Elifin anlatımından:
"kenan özür dilerim seni kızdırmak istememiştim annem kötü olunca yanında kaldım"
"kızdırdın ama" buydu işte sözleriyle bile adam döverdi istemesem bile kadir için bu adamın yanında olmalıydım.
Eli hemen saçıma yapışmıştı
"Elif eliff seni uysalaştırmıştım ben yine eski halini alıyorsun acımayacağımı bilmene rağmen"
"özür dilerimÖzür dilerim"
"geçti o şansların kuru özür kurtarmıyo öfkemi almıyo" yüzüme inen tokatla elinin izin verdiği kadar başım yana yatmıştı yüzüm uyuşmuştu "siktirtme lan belanı sen anlamıyomusun beni adıma yaraşır karı ol diyorum sen it gibi sürünüyosun" darbelerine devam ediyodu yumruklarının hızı yavaşlayınca durmasını beklemiştim ama o beni yere atıp tekmeleriyle devam ediyodu
"o annenide kardeşinide siktirtme
ne zaman kadar sen bakıcan lan senin işin benim bana çocuk yapmak bu son bu evden çık bi bak nasıl sike sike bu eve sokuyorum annende geberse gebersin yeter lan o baban olacak it birşey yapmasın diye aramadım ama ben onunda hıncını çıkartıcam senden merak etme "yüzümün kan içinde olması önemli değildi onun için üstümdekileri çıkarmakla uğraşıyordu olmaz beni çıplak görse kadirin izlerini anlaya bilirdi bunun için çırpınmaya başladım istemediğimi düşünüyodu bu onu daha öfkelendirdi" kes lan çırpınmayı her zaman hevesle altıma yatan sen değilmisin derdin ne şimdi "
" Kenan"
"Kenan bak yiğidim çok sinirlisin sonra Yapalım ne istersen yap o zaman bak şimdi bu halime"
"kes lan ne zaman istersem o zaman sikerim demi karıcım hem hesaplaşmamız sonraya kalmasın demi"
"belki şimdi hamile kalırsın nerden bilebiliriz ki"
İşte oldu gördü vucudumu bakışları beni gözleriyle bile öldüre bilirdi
"bu hal ne lan" bani sağa sola çevirerek daha dikkatli inceliyodu "ne hali" "salakmısın lan delirtme beni cevap ver" saçımdan tutup boyu hizasına kaldırdı öyle bir çekiyoduki kafamı hissetmez hale gelmiştim bilmiyo halimin işe yaramayacağını anladığımda "sen yaptın ya yiğidim hani geçen akşam"
"bu kadar yapmamıştım ben yok iyi hatırlıyorum bu kadar değildi"
Ona sırnaşmaya çalışarak "o gecede sinirliydin gece boyu üstümden inmedinki sonra sızdın kaldın hem senden başka erkek gördüğümmü var bana bunu diyon bunlar hep erkeğimin eseri" bir elimi hemen penisine atıp sıvazlamaya başladım onu tahrik edersem benimle sevişmeye odaklanıp unuturdu
"sik beni Kenan seni çok özledim"
"ah elif ahh seni boşamıyosam bu itaat edip susuşun için" kenan buydu işte sert gattar olsada ona itaat edilmesi yelkenlerini suya indiriyodu evet bu adam çok yakışıklı, sevişmede sert ve gattar davranmasa kadirden daha iyi ama bu eve bu adama kadirin yanında olmak için dayanıyodum...Yazardan :
3 ay olmuştu buraya geleli alışmak yerine daha soğuyodum burdan kadir her boş anında yanıma eve gelirdi gün içinde odada olmamız ayıp olur diye aşağıda oluyoduk yada o işleriyle uğraşırdı evde akşam odada konuşur, filim izler yada başka eylence bulurduk kendimize beni zorlamamıştı kadir ama istiyodum artık o benim eşimdi herşeyimizi paylaşmalıydık..
"esme yine odanızdan çok ses geliyodu ne yapıyodunuz bu kadar gülecek"
Bu kızın hiç utanması yoktu çalışanların yanında bu konuyu açması beni utandırmıştı
"" filim izliyoduk elif komedi olunca sesimiz ondan çok çıkmıştır "
Turna iki kolunuda masaya yaslayarak bana yaklaştı üçümüzün duyacağı şekilde" yenge anlatsana nasıl bi his siz birbirinizi seviyosunuz daha farklı oluyordur ilişginiz felan demi " elif hemen sinirlenerek
" turna sanane filim izledik diyo
"kesin kesin filim izlemişlerdir"
"ah ya bende bir gün azamla sizin gibi olucam abimin korkusu olmasa belki oda beni sevdiğini der bana"
" turna gerçekten filim izledik sexs felan yok hem azam kim"
"kenanın sağ kolu beraber büyüdüler kadir gibi görür onu buda gitti kendinde 10 yaş büyük adama aşık oldu"
"Yeni gibi anlatma elif yenge çocukluktan beri onu seviyorum abimden korkmasa oda beni sevdiğini der "
" görsen esme yenge çok yakışıklı bana bi baksa varya ben onun için kenan ağanın bile karşısına geçerim ama yok evine gittim kapıdan içeri bile almadı sanki zorla tecavüz edicem ne var 19 yaşındaysam tek başına gezersem kaybolurmuşum "turna heyecanla sevdiği adamı anlatırken kapıda kadir gözüktü" oo muhabbetiniz bol olsun ne konuşuyosunuz böyle heyecanlı "
" hiiç abi havadan sudan "
nolur söyleme bakışları atıyordu bana
" tamam ben çıkıyom üstümü değiştirip çıkıcam " yukarı çıkma gereği hissetmeden olumlu anlamda başımı salladım.
Yarım saat daha tuanayla muhabbete devam ettikten sonra kadir gittimi diye bakmaya çıkmıştım katın sonundaki fısıltılar kulaklarıma dolduğunda oraya yöneldim
" daha ne kadar susucaz ha sessinizden durulmuyodu bile"
"senin seslerin gelince laf etmiyodum ama ben"
"aynı şeymı kadir"
"zannetiğin gibi değil dediği gibi gerçekten"
Elif nerdeyse kadirin ağzına giricekti ne ara yanımızdan kalkıp gitmişti onu bile fark etmemiştim ben
"gitmedinmi sen kadir"
Beni fark ettiklerinden ikisinde yuzu buz kesmişti "gidiyodum aşkım elifin sıkıntıları yine sesten rahatsız olmuş"
"elif yetmiyomu artık konuşucaksan benle konuş eşimden uzak dur"
Daha öfkelenmişti elif hırsla yanımızdan ayrıldı "kadir bu ne demek ya kaçıncı bu bak ben sabrımın sonlarındayım. Abim sert adam seni kıskanıyo dedin sustum çocuğu olmuyo kıskanıyo dedin sustum ağzının içinde ne işi var o kadının yerini hattını bildir yok yapamam diyosan ben yaparım"
Yapıcaktımda ne babam ne annem ona haddini en iyi bildiricek kişi kocasıydı bu kaçıncı ya her seferinde kocamın dibinde
kenan ağa ulaşılmaz biriysi 2 defa konuşmak istediğimi söyledim işi olduğunu söyleyip geçiştirdi bu sefer aynı şeyi yaparsa sofrada herkesin içinde duyardı oda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR AMAN
General Fiction"Ben mi istedim ha benmi? Kocamın karınla kaçmasını, seninle evlendirilmek, abi dediğim adamın koynuna girmek benmi istedim." Çenemdeki eli gevşemişti ama üstündeki öfke dediklerimle daha çok artmış gibiydi. "KES SESİNİ" "sen kabul ettin altıma ya...