Capitolul 40 - Ziua mult aşteptată

3.5K 95 19
                                    

*Peste trei luni  (cu o săptămână înainte de nuntă)*

Bella P.O.V

-Fetelor, haideţi. Trebuie să ne imobilizăm. Petrecerea burlăciţelor trebuie să fie gata până diseară. Deci, cum o aducem pe Lucy aici fără să bănuiască nimic? Haideţi fetelor cu idei.

-Bine, şefa. Atunci eu propun s-o luăm oarecum cu forţă. o aud pe Lara propunând.

-Cu forţa?!

-Da, cu forţa. Am putea pune pe cineva "s-o răpească" şi să o aducă la petrecere.

-Nu! Sub nicio formă nu punem pe cineva s-o răpească. Dacă vom face aşa ceva, o să se sperie foarte tare şi  n-o să mai vorbească cu noi vreodată. Credeţi-mă, că nu este o idee bună deloc. le spun, amintindu-mi de clipele de coşmar pe care le-am trăit atunci când am fost atacate în pădure şi a fost răpită Lucy.

-Bine, bine. Atunci ce să facem, ca să n-o speriem prea tare şi totodată să nu se supere?

-Eu zic să mergem la firmă şi să-i spunem că avem o surpriză pentru ea. O legăm la ochi că să nu îşi dea seama unde mergem şi o aducem la petrecere. Nu are rost să o speriem degeaba. propune şi Amber.

-Da, asta e o idee mult mai bună. Atunci aşa rămâne. spun şi mă aprobă toate.

-Auziţi, dar dacă Lucy o să fie în biroul lui Angello când ajungem noi la firmă? se face auzită şi Miranda.

-Bună întrebare. Dacă o să se întâmple asta, să sperăm doar că Alma ne va sări în ajutor şi o va chema cumva pe Lucy în biroul ei.

Doamne, am atâtea emoţii! Sper să-i placă lui Lucy ce i-am pregătit şi mai ales, să iasă conform planului. După părerea mea, petrecerea arată demenţial. Aveam de toate. Adineauri am terminat de aşezat candy barul  şi decoraţiunile. Mai avem chiar şi un minibar, iar cireaşa de pe tort este ţinuta pe care o vom purta toate. Este ceva simplu, dar şi sexy în acelaşi timp. Nu avea rost să fie ceva foarte extravagant. Până la urmă este o petrecere între prietene. 

Deci, singurul lucru care ne-a rămas de făcut este s-o aducem pe Lucy la locul petrecerii, adică la noi acasă. Iar băieţiilor noştri le-am lăsat la dispoziţie casa celor doi porumbei care se vor căsători peste câteva zile. Le-am impus condiţii clare în privinţa petrecerii burlacilor. Cum nici noi, fetele, nu vom avea la petrecere stripperi sau mai ştiu eu ce, aşa va fi şi pentru ei. Fără dansatoare şi fără alte prostii.

*În acelaşi timp*

Mariano P.O.V

-Băieţi, ce mai avem de făcut? îi întreb şi mă uit în jur să văd dacă mai lipseşte ceva.

În seara aceasta avem petrecerea burlacilor şi sper să-i placă lui Angello. El nu ştie absolut nimic din ce am plănuit noi până acum şi o
să-l surprindem diseară când va veni de la birou. Am plănuit totul până la ultimul detaliu. Chiar şi 'treaba falsă' de la birou. Aici ne-a venit tata în ajutor şi l-a chemat pe Angello la firmă pentru a-l ţine ocupat până terminăm noi de pregătit petrecerea. Oare fetele ce-au făcut? Sper să fii terminat şi ele pregătirile.

-Păi, mâncarea am dus-o în bucătărie, băuturile sunt pregătite, o să ajungă imediat şi tricourile, iar cadourile le-am ascuns bine. Deci, mai avem doar să-l chemăm pe Angello. spune Dave şi îl aprob.

-Ok, dar cum facem să-l chemăm şi să nu bănuiască nimic? îi întreb din nou.

-Poi simplu. Îl sunăm şi îl chemăm de urgenţă acasă, spunându-i că Sofi sau Lucy au păţit ceva. Aşa sigur o să vină. propune şi Joan.

Dragoste la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum