BEJELENTÉS!

20 0 0
                                    

Sziasztok, olvasók! Ma egy új hírrel érkeztem hozzátok,ugyanis készítettem egy új profilt, amin újabb könyvek fognak érkezni! Ez azért is történt,mert ezt a fiókot, akkor készítettem, amikor még csak 12 éves voltam. Most 20 éves vagyok, és, ahogy változtam én is, úgy változott a helyesírási képességeim is. Nyílván többen észrevettétek, hogy nem igen érdekelt a helyesírás, inkább csak a történet. Ezt a profilt nem fogom törölni, sem a Túlélő Tábort, szerettem ezt a könyvet írni, és sokatoknak még tetszett is, annak ellenére, hogy tele volt hibákkal.

Az új profilom neve:
Percy_alaska

Itt pedig a legújabb könyvem ezen az oldalon.: Belial


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Belial a taktika fellegvára, a hazugságok szentélye, az igazságok palotája, és mindemellett...a csalások pókhálója. Egy reality műsor, aminek az igazságalapja a hazugságokban rejlik. A játékosokat jelentkezés vagy kiválasztás útján választják ki. Hayley Jones egy magányos fiatal, akinek az élete az évek alatt ellaposodott és a csend emészti fel. Nem keres sem társaságot, sem kalandot, napjai színfoltja egy pizzában és egy kólás üvegben rejlik a tópartján. Az életét fenekestül felforgatja a Belial, amikor is elrabolják, hogy a részese legyen a játéknak. Az első akadályt, egy Chili nevű sráccal kell végrehajtania, akivel azt kapják feladatnak, hogy a játék végéig egy szerelmes párt kell alakítaniuk. Chili, Hayley teljes ellentéte, barátságos, laza, és mindemellett kaland kereső. Egész életében a játékra készült, így egyértelmű volt a jelentkezése. A játék folyamán a csalások, fordulatok, és az ellenségeskedés közepette, még egy haláleset is bekövetkezik. A játék megváltozik. Ki volt a gyilkos? Ki nem ellenség? És ki a tégla? A Belial jelmondata.: Ne bízz senkiben, és bízz meg mindenkiben.

Belial az Ószövetség szerint egyenlő a Sátánnal. Bizonyos hiedelmek szerint ő volt az, aki megszállta Júdás apostolt, hogy elárulja Jézust, ő szállta meg Káint, ő volt a Légió. Beliál a hazugság és a csalás gonosz szelleme.

Remélem még sokatok fog találkozni valamelyik könyvemmel, vagy esetleg én a tiétekkel . További jó olvasást!

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now