15. bölüm parti

44 8 6
                                    


Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar 🙂

Saatin gecenin 7' si olmasıyla birlikte ayağa kalktım. Alin bir kaç kez uykudan uyanıp tekrar uyutunca bende onunla birlikte uyuyakalmışım . Aynanın önüne geçip saçlarımı düzelttim ,yarın ki Parti'ye gidip gitmemek arasında kararsızdım.

partiye gidersem alin tek kalırdı,onu yalnız bırakamazdım. Bunu Çağıl'la konuşmak en iyisi diyerek odadan çıktım,çağıl ege' nin odasına girip girmemek arasında kararsız kalıp tam geri dönücekken " gülce?" Soru soran sesiyle ona döndüm.burda beni beklemiyor gibiydi.

" aaa şey,  ben şey diyecektim " başını odadan çıkartarak koridoru kontrol etti " gir içerde konuşalım" kapının önünden çekilerek yol açtı odaya girmem için, beklemeden içeriye girdim.

"Ne diyecektin? " Etrafı incelemeyi bırakıp " yarın parti varmış, arkadaşlar partiye katılmamı istedi , bende alin' i yalnız bırakamam, yani şey..."

Çatılı kaşlarıyla beni dinlerken " yani ne , sende mi partiye gitmek istiyorsun?" Stresle dudaklarımı ısırarak başımı onaylar şekilde salladım.

" Tamam gidebilirsin Alin'i zaten başkasına vericem bir günlüğüne burada olmayacak ." Nereye götürecekti ki ,ona zarar vermezlerdi yok canım zarar verse gizlemesi kimseden alini .

" nereye götüreceksin ?kime vereceksin alini? " Adımlarını kapıya yönelterek kapıyı açtı." Alin güvende olacak sen onu düşünme yarın sabah onu gelip alırım zaten sen partiye gitmesen bile Alin'i götürecektim. Git akşam yemeğini ye yarın yorucu bir gün olucak çünkü"

adımlarımı kapıya yönlendirip odadan çıktım.arkamdan kapıyı kapatmasıyla odama girip bebek telsizini arka cebime koyup odadan çıktım .salona gelmemle " burdayız şeker" nickin sesiyle soluma baktım onları görmemle el işaretiyle bekleyin yapıp yemek büfesine doğru ilerledim. Elime bir tepsi ve tabak alıp doldurmaya başladım.

Bir iki salatalıkta ekleyerek onların yanına gittim.yemeği masaya koyup "selam  herkese afiyet olsun" aynı anda "afiyet olsun " faslından sonra " eee şekerler yarın geliyor musunuz partiye ?"

Beril heyecanla elini birbirine vurup " ayyy çok eğlenicez gelirler tabi niko ilk defa katılacaklar sonuçta bu bizim ikinci katılımımız biliyor musunuz" kızlarla birbirimize baktık benden bir cevap bekliyorlardı kararsız kalmışlardı gidip gitmemek arasında, söze atlayarak.

" tamam geliriz dimi kızlar " bir yandan yemeğimizi yiyip sohbet ediyorduk." Evet evet geliriz tabi ama ne giyecez nasıl bir parti olacak peki?" Hiçbirimiz bunu düşünmediğimiz için birbirimize baktık .

" dolapta herkese özel tasarım kıyafetler vardır hiç baktınız mı dolaba ? Tabi eğer onları giymek istemezseniz terzide de dikebilirsiniz istediğiniz elbiseyi tabi birde alışveriş yerimiz var burda"

aslında haklıydı dolapta kıyafetler vardı pek dikkatli bakmamıştım, alışveriş kelimesine şaşırdım burda nasıl bir alışveriş yeri olabilirdi ki ?tam bir saçmalık kendi dediğime gülüp. " Tamam dolaptan giyeriz bir şeyler"

nick ellerini birbirine vurup sevinçle ayağa fırladı"tamam o zaman kalkın kalkın hemen kombin yapmalıyız sizlere dimi beril" onaylar bir şekilde başını sallayıp berilde ayağa kalkarken kızlarla beraber peşlerine takıldık. " Nereye gidiyoruz Niko"

Ceren'in sorusuyla " alışverişe tabiki "daha önceden geldiğim turuncu koridordan geçip başka bir lila rengi koridora girmemizle daha ne kadar apartman gibi olan hastane binasına şaşırabilirim bilemedim.

ORORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin