Medya kum
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
İyi okumalar 🙂
Saniyeler dakikaları , dakikalar saatleri , saatlerde günleri kovalıyordu.zaman çok hızlı geçiyordu . değişen tek şey günlerdi.bir de bu günlerin bende bıraktığı şeyler kaç gün geçti saymayı bıraktım burada kalmam iki haftayı geçmiş olmalıydı. İki gündür çağıl ege'yle karşılaşmadım hiç, gerçi karşılaşsamda ne diyecektim ki ona haklıydı bir yandan.
Göktuğ ' u görmemle yanına gittim " merhaba Göktuğ günaydın senden bir şey isteyecektim . Odama bir saat istiyorum"kolundaki saatine bakıp cevap vericekken
" duvar saati istiyorum kolundaki saat gibi olanından değil. " dememle " tamam hallettim say birazdan odana gönderirim bir tane saat , şuan toplantı var salona gitmem gerek sonra konuşuruz gülce." Demesiyle
elimle sorun yok işareti yaptım" yok hiç problem değil görüşürüz." Diyerek yanından ayrıldım .
koluma birinin dokunmasıyla arkama döndüm " ben bir şeyler planlıyorum ama şuan da senlik bir şey yok sana sonra haber veririm küçük benden haber bekle çok göze batıyorsun normal davranmaya bak bende şurdan bir şeyler atıştırayım bu arada takip ediliyorsun minervadan dikkatli ol. "
diyerek konuşmama fırsat vermeden yanımdan ayrıldı kenan. kenan'nın Dediklerini düşündüm biraz etrafıma bakındım belli etmeden haklıydı dediklerinde sol masada saçları kazılı bir adam beni izliyordu. Hemen kafamı başka yöne çevirdim dikkatli olmalıydım yoksa buradan çıksam bile rahat bırakmazlardı beni.
uzaktan berili görüp yanına gittim "selam ne yapıyorsun beril " diyerek koluna girdim buraya ayak uydurmalıydım yeni gelmiş gibi görünmemeliydim."selam tatlım İyi sen nasılsın ?" Etrafa tekrardan bakıp berile döndüm " iyi ne olsun Ege'yi gördün mü?"
Beril eliyle ağzımı kapattı şaşırsam da bu yaptığına bir şey demedim." Evet gördüm salonda toplantı var minervadan gelenlerle görüşüyor bu arada ege denilmesinden rahatsız oluyormuş , herkes çağıl diyor ona. Hatta şey duydum ege diye seslenmiş almila bir kere ,ona bile kızmış yakın arkadaş olmalarına rağmen. Dikkat et tamam mı?"
başımla onayladım ama ben bir kaç kez ege demiştim hiç kızmamıştı bana " beril ben ege dediğimde hiç kızmadı ama bana "Beril eliyle ağzımı kapattı" şaka yapıyorsun dimi ya da duymamıştır seni yakın arkadaşına kızan kişi sana da kızar. Çok şaşırdım şuan ne diyeceğimi bilemiyorum eminsin dimi kızmadığına?"
Emin miydim evet emindim cevap vermek yerine başımla onayladım.beril Bana arkamı gösterip" bak çağıl geliyor minervadan derin de gelmiş bu kızı hiç sevmiyorum fazla acımasız olduğunu duydum . Kimseye acıması yokmuş."
Derini istemsizce süzdüm siyah saçları kemik gözlükleriyle güzel bir kadındı . Otoriter olduğu her halinden belliydi. Göz göze gelince derinle süzmeyi bıraktım onu, bana kısa bir baş selamı verip asansöre ilerledi. Derin gözden uzaklaşınca çağıl ege' nin yanına gittim .
" Ne oldu , neden gelmişler? " art arda sorduğum soruları es geçip Çağıl bana bakıp" salona geç geliyorum ben " demesiyle biraz korksam da umarım konu benimle alakalı değildir diye dua ettim içimden.
Salon kapısından içeri geçtim iki adam vardı bana baktılar burda olmama şaşırmış gibiydiler. Gözleri arkamda bir yere bakınca hemen odadan çıktılar.bende onların çıkmasıyla arkama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORORA
Ficção AdolescenteKaderler ve yaşananlar farklı olabilirdi ama birbirine benzeyen insanlar er ya da geç karşılaşıp , tanışırdı. Bir gün kendinizi bilmediğiniz bir yerde bulsanız ne yapardınız? peki ya bir asansör bir kızın kaderini ne kadar değiştirebilirdi ... Ben"...