Medya çağıl ege AteşoğluOy ve yorumlarınızı bekliyorum
iyi okumalar.🙂Başıma giren ağrıyla başımı tutarak gözlerimi açmaya çalıştım gözüme vuran ışıkla tekrardan gözümü kapatmak zorunda kaldım. Yavaşça doğrulup gözlerimi bir kaç saniyeliğine kısarak ışığa alışmasını bekledim sonra etrafı inceledim.
burası dünkü oda değildi ben uyurken biri beni bu odaya getirmiş olmalıydı fazla üzerinde durmadan odayı incelemeye başladım. bu oda diğer odalara göre sade beyaz renkliydi yattığım yatağın yumuşaklığıyla belimin tutulmadığına sevindim .
Bu halde bile bunu düşündüğüm için kendi kendime güldüm galiba deliriyordum. evimde olmadığımı dün başıma gelenleri hatırlayınca tekrardan stres oldum.
Derin bir nefes alıp tekrardan odayı incelemeye başladım beyazla döşeli odanın sade olmasına rağmen ne kadar lüx ve güzel olduğunu fark ettim .
Mimarı kimse çok güzel bir şekilde dekore etmişti burayı. Ayağa kalkıp lavabo olduğunu düşündüğüm kapısı yeşil olan odaya doğru ilerledim . Burası da beyazla döşeli sade bir banyoydu.hemen Rutin işlerimi halletim ve lavabo da kaçabilmem için işime yarayabilecek bir şeyler aramaya başladım burada daha fazla duramazdım.
çekmecelerde ambalajı açılmayan peçete diş fırçası vb. Kişisel eşyalar dışında bişi bulamayınca vazgeçtim bakmaya odaya yöneldim odada işe yarar bişi bulma ümidiyle dolabı açtım etiketli kadın kıyafetleri görünce şaşırdım.benim için olmadığını düşündüm sonuçta burda zorla tutuluyordum , başkasının odası olabilirdi nede olsa çağıl'ın deyimiyle misafirdim nede olsa...
İşe yarar Bişi bulamadığım için dolabı kapağını hızlıca kapattım. Telefonumu hatırlayınca belki şebeke çeker ümidiyle telefonumla çantamı ararken yanımda olmadığını onların aldıklarını anladım.
Şimdi ne yapacaktım nasıl çıkacaktım ben şimdi burdan . karnımın guruldamasıyla derin düşüncelerimden sıyrıldım. En son kahvaltı etmiştim şuan çok açtım.kaç saat geçtiğini bile bilmiyorum sahi saat kaçtı ?
etrafta göz gezdirince odada saat olmadığını gördüm. Odanın kapısının aniden açılmasıyla irkilerek kapıya döndüm.çağıl'ı görmemle üzerine atlamamak için kendimi zor tuttum o kadar öfkeliydim ki ona .
Kaşlarım çatık bir şekilde ona baktım. oda ifadesiz bir surat ifadesiyle bana bakıyordu gözlerini kaçıran gene ben oldum."üstünü değiştir kahvaltı yapmaya gel "
Verdiği emirle kaşlarımı daha ne kadar çatabileceksem daha da çattım. sakin olmaya çalıştım .saati de az çok sabah saatleri olduğunu da tahmin ettim.
Ona elimle kendimi gösterip sinirli bir şekilde" beni burda zorla tutacaksınız ve ben sizinle hiç bir şey olmamış gibi kahvaltı mı edicem ." Sözlerimden hiç etkilenmemiş bir şekilde onun elini ceplerine koymasını izledim .
siyah pantolon ve siyah tişört giymişti . yüzünün keskin hatlarıyla ve mavi gözleriyle çok yakışıklı olduğunu farkettim. Allah'ım ben ne düşünüyordum bu durumda kendi kendime kızdım şuan bunları düşündüğüm için.
onun bana istifini bozmadan hâlâ baktığını fark edince bir cevap beklediğimi yerimden hareket etmememle anlamış olacak ki bir cevap verme gereği duydu buz mavisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORORA
Ficção AdolescenteKaderler ve yaşananlar farklı olabilirdi ama birbirine benzeyen insanlar er ya da geç karşılaşıp , tanışırdı. Bir gün kendinizi bilmediğiniz bir yerde bulsanız ne yapardınız? peki ya bir asansör bir kızın kaderini ne kadar değiştirebilirdi ... Ben"...