9. bölüm Acı ihanet

50 9 0
                                    

Medya ceren

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

             İyi okumalar 🙂



Ben hâlâ şaşkın ve inanmaz gözlerle buz mavilerine bakıyordum.neden böyle bir şey yaptığını da anlamıyordum beni korumak için miydi ? Kaşlarımı çattım hayır benim için değil kendisini ve arkadaşlarını korumak için yapmıştı.zaten beni düşünmesi saçma olurdu.

kendi kendime kızmayı bırakıp onları izledim. Adamın " ne demek istiyorsun neden böyle bir şey yaptın çağıl? Şüphelendiğin bir şeyler mi oluyor orada ? Ayrıca bu kız senin dediklerinden farklı şeyler anlattı.?"

Ben ege'nin ne cevap vereceğini korkarak beklerken Çağıl ege " evet şüphelerim vardı. Şimdilik bir şey olduğu yok . İleri de bizim için sorun yaratacak bir şeylerin olmasını istemem.Diğer sorunuza gelirsek gülce ben ona ne dediysem onu dedi size sonuçta yakalanınca kimse şüphelenmemeli bizden öyle değil mi ?"

Adamlar birbirine bakıp sol tarafta oturan bu sefer söze girdi " peki dediklerin doğru diyelim derin neden gelip bize farklı şeyler söyledi , derin kurallara karşı gelmiş oluyor o zaman ... Pera'nın cezalandırılması gerek ."

Diyerek adamlara bakıp işaret verdi adam dışarı çıkacakken " pera'nın size yalan söylemesini ben söyledim nasıl bir şekilde davranacağınızı  ve kimsenin gülce ' nin bana çalıştığını bilmemesi gerekiyor. Sonuçta pagya' dan gelenlerle beraber oturup kalkıcak ilerde bir sorun oluşursa başımız ağrımasın öyle değil mi? Haksız mıyım"

çağıl Ege'nin sert sözleriyle
  Oturan adamlardan biri kapıdan çıkacak adama başıyla işaret verdi adam geri çekildi. " Evet haklısın.bir daha böyle şeylerle bizi meşgul etmemen gerek,  olursa da böyle şeyler önceden haber ver bize boşu boşuna toplanmayalım. "

Çağıl ege onların cevap vermesini beklemeden  " evet toplantı bitmiştir o zaman biz gidiyoruz diyerek kapıya yöneldi." Bende peşinden ilerledim.
çağıl ege itaat ediyor ama yönetmekten de çekinmiyordu,  bir kez daha anladım.

labirent gibi koridorda ilerlerken çağıl ege 'ye sormak istiyordum neden böyle bir şey yaptığını ama şimdi zamanı değildi biraz daha beklemem gerekiyordu.

ben bunları düşünürken çağıl ege bana dönüp cebinden çıkardığı bezle gözlerimi bağladı ve kolumdan tutup ilerledi . Bir şey demeden ona ayak uydurdum.

dışarıdan gürültü sesleri geliyordu .bize vuran rüzgarla dışarı çıktığımızı anladım. Aniden gelen gürültülü insan adım sesleri durdu. Sessizleşti ortalık.Neden durduğuna anlam veremedim.kapı açılma sesiyle bir araca bindik .

Ve hızlıca oradan uzaklaştık. Bir kaç saat sonra aracın durmasıyla geldiğimizi anladım. Tam tekrar kaçabileceğimi düşünürken çağıl ege' nin  kulağıma yakın fısıldayarak " sakın aklından bile geçirme kaçmayı sonuçları senin için ağır olur anlaşıldı mı ?" Demesiyle  yutkundum .

Onun bu kadar yakın olup nefesini bile hissederken hem heyecanlanıp hem korkmam normal miydi?.sadece başımla onaylayıp ona uyarak yürüdüm asansörün önüne geldiğimizi anlayınca gözlerimi açtı ve asansöre bindik peşimizden gelen adamlarla kaçmak isteseydim bile kaçamayacağımı anladım.

Asansörden inince koridordan ilerledik pera'yı gördüm bize bakıyordu. Çağıl ege' den kolumu çekip "neden böyle bir şey yaptın ben sana ne yaptım izin verseydiniz gitmeme neden şikayet ettin beni !"

ORORA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin