Dimineaţa următoare
Angello P.O.V
De cum mă trezesc, simt ceva cald pe pieptul meu şi cum cineva mă ţine strâns în braţe. Îmi deschid ochii şi o văd pe Lucy dormind liniştită cu capul pe pieptul meu. Se pare că am adormit în camera sa aseară. Are buzele întredeschise şi îi simt respiraţia caldă pe pielea mea. În aceste momente, mii de fiori îmi trec pe şira spinării. O mână o are pe abdomenul meu şi cealaltă o ţine după gât, îmbrăţişându-mă cam ciudat, dar într-un mod plăcut, iar un picior este împleticit cu al meu. O privesc, admirând-o cât de frumoasă este şi tot nu-mi vine să cred că acum este lângă mine şi este a mea. Femeia pe care o iubesc şi de care m-am îndrăgostit nebuneşte, doarme acum pe pieptul meu. Este incredibil tot ce se mi întâmplă. Nici nu mă aşteptam ca totul să decurgă atât de bine aseară şi acum să fim oficial împreună. De când a apărut ea în peisaj, parcă viaţa mea a prins culoare şi un alt sens în cel mai frumos mod posibil.
Arunc o privire la ceasul de pe noptieră şi observ că este destul de devreme. Este de abia ora șapte. Hmm... Am timp să pregătesc micul dejun pentru amândoi. O să-i fac o surpriză îngeraşului meu. Încerc să mă ridic din pat fără să o trezesc şi spre surprinderea mea chiar reuşesc, dar până nu i-am aşezat în brațe perna pe care am dormit eu, nu am reuşit să ies din strânsoarea braţelor sale. Ies tiptil din cameră şi cobor în bucătărie, apucându-mă de micul dejun. Noroc că nu este nimeni şi cu toţii dorm acum pentru că altfel, îmi stricau surpriza. Decid să pregătesc clătite cu caramel şi banane pentru amândoi. Am aflat de curând cât de mult îi plac, la fel şi mie. Mai pregătesc separat încă câteva gustări, suc de portocale şi un ceai pentru mine. În câteva minute termin şi aşez totul pe o tavă. Urc sus cu grijă pentru a nu scăpa cumva mâncarea pe jos şi intru în camera sa. Se pare că frumoasa mea încă doarme. Somnoroasă mică ce eşti! Pun tava pe noptieră şi încerc s-o trezesc.
Lucy P.O.V
Sunt trezită de ceva umed, care mă gâdilă pe gât. Ce naiba?!
— Lucy, haide trezeşte-te! îi aud vocea suavă şi inconfundabilă a lui Angello, şoptindu-mi la ureche şi depunându-mi sărutări umede pe gât.
— Mmm... Stai, mă gâdili! îi spun printre râsete şi mă foiesc prin pat, încă fiind cu ochii închişi.
— Haide, somnoroasă mică! îmi spune şi se opreşte din gâdilat.
— Mmm... Neaţa și ție! mormăi şi deschid într-un sfârşit ochii, văzându-l acum pe Angello deasupra mea.
— Bună dimineaţa, iubito!
Stai puţin! Tocmai mi-a spus cumva 'iubito' ?! Doamne, cât de bine sună acest cuvânt rostit de el!
— Haide să mâncăm! Am pregătit micul dejun pentru amândoi. spune şi îmi întinde o tava unde sunt o grămadă de clătite cu caramel şi banane, plus încă alte bunătăţi. Doamne, cât de bine arată!
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceVOLUMUL I " Farmecul dragostei la prima vedere constă în faptul că ignorăm ce s-ar putea întâmpla după aceea. " - Benjamin Disraeli ( NECESITĂ EDITARE!!! )