26.

234 24 73
                                    

Buna sadece birkaç kez tanık oldum ama o ikisi aynı odadayken etraflarında keskin bir gerilim havası bulunuyordu. Ancak şimdi, ikisinin etrafında sadece çok sakin ve huzurlu bir atmosfer vardı.

Claude ve Prenses Athanasia'nın yüzlerindeki ifadeler de öncekilerden daha farklı olarak huzurlu görünüyordu. Alışılmışın aksine olduğu için biraz tuhaf hissettim.

Ancak onların sessizlikleri uzun sürmedi. Bir süre sonra, yatak odasına Jennette girdi.

"Athanasia."

Claude'un başucunda duran Prenses Athanasia'yı görünce şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı. Ama çok geçmeden, Prenses Athanasia'nın neden burada olduğunu anlamış gibi, ifadesini değiştirirken ağzını araladı.

"Athanasia, Babamız için endişelendiğinden dolayı buraya geldin."

Dinlenmeye gittiğinden beri bir süre geçmiş olmalı ki, Jennette tekrar Claude'u kontrol etmeye gelmiş gibi görünüyor.

"Jennette. Biraz daha dinlensen daha iyi olmaz mı?"

Bir süredir doğru düzgün uyuyamayan Jennette'in yüzü bembeyazdı. Prenses Athanasia da Jennette'in durumunu görünce ağzını açtı. Ancak Jennette kendisinden daha çok Prenses Athanasia için endişeleniyormuş gibi soru sormak için ağzını açtı.

"Babamızın yerine resmi görevlerle ilgileniyorsun, değil mi?"

"Jennette, Babamızın yanında kalmak seni yormuyor mu?"

"Ben iyiyim."

Athanasia'nın sorusuna Jennette kafasını salladı. Hemen sonra, gözleri Claude'un uyuyan yüzüne gitti.

"Yakın zamanda uyanacak mı dersin?"

O kısık seste gizlenemeyen bir üzüntü vardı.

"Evet."

Sonra, ona doğru bakarken Prenses Athanasia kısık bir sesle konuştu. Jennette söylediğine emin olamadığını belli eden bir ifade ile başını tekrar ona doğru çevirdi.

Prenses Athanasia bir süre Jennette'in gözlerine kararlı bir şekilde baktıktan sonra tekrar bakışlarını yatakta uyuyan kişiye çevirdi ve fısıldadı.

"Ne kadar keyifli bir rüya olursa olsun neticesinde sadece bir kurgu, bu yüzden Babamız bile bunun farkına er ya da geç varacaktır."

***

Kuruluş Günü yaklaştıkça İmparatorluk Sarayı daha da gürültülü bir hal aldı.

Buna ek olarak, Kuruluş Kutlaması'nı bu sefer Claude olmadan yapmak zorunda oldukları için herkes krizde gibi görünüyordu. Şimdiye kadar, Claude'un bilinçsiz olduğu gerçeğini saklamaları kolay olmuştu.

Sanırım bu sefer geçit törenini yapmayacaklar? Elbette, Dük Alpheus'un bir yerleri tutuşmuştu çünkü Jennette'i ilk sıraya koymak istemişti.

Ancak Jennette hiç de onun istediği gibi hareket etmiyordu, bu yüzden bu sefer de boşa mı uğraşacak diye düşündüm.

İki prenses olan, Jennette ve Athanasia, kendi bölgelerinde birbirlerini zor duruma düşürmeden dengedeydiler.

Beklenmedik bir şekilde, Prenses Athanasia Claude'un işlevini layıkıyla yerine getiriyordu. Aynı onların da söylediği gibi, Jennette'in 14 yaşında İmparatorluk Sarayı'na girmesinden bu yana ikisi birlikte aynı branşlardan eğitim görmüştü, fakat kimsenin beklemediği şekilde Athanasia tamamen bu iş için yaratılmış gibiydi. Devlet adamları bile onu artık farklı görmeye başlamıştı.

2. Yan Hikaye: Athanasia Harikalar DiyarındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin