5. bölüm kaçış

59 10 2
                                    


Medya Pera tugay

İçeriye giren adım sesiyle kapının kapanması bir oldu.arkamı dönmeye korkarken kimin geldiğini de merak ediyordum." odamda ne işin var gülce?"çağıl'ın  Soru dolu meraklı sesiyle onun geldiğini anladım.

Dudaklarımı ısırıp yavaşça ona dönmek zorunda kaldım ne yalan söyleyeceğimi düşünerek ağzımda gevelediğim " ııı şey asıl senin benim odamda ne işin var ?" Diyerek üste çıkmaya çalıştım.

Çağıl ege etrafı göstererek" emin misin etrafına bak istersen ."diyip kollarını birbirine bağlayarak cevap vermemi bekledi." Ben yanlışlıkla gelmiş olmalıyım hemen gidiyim ben ."

Kaçarcasına verdiğim cevapla hızlıca bir kaç adım atıp yanından geçecektim ki çağıl ege'nin kolumdan tutmasıyla durmak zorunda kaldım.

" hiç bir yere gidemezsin cevabımı alamadım daha " demesiyle hızla kolumu ondan kurtardım ." Dedim ya yanlışlıkla odaları karıştırmışım diye hem sen ne için gelmiştin ki " diyerek konuyu değiştirmeye çalıştım.

bir adım üstüme yürüyerek gelince bende reflex olarak bir adım geriye attım " Dosyamı unutmuştum onu almaya geldim hem senin odanda dinlenmen gerekmiyor muydu?"

Diyerek bir adım daha atınca ben de geriye bir adım atacaktım ki sırtımın duvara değmesiyle bir adım daha gidemeyeceğimi anladım çok yakın duruyorduk kalbim çok hızlı sanki yerinden çıkacamış gibi atıyordu.

bu yakınlıktan rahatsız olup " Neyse bende gideyim senin dediğin gibi sonuçta dinlenmem gerekiyor."

Diyerek Tekrar yanından geçicekken kolunu duvara koyup geçmemi engelledi. " ne oldu koktun mu yoksa ?" Dalga barındıran sesiyle derince yutkundum.

sesimin titrememesi için dua edip " ne korkması canım aaa şey uykum geldi zaten çekilir misin ege ." Diyerek onu ittirip aniden çekilmesini fırsat bilerek ondan bir kaç adım uzaklaştım .

çağıl ege' nin karanlık buz mavisi gözlerinde bir kaç saniye de olsa garip bir parıltı gördüm yada öyle sandım. aniden tekrar karanlık bakışlarına dönünce " tamam odana git "demesiyle hızlı bir şekilde odadan çıkıp kendi odama girdim.

Kapıya yaslanıp derin bir nefes aldım .elimi kalbimin üzerine koyup sakinleşmeye çalıştım kalbimin neden bu kadar hızlı attığını anlamadım.

kendime gelmek için lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım aynadan kendime baktım kıpkırmızı olmuştum elimle yüzüme vurdum yavaşça kırmızılığı geçsin diye ama daha çok kızarttığım için kendime kızdım. Heyecanlanınca saçmalayıp mantıklı düşünemiyordum.

Kendimi hızlıca toparlayıp burdan kaçmak için başka bir fırsat elime geçmeyebilirdi . Kapıyı açtım tam çıkacakken tekrar kapıda adamları görmemle içeri girip kapıyı kapatmam bir oldu. Offlayarak odada sağa sola dönüp durdum.

Buradan çıkamayacağımı anlayınca biraz kendime gelip sakinleşmek için banyoya girdim.15 dakikalık bir duştan sonra havluya sarılıp odama geçtim.çekmeceyi açıp içinden bir iç çamaşırı alıp dolaptanda bir beyaz pantolon bir beyaz tişört giyip , saçlarımı kurutmadan yatağa yattım.

Bu bir kaç günde yaşadıklarımı düşündüm benim için çok fazlaydı bu stres. bunları düşünürken gözlerimin kapanmasıyla kendimi derin bir uykuya teslim ettim.

*.                   *.                     *.                         *

kolumdan dürtülmemle yatağımdan çığlık atıp sıçramam bir oldu.beni dürtenin almila olduğunu görünce derin bir nefes aldım.

" sakin ol kapını çaldım seslendim ama sen uyanmayınca içeri girdim. Yemeğe çağıracaktım seni hadi gel ."deyip arkasını dönücekken kolundan tutup gitmesini engelledim.

" almila burada yani orora dediğiniz yerde neler oluyor anlamıyorum hem  bırakın gideyim gerçekten kimseye bir şey anlatmayacağım ."

almila yüzüme bakıp bir kaç saniye sonra konuşmaya başladı." bunları düşünme bizim kurallarımız var onlara uymak zorundayım istesem de bir şey anlatamam.hadi hazırlan kapıda bekliyorum seni . "

kolunu bırakmamla yeşil elbisesiyle uyumlu topuklu ayakkabılarının çıkardığı seslerle odadan çıkmasını izledim.yataktan kalkıp lavaboda elimi yüzümü yıkayıp saçlarıma elimle biraz şekil verip odadan çıktım.

almila' yla salona doğru giderken merak ettiğim bir soruyu sordum." Almila çağıla neden sadece çağıl diyorsunuz diğer adını hiç kullandığınızı görmedim. "

" o pek hoşlanmaz ona ege diye seslenmemizden bu yüzden herkes ona çağıl diye seslenir."  şaşırsam da bişi demedim ,anladığımı belirtir bir şekilde kafamı salladım.o sırada salona da ulaşmış olduk.neyse ki çağıl'ın diğer adını nerden bildiğimi sormadı.

İçeri girip masaya oturmamızla sessizlik eşliğinde yemeğe başladık.pera' nın ters bir bakışla gözlerini benden ayırmadan bakmasını görmezden gelerek yemeğe odaklandım .

Çağıl'ın sessizliği bozup " seninle bir şey konuşmamız gerek polisler seni arıyor aynı şekilde arkadaşlarında onlarla konuşacaksın iyi olduğunu aramamaları gerektiğini söyleyeceksin."

Kaşığımı tabağa bırakıp sinirle ona döndüm" elbet polis beni bulacak neden yalan söyleyecekmişim onla..." Cümlemi bitiremeden " seni zaten polis bulamaz ,arkadaşlarının yaşamasını istiyorsan dediklerimi yapmak zorundasın."

ne kadar konuşmak isteyip karşı çıkmak istesem de çağıl'a susmak zorunda kaldım.bu konuşmalardan  İştahım kaçmıştı , zorla bir iki kaşık yemek yiyip Yemekler bitince de ayağa kalktım.

sessizce salondan çıkarken gözümle etrafı inceledim koridor tarafından gelen adamla orada kimsenin olmamasıyla kaçabileceğimi düşündüm.

kimsenin dikkatinin benim üzerimde olmadığını anlayınca hemen sessiz ve hızlı bir şekilde koridora yöneldim.

tam koridora ulaşmışken pera' nın " yakalayın kaçıyor" demesiyle koşmam bir oldu.

Koridoru bitirip pagya dedikleri asansör düğmesine bastım.onların ayak sesleri yaklaşırken asansörün açılmasıyla benim binip 0 numaralı düğmeye basmam bir oldu .

Tam bana ulaştıkları an da asansör kapandı derin bir nefes alıp kendi kendime kahkaha atıp sevindim sonunda kurtuluyordum.

en alt kata ulaşınca tam inecekken buranın yangın merdiveni olmadığı başka bir yer olduğunu anladım.uzaktan siyah gözlü göbekli bir adamla göz göze gelince korkmamla onun bana doğru koşması bir oldu...

5. Bölüm yüklenirken bir hata sonucu yanlışlıkla silindi .yeniden yükleyecekken bölümün tamamen silinmesiyle yeniden yazmak zorunda kaldım. Bu bölüm içime sinmese de sizleri bekletmeden paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🙂

ORORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin