadar tevafuk sanarken
Hasan baba gelmesiyle aydınlanmıştı herşey.2 gün önce.....
Salona girdiğimde karşımda hasan babayı beklemiyodum ben ona şokla bakarken tebessümle "hoş buldum kızım çayını içerim" babamda kafasıyla gitmemi işaret edince odada ikisi tek kalmıştı
"neden geldi anne"
"Bilmiyorum kızım benide çıkardılar "Yazardan
Süleyman bey ne kadar sinirlensede misafir olduğu için ses edememişti.
"Hasan bey evimin misafirisiniz ses etmem ama derdin neyse de git esmehanı yolladın ama bunca şeyden sonra önüne koyacak çayım yok benim"
"haklısın ne dersen boynum ince ama konu kızın"
"kızım"
"güvende değil"
"Benim yanımda nasıl güvende olmaz kızım"
"mehmet""ölen gelinimin abisi esmehanın yerini biliyo bunca şey tevafuk olmadı hepsini o yaptırdı.
Derdi kızınla.
ölen oğlumdan intikamını kızında almak ister bacıma ne olduysa aynısı o kızada olacak der.
Yedi düvele anlatır ne yapacağını.
Adamların sizi takip ediyor bunca zaman canınıza namusunuza zeval gelmesini engelledim ama daha onu tutamıyorum.
Benim gücüm bu kadar.
Onu tek koruyacak kişi kenandır."siz ne dediğinizin farkındamısınız yaşanan şeylerin onlarla alakası yok peşpeşe olması raslantı sadece
Kızımı ne hale getirdiğinizi gördükten sonra utanmadan oğlum onu korur diyorusunuz.
Koca adamsınız söylediğiniz yalanlara bakın ""hırsız kızının odasına girmedimi?
" oğlun esmehanın yanından ayrlındığında kaza geçirdi "
" araban esmehan inince patladı "
" dahada bilmediğin onca şey kızını takip eden adamlar hatta sen evine konulan kamerayı bile bilmiyorsun "
Ona gösterine videolarda hep evi vardı nasıl olmuştu bu" bana güvenme ama bir gün kızına tecavüz edilip bir kenara atılan cesedini görmek istemesin demi bende istemiyorum o benim gelinim mehmet onlara yardım ettiğini düşünüyo onun için canını yakmak istiyo"
"ben evladımı korurum gerekirse giderim buralardan bizi bulamaz"
"burayı bulduğu gibi orayıda bulucak
Ona zarar vermek için sizede zarar vericek""Bir çözümü vardır kızımı sizden yeni kurtardım sizin elinize veremem tekrar dedikleriniz ne kadar doğru oda bilinmez."
"siz düşünün kızınız benimde evladım bana emanet onu Kenandan başkası koruyamaz benimde ona gücüm yetmez ama onu korur kollar kenanın korkusundan kimse yanaşmaz ona.
Bu belayı başınıza biz açtık izin verin biz temizleyelim evlatlarım boynumu büktü ama benimde kızım var gücüm yettikçe korur kollarım. "Hasan ağanın çıkmasıyla Süleyman bey oturduğu yerde kalmıştı ona sorulan sorulardan kaçmak için dışarıya çıkmıştı.
Saatlerce yürüyüp düşünmüştü herşeyi adamın dediği gibiydi kartlar yerine oturuyodu.
Peki ya dediği gibiyse kızını koruyamasa ya.
aklına evde tek oldukları gelince koşarak evin yolunu tuttu ilk defa fark etmişti gece gündüz bu simitçinin burda olduğunu hiç şüpe etmemişti ondan eve girdiğinde eşiyle karısının korkuyla birbirine sarılırken buldu.
"ne oldu iyimisiniz"
"yine hırsız girdi Esmehana saldırdı kenarda duran simitçi geldi yardım etti kurtardı bizi" dedi karısı
O zaman anladı Süleyman bey ailesini korumaya gücü yetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
General Fiction"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...