24.

211 21 42
                                    

"Bekle bir dakika. Önce bir bakacağım."

Lucas dilini şaklattı ve beni geriye doğru itti.

"Bu arada, şu Kimera'nın olayı ne?"

Oh, şimdi aklıma geldi, bu Lucas'ın Jennette'i ilk kez görüşü mü oluyor? Ugh, bu dünyada bile ona 'Kimera' diye seslenmekte kararlı.

Hvakk!

O sırada, kara büyü aniden Jennette'in vücudundan yayılmaya başladı. Claude'a doğru ilerlemeye başladığını görünce irkildim.

"Bu kötü bir şey, değil mi?"

Jennette'in kara büyüsünün Claude üzerinde kötü bir etkisi olabileceğinden korktum, bu yüzden onu engellemeye çalıştım. Ancak Lucas, Jennette'in manasını bir süre kaşlarını çatarak gözlemledikten sonra hemen başını salladı.

"Hayır, tam tersi, her gün ona yardımcı olduğunu düşünüyorum. Kimera'nın manası biraz gizemli, hatta sanki kendi bilinçaltındaki arzularına göre hareket ediyor gibi gözüküyor yani şimdilik İmparatora karşı herhangi bir kötü niyet beslemiyor sanırım."

Kısaca, Jennette'in kara büyüsü bu dünyadaki Claude üzerinde oldukça olumlu bir etki yaratıyordu. Çünkü Jennette Claude'un mutluluğunu ümit ediyor.

Bunu duyunca, yine garip bir ruh haline girmek zorunda kaldım. Jennette'in kara büyüsünün Claude'un çektiği acıyı az da olsa azaltmasına yardımcı olduğunu duyunca onu durdurmaya çalışmayı kestim.

Bu sırada Felix ve Ijekiel, Jennette'i Claude'un yanında bırakarak ayrıldılar.

"Ayak bağları sonunda bire indi, eğer yapmak istiyorsan şimdi yap."

Lucas acımasız bir tonda söyledi.

Gözleri dolmuş, üzgün bir halde Claude'un yüzüne bakan Jennette'i izlerken elimi hareket ettirdim.

Kullandığım uyku büyüsü ile birlikte Jennette hemen sonra Claude'un yatağına doğru yığıldı. Hemen sonra, elimi Claude'un yüzüne götürdüm ve Lucas'ın bana öğrettiği büyüyü yaptım.

Parlak ışık Claude'un yatak odasına yayıldı.

"Başardım mı?"

"Bir daha yap."

Beklenmedik bir şekilde, daha fazla işime karışmadan veya alaycı sözler söylemeden Lucas, itaatkâr bir şekilde Claude'u iyileştirmeme yardım etti.

Aynı büyüyü birkaç kez kullanmaya devam ettikçe gücümün hızla tükendiğini hissettim. Vay be, büyü kullanırken ilk kez böyle bir duygu hissediyorum ama eminim ki bunun sebebi bunun normal bir büyü olmadığından dolayı. Sanki vücudumdan kanım çekiliyormuş gibi hissediyorum.

Ancak, ne kadar çabalarsam çabalayayım Claude hareket etmiyordu.

"Hey...? Artık kalkma zamanın gelmedi mi?"

Lucas'ın bana öğrettiği gibi, büyüyü başarılı bir şekilde yapmayı başardım ve şimdi işlem başarılı bir şekilde bitti gibi görünüyor, ama neden uyanmıyor?

O sırada sırayla bana ve Claude'a bakan Lucas, sanki umrunda değilmiş gibi konuştu.

"Bu İmparator, sanırım kalkmak istemiyor."

Ne?! Lucas'dan beklemediğim sözleri duyunca şaşırıp kaldım.

Şimdi, uyanmaya niyetinin olmadığını mı söylüyorsun?

"Ne yapacağız o zaman?!"

"Bilmiyorum."

Panik içinde çığlık attığımda Lucas sadece küçümser bir şekilde homurdandı.

2. Yan Hikaye: Athanasia Harikalar DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin