5 . rész

777 40 5
                                    

- 3 héttel később-

3 hét telt el amióta itt vagyok , bekerültem a harcosok klubjába ,
ami azt takarja , hogy minden reggel 6 kor felkell kelni futni , utánna reggeli , akkor van célbalövés, ijászat , hétvégenként  terepre megyünk , akkor vivás, sokszor ilyen középkori kardozást is rendezünk  , egy klubba vagyok Levivel, és Rommennel ,, Minden este kijelölnek 2 embert akinek a táborra kell vigyáznia, én eddig kétszer voltam , mind kétszer Levivel, mostanába velevagyok mindig, sokan azt hiszik járunk , hát pedig én csak bátyám ként szeretem őt ,
de nemcsak harcosok klubja van , hanem vannak a gyógyítók, náluk csak "Michelt" ismerem onnan, de ő egyrészt  az anyja miatt van itt , az anyukája itt orvos , másrészt mert a táborban van Rommen ...
Akkor van a gondolkozók klubja ott meg Evi van , ezmiatt csak este látom.

~pakolók a szekrényebe~


-Szia , nemtalálod ki,  ki sasol most téged - Evi csak úgy odacsapódik hozzám mint egy méhecske .
- Öoo várjunk csak ... tetves Szabi?
- Neemm.....
- Várandós Szófi? - igen köreinkben van egy csaj  aki  fölcsináltatta magát aztán most terhes, gratula neki!!!!
- Nemm dehogyis
- Csak azt  ne mond , ho....
- De  de de...- kacsintrám, mintha  valami kitűntetést nyertem volna
- a dinnyefej ..- a hangkiejtésem nagyon boldog , kiúgrok a börömből, Júpppi ..., csak kár , hogy szarkazmus
- Neizélj már, látszik , hogy bejösz neki,ha én tetszenék egy ilyen kurva helyes srácnak azonnal rávetettném magam.
- Hát te kire nem veteted rá magad,és az te vagy , én viszont én ,és átadom neked nyugodtan Rommen.... bármiis a nevét .
- Ő még mindig Rommen Stark - nemis nagyon érdekel a neve , és Evi nem  érti miért nem adom magam könnyen :
1. Nemvagyok csak egyéjszakás kaland.
2. Nemszeretnék az a csaj lenni akivel
" együtt " van de másokkal is van ,
ha engem akar ,akkor csak engem .

-Nekem mindegy , na és mivan veled és Levivel ha?? - mondtam neki ,tudtam , hogy ettől zavarba jön , de én csak röhögtem rajta , mig ő a hozzá legközelebb álló könyvet megfogta és azzal ütött fejbe , de ő is nevetett .

*Rommen szemszöge*

-Nemhiszem , hogy te isten vagy - szólt közbe   Kris , miközbe én Gwint bámultam, ilyen lánnyal még nemtalálkoztam mint ő , mert visszaszólogat , meg nemis érdeklem, egész végig őt cseszegetem hátha észresz , aztán azt csinálja majd mint a többi lány , aztán rájövök arra ,hogy olyan mint a többi lány .
- Tudodmit fogadjunk .-mondom neki
- Miben?
- mondj egy lányt akit elkell "csábítanom" 1 perc alatt , ha sikerül elismered , hogy isten vagyok , ha nem akkor nemvagyok- amint elmondtam a fogadás menetét Kris a kis büszke fejével , csak ennyit mondott:
- legyen , de ha veszítesz engem kell minden találkozásnál , isten király császárnak ,  istenségnek .....
- jovan , jovan ...
- meg Szultánomnak ,na akkor fogadunk .- kezetfogtunk ezzel megkezdődőtt a fogadás, Kris csak nézett jobbra balra , ránézett egy szőke hajú csajra ..
- Nem- ránézett egy vöröshajúra
-Nem...- már azt sem tudtam kit néz éppen.
- Nem ..Nem ..és nem... , várjunkcsak ..
- végre már ....mi???
- igen őt kell elcsábítanod- mutatott egy szőkés barna hajú csajra , aki egész véletlenűl Gwin volt , fpuuu milessz itt te......
- rendben -belementem , lassan elindultam hozzá

*Gwin szemszöge*

-Szia - egy ismerős hang szakít meg Evivel való nagy beszélgetésemben , megfordulok erre ottvan őhh.
-Na én megyek is mert mert mert , mert mennem kell - Evi rámkacsint , majd ott hagy én meg egy olyan "nehadj itt vele bazmeg " nézéssel nézek rá , visszafordulok hozzá mintha nemvágtam volna fejeket .
- Szia ....
- hogy vagy? - ez beteg?
- te jólérzed magad ? Nehívjak neked orvost?- kezemet a homlokára tettem
- Szerintem jólérzem magam - levette a kezemet a homlokáról és a kezemet fogta  , de elvettem onnan , nelegyen kínos a helyzet .
- Jól vagyok - furcsán néztem rá erre ő
- Van itt valami a szemedben - bármi is volt  ő letörölte közelebb jött erre megcsókolt - én ez a " WHAT THE FUCK? WHAT THE FUCK? WHAT THE FUCK?" mi a szar ? Ellököm magamtól majd megpofozom .

Akik körülöttünk voltak röhögtek , egy lány kivételével, aki ide lépett mellém  sírt és a sminkje elkenődött alig ismertem fel de ő volt "Michel"
- vége Romm... vége - lepofozta és elment ,Rommen pedig utánna futott, énmeg ott áltam a folyósó közepén , egy hülye kurvának éreztem magam.

*1 hónappal később*

Ez az utolsó nap a táborban , hogy mi fog hiányozni?
Hiányozni fog Evi és nyávogásai , az ő hamar szerelembe esései , Levi , úgy 2 hete bevalotta , hogy bejövök neki  , és megkérdezte leszek-e több mint barát, és én igent mondtam . Evi pedig összejött Rommen haverjával , asszem Krisnek hívják   . Hiányozni fog a kínai szobatársam is , mert hát együtt laktam vele és mert talán imádtam azokat a kínai ,illatos gyertyáit , azok az illatok awhhh...

Na és Rommen,  neki  és "Michelnek" 1 hét kellett , aztán kibékültek és most is együtt vannak , mostmár nembeszélünk, csak úgy 5 méter távolság és azok az 1perces szemezgetések, nemtudom miért zavar , hogy már nemhallom az idegesítő mondatait , az az őnimádat  , jóhh... talán hiányzik...

-Na itt az idő -könnyes szemekkel  öleljük át egymást Evivel
- hiányozni fogsz te idióta !
- te is nekem Ev
Mindenkitől elbúcsúztam ..kivéve tőle
- Szia - köszön nekem
- Szia jólvagy?-kérdezem
- igen , éste ?
- igen
- figyelj , sajnálom , hogy megcsókoltalak én..
- semmi baj , nemharagudtam rád- mosolyogtam rá.
- szóval....akk tetszett?
- jaj tehh...- elröhögöm magam majd átölelem
- Hiányozni fogsz
-Te is nekem , jővőre újra itt?
-újra itt.

kínyítodik a nagykapú ajtajai , de egy borzasztó  dolog fogadott minket ...

Egy autó ütközött a fába , a magyar zászló szétszakadva lobog , mindenhol füst , a fákon vér  , egy egyszercsak  hátúlról egy lány síkított, mindenki megfordult , a lány Evi volt és két ember  az egyik a nyakából a másik a hasából harapott ki egy darabot , ömlött belőle a vér , rámjött a sírás ,pánikroham tört ki, páran síkítozni kezdtek  , én térdre estem a földre , valaki hátulról elkap  , Rommen az .

- Nyugi , minden rendben, minden rendben-a hangjában mély szomorúság , és fájdalom .
Még több ilyen ember jött , ők szakadt ruhákban , bőrűk mint egy hulláé, és vér folyt ki a szájúkon, véres harapásnyomok a tesükön ,az egyik srácnál volt kés ,hasba vágta az egyiket  , nemreagált rá leharapta a fiú fél arcát.
Egy másik srác a fejébe vágta a baltáját , az ember a földre esett és nemkelt fel
- Mindenki a fejébe, mindenki a fejébe!- egy nevelönk kiabálta ,szerencsére  minden harcosnál volt kés , vagy olló vagy valami helyes végű eszköz .

-Rommen milessz most?-  kérdezem Rommentől félve
- Nemtudom Gwin , nemtudom ...

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang