18.Rész

320 20 2
                                    

2 nap. 2 napja , hogy Gwin eltűnt nemtáljuk , már mindenki elvesztette a reményt, hogy visszajön, de az anyja és én vagyunk azok akik még várják őt vissza . Az anyja else mozdúl  az őrtoronyból , nem eszik , nem iszik , nem is alszik , éjjel nappal ott ül és várja a lányát. Trixi és Levi síremléket csináltak neki , egy fa keresztett a nevével rajta , és virágokkal körbe rakták. Andi lánya, Emma sincs meg , Andi kise jön a kislánya szobájából , és én , én hajnali 4 kor elmegyek a táborból, és csak este 10 kor jövök haza , ha megis halt , de tudom , hogy nem halt meg ,érzem, legalább a holttestét találnám meg , és akkor normális temetést szerveznénk neki , de Gwin nem hallhatott meg .

Most felmásztam az őrtoronyba Gwin anyukájához , Diannához .
- Dianna - hozzámfordúl szemei alatt karikák helyezkednek el .
-Rommen ..szervusz - vissza fordul az üres útra nézve.
- Ma is mész ki? - leültem mellé a másik székbe.
- Igen - mosolyog , Gwinnek és Diannának csak a szemük és a mosolyuk hasonlít .
- Gwin szerencsés, hogy megkapott téged - D
- Szerintem pedig én vagyok a szerencsés, hogy megkaptam őt , nagyon makacs - R
- mint az apja - Dianna sírni kezdett - találd meg a lányomat Rommen , kérlek! -D
- Megfogom találni, és tudom , hogy élve fogom megtalálni ! - jelentem ki
- Attól félek már nem Rommen ...- szipog
- De , én érzem, hogy még él, Gwin erős , és ismerem annyira , hogy senki se tudná őt megölni, ha élő, ha halott ! - a nő átölelt , mióta anya meghalt azóta senki  se  ölelt meg úgy ahogy most , úgymond "anyásan" .

*Gwin szemszöge *

2 nappal , és 6 órával ezelőtt :

A fejem fáj, valaki hátulról elütött, érzem ahogy a vér lefoj a hátamon, a fejemen egy zsák van , a számat rongyal bekötötték, a kezeim is össze vannak kötve. Hallom ahogy valaki  szuszog , és valaki előttem járkalgat jobbra-balra . Ajtó nyitódást hallok , majd valaki megáll előttem, és lehúzza a fejemről a zsákot .
Egy fekete hajú, borostás , férfi húzta le a fejemről a zsákot , a férfi ismerős de nemtudom honnan , és, hogy ki .

 Egy fekete hajú, borostás , férfi húzta le a fejemről a zsákot , a férfi ismerős de nemtudom honnan , és, hogy ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Te vagy Dianna Morgen lánya Elisabeth? - nem válaszolók.
- Igen , te vagy , felismerem ezt a megrémült arcot , ilyen arcot vágott az anyád mikor megölte a bátyámat . - már megvan honnan ismerem , ez a csávó  a  láb amputáló halott férfinek az ikertestvére .
- jaj de faszkalap vagyok , hisz így nemtudsz beszélni. ..- mutat a számban lévő rongyra , amit kivesz a számból.
- Anya nemölt meg senkit! - kiabálom
- Szegény naív kislány, szeretnéd azthinni , hogy az anyád nem gyilkos, de az , egy gyilkos ribanc .- ezt nemtürhetem , hogy az anyámról minden szart elhord
- miért vagyok most itt? - kérdezem
- a bírónő egy ringyó , hibát követett el mikor nemzáratta be börtönbe az anyádat , akkor felesküdtem , hogy bosszút állók anyádon .
- és? -G
- Te...vagy ....a bosszú. .., apáddal könnyű dolgom volt , csak beengedtem a házba egy emberevőt és videó kazira vettem ahogy síkitt , ordít , örjöng a fájdalomtól , nemtudod mennyire jóérzés töltött el mikor ezeket hallottam
- Maga elmebeteg !!!- G
- Meglehet ..
- És most meg fog ölni ?? -G
- persze...hogy nem , vagyis még nem , azt akarom , hogy az anyád a saját szemével lássa, milyen az ha elveszíti azt az embert akit a legjobban szeret .

-Honnan tudta , hogy akkor épp ott leszek? - az ajtó felé tekint
- Bűzös vedd le róla a kötelet és a zsákot! Teljesítette a feladatát. - bejön az ajtón a férfi aki levette rólam a zsákot,  mint egy csicska odamegy a  szemben ülő emberhez . Levette róla a zsákot.   Átvette  a testemet a düh és a csalódottság.  Levi ült abban a székben. 
- Levi?! - megkérdeztem tényleg ő az és nemcsak beképzelem , várjunk. ..lehet ezt is beképzelem...
- hagylak titeket , sok megbeszélni valótok van - felröhög - Csak 20 percig maradhatsz , utánna menned kell , nehogy gyanút fogjanak  , mit fog mondani nekik ?. - kérdezte a halott férfi testvére,  mostanra előtte álló fiút.
- Azt mondom , hogy a semmiből koborlók jöttek elő ,  és mire a koborókat megöltem , ő már nemvolt sehol...
- okos fiú - veregeti meg kétszer Levi vállát,  majd elmegy

- Miért.....?  -  a legjobb kérdés . Levi háttal áll nekem  , majd megfordul es rámnéz .
- Te tehetsz róla. ..!

Üdv nektek "Túlélők " innentől  rövid részek következnek , és minden pénteken 2 részt rakok fel .


(Ez a rész csak egy egyszeri alkalom miatt jött ki előbb )

Túlélőtábor*BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now